🔫κεφ 19 🔫

263 20 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Previously

Δεν άντεξα άλλο και την τράβηξα έξω.....

🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫
Λυδίας P.O.V

Λ: Άλεξξξξξξξ αλεξξξξξ τι κάνεις.
Με ποναςςςςς.

Του λέω και σταματάει απότομα αφήνοντας το χέρι σαν να τον χτύπησε κεραυνός.
Αλ: το ξέρεις ότι ποτέ δεν θα έκανα κάτι που θα σε πληγωνε.

Μου λέει, και δεν δίνω πολύ σημασία στα λεγόμενα του γιατί μιλάει η ρακί και όχι ο ίδιος.
Όμως ενώ πάω να φύγω μου πιάνει ξανά το χέρι αυτή τη φορά με μία τρυφερότητα που με ταξιδεύει πίσω στο παρελθόν.
Αλ: Λυδία, όσο διατηρώ ακόμα την ψυχραιμία μου , πες μου ίντα έκανες με τούτον τον χλεχλε.

Λ: Και ίντα σε νοιάζει εσένα μωρέ;
Αλ: άκου να σου πω εδώ είναι Κρήτη Όχι Θεσσαλονίκη! ότι ήξερες να το ξεχάσεις.
Λ: και ποιος το λέει αυτό;
Αλ: εγώ για το καλό σου το λέω γιατί αν συνεχίσεις ετσι να κυκλοφορείς με τον έναν και με τον άλλον θα σου βγει το όνομα.
Λ: Ενώ δηλαδή αν κυκλοφορούσα μαζί σου δεν θα έλεγαν κάτι.

Μου λέει και νιώθω το αιμα να ανεβαίνει στο κεφάλι. Κρατάτε Τούρκοι τα άρματα!!!

Αλ: Εγώ ξέρω να φερομαι μωρό μου και επίσης κάνεις δεν θα τολμούσε να πει κάτι για σένα ενώ ήσουν μαζί μου.
Μου λέει και δεν έχω κάτι να πω απλά τραβάω το χέρι μου και φεύγω.

Μπαίνοντας μέσα στο μαγαζί ξανά κατευθύνομαι στο τραπέζι που κάθονται τα παιδιά.
Ο: ίντα έγινε ρε Λυδία.
Λ: ίντα να σου πω ρε κολλητε. Άστο! Ας μην χαλάσουμε την βραδιά μας .
Του λέω ενώ νιώθω ήδη χάλια.
Δεν ξέρω πια αν αυτός ο άνθρωπος με κάνει την πιο ευτυχισμένη ή την πιο δυστυχισμένη γυναίκα στον κόσμο.

Νίκος: Λυδία μου μήπως θέλεις να φύγουμε, δεν φαίνεσαι πολύ καλά.
Λ: ναι θα το προτιμούσα. Ίσως μπορούμε να πάμε μια βόλτα στην θάλασσα.
Ν: ναι Φυσικά.
Μου είπε ο πολυαγαπημένος μου φίλος.

Όπλο το πάθος μαςWhere stories live. Discover now