Αποφασισμένη να μην τον αφήσω να φύγει έτρεξα πίσω του και του φώναξα.
Λ: Δειλε!
Αυτός αμέσως κοκαλωσε και όταν γυρισε προς το μέρος μου μου φάνηκε λίγο νευριασμένος.
Α: Ιντα πες μωρε;
Λ: Αυτό που άκουσες! Γιατί κατα βάθος αυτό είσαι. Ένας δειλός!Του είπα και έφυγα τρέχοντας για το μόνο μέρος που ήξερα ότι θα με ηρεμουσε. Την αγαπημενη, απομονωμένη παραλία μου.
Με το που έφτασα στην παραλία και πήγα να κάτσω στην άμμο ενα χέρι με τράβηξε και με κόλλησε πανω σε ενα γυμνασμένο στέρνο. Σήκωσα τα μάτια μου και είδα τον Άλεξ.
Λ: Ιντα θέλεις επαε; Άσε με ήσυχη!
Α: Γιαντα με είπες δειλό; Εξηγήσου!
Λ: Γιαντα σε πείραξε, ένας δειλός δεν εισαι; Αφού δεν παραδέχεσαι τα αισθήματα σου ποτε ή μάλλον γιατί δεν νοιώθεις ποτέ.
Α: Ετσα λες ότι δεν νοιωθω;Μου είπε και με άρπαξε φιλώντας με με πάθος. Ζήτησε πρόσβαση στο στόμα μου και του την έδωσα ώστε να μπουν στο παιχνίδι και οι γλώσσες μας. Σταματησαμε μετα απο λίγα λεπτά για να πάρουμε ανάσα.
Α: Τι λες τώρα μωρό μου, νιώθω;Μου είπε και χωρίς να περιμένει απάντηση με ξανά φιλάει, ξαπλωνοντας με στην άμμο.
Δεν ξέρω πόση ώρα φιλιομασταν ,όμως μας διέκοψε το κινητό μου .Α:Θέλεις πραγματικά να το σηκώσεις αυτό μωρό μου ;
Λ: Μπορεί να είναι κάτι σημαντικό.Του είπα και σηκώθηκα να το πάρω, καθώς πάνω στο απαράμιλλο πάθος μας, μου είχε πέσει λίγο παραδίπλα.
Σηκώνοντας το στα χέρια μου βλέπω πως με καλεί ο Άρης και αποφασίζω για μια φορά να δρασω παρορμητικά.
Έτσι πετάω το κινητό στην άμμο και τρέχω κατευθείαν στην αγκαλιά του Άλεξ.🔫🔫🔫
Μετα απο δύο ώρες που κάναμε παιχνίδια μεταξύ μας, ήρθε η ώρα να χωρισουν πάλι οι δρόμοι μας .
Πριν προλάβω να φύγω με τράβηξε για αλλη μια φορά πάνω του και μου είπε
Α: Θέλω να είσαι μόνο δική μου και το εννοώ.
Λ: Και εσύ όμως μόνο δικός μου.
Α: Έτσι κι αλλιώς μωρό μου δεν θα ήθελα να είμαι καμίας άλλης, μόνο δικός σου .Μου είπε και μπορεί να ακουστεί κλισέ Αλλά ένιωσα την καρδιά μου να λιώνει στα τρυφερά του λόγια.
Και μετα από αυτά αφου μου έδωσε ένα παθιασμένο φιλί με α φησε να φύγω.
🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
Hey unicornsΤι μου κάνετε;
Γρήγορα ανέβηκε άλλο ενα κεφάλαιο δεν πιστεύω να έχετε παράπονο....
Πως σας φάνηκε;;
Επιτέλους ήρθαν πιο κοντά οι δύο τους!!!!
Τι λέτε να γίνει στη συνέχεια;;
Θα κρατήσει η ευτυχία τους αρκετά ή μήπως οχι;;Σποιλερ: p.o.v Άλεξ αλλά και Άρη!
Μην ξεχνάτε⤵️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Όπλο το πάθος μας
RomanceΑλέξανδρος και Λυδία Ένας έρωτας που προσπαθεί να ανθίσει ανάμεσα σε τόσο μίσος. Αν και μια χρόνια βεντέτα χωρίζει τις 2 οικογένειες, αυτό δεν θα γίνει εμπόδιο για τους 2 νέους να ανακαλύψουν το πάθος τους . Εκείνη μια πολλα υποσχόμενη μαθήτρια , π...