🔫κεφ 20🔫

244 18 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Previously...
Λ: Άρη μου τι έγινε;
Του είπα
Αρ: Λυδία...

P.O.V ΑΡΗ

Δεν το ζω αυτό! Πραγματικά δεν το ζω αυτό. Ελπίζω να είναι όλα ένα κακο όνειρο και να ξυπνήσω.
Η Αθηνά μου.
Όταν με πήρε ο Σηφης τηλέφωνο  και μου είπε τα μαντάτα τρελάθηκα .
Ήταν η τελευταία ου περίμενα να της συμβεί κάτι τέτοιο.
Ομολογουμένως έχουμε χωρίσει εδώ και 2 χρόνια άλλα εγώ ποτέ δεν την ξεπέρασα όσο και να προσπάθησα . Αυτό φαίνεται και από το πώς νιώθω αυτή τη στιγμή. Αυτό ήταν θα σκάσω!
Μια σταλιά μωρό το παντρευουνε οι αθεόφοβοι οι γονείς της.

Απορώ όμως πως και ο Αλεξ συμφώνησε σε όλο αυτό. Εντάξει δεν είχαμε και δεν έχουμε τις καλύτερες σχέσεις παρόλα αυτά πίστευα ότι υπάρχει κατανόηση ως προς τα συναισθήματα που τρέφουμε ο καθένας. 
Και παρόλο που και εγώ δεν τον συμπαθώ και υπάρχει και μια βεντέτα στην μέση πιστεύω πως είναι ο κατάλληλος για την αδερφή μου και δεν θα του έκανα ποτέ κάτι τέτοιο.

Νιώθω σαν να δέχτηκα πισώπλατη μπαλοθια. Νιώθω σαν να θέλω να εκραγω!
Αυτό ήταν θα βγω μια βόλτα δεν μπορώ άλλο. Ακούγοντας όμως από κάτω τους γονείς μου να συνομιλούν με κάποια πολύ οικεία φωνή αποφασίζω να μείνω εδώ τελικά και να την συμβουλευτω.
Έτσι λοιπόν κάθομαι στο κρεβάτι και περιμένω μέχρι να ανέβει.
Και όντως λίγο αργότερα την ακούω να λέει:
Λ: Άρη μου .
Ενώ  ήθελα να της πω τι έχει γίνει απλά δεν έβγαινε η φωνή μου. Δεν ξέρω τι συμβαίνει νιώθω χαμένος από την ώρα που το έμαθα.

P.O.V ΛΥΔΙΑ

Εχω αρχίσει να ανησυχώ πραγματικά.
Ο Άρης δεν ήταν ποτέ τόσο ήσυχος.
Έχει και ένα βλέμμα σαν να βρίσκεται κάπου αλλού το ξέρω καλά εγώ αυτό το βλέμμα.

Λ: Άρη μου μιλά μου σε παρακαλώ.
Του είπα και γονάτισα μπροστά του για να τον κοιτάω στα μάτια.
Αρ: Λυδία!
Μου είπε και γυρνώντας το κεφάλι του για να με κοιτάξει.

Όπλο το πάθος μαςWhere stories live. Discover now