Λ: Άλεξ πρέπει να καταλάβεις ότι πολλά έχουν αλλάξει και μέσα σε αυτα και εγώ η ιδια.
Του λέω και νιώθω τα μάτια μου να βουρκώνουν για άλλη μια φορά.
Αλ: Μωρό μου μπορεί πολλά να έχουν αλλάξει παρόλα αυτά ένα παραμένει το ίδιο. Μου λέει και πραγματικά ανυπομονώ να ακούσω...
Λ: Και ποιο είναι αυτο;Του λέω και καθώς με αγκαλιάζει σφικτά μου λέει:
Αλ: Το πάθος μας!!Και με φιλάει με πάθος
Δεν μπορούσα να αντισταθώ άλλο και απλά παραδόθηκα στον πόθο που κυριαρχούσε μεταξύ μας.
Τα φιλιά μας από τρυφερά έγιναν παθιασμένα καθώς ο Άλεξ άφηνε τώρα μια σειρά από φιλιά στον λαιμό μου.
Όταν όμως το πράγμα προχώρησε και ο αλεξ τώρα πάλευε να βγάλει αυτό που φορούσα.
Λ: Άλεξ σταματά. Του είπα.
Αλ: Γιατί πριγκίπισσα μου αφού σου αρέσει. Είπε και το χέρι κατέβηκε ακόμα χαμηλότερα από ότι ήταν πριν.
Λ: σε παρακαλώ.... Του είπα για μια τελευταία φορά αλλα εν τέλη παραδόθηκα σε αυτό που πρόκειται να συμβεί.Τα χέρια του Άλεξ ήταν πραγματικά παντού ενώ τα χείλη του δεν ξεκολλουσαν λεπτό απο τα δικα μου.
Οι γλώσσες μας βρισκόταν σε εναν διαρκή πόλεμο καθώς εξερευνουσαν η μια το στόμα της άλλης. Τα σώματα μας ήταν κολλημένα και μπορούσα να νιώσω τον ερεθισμό του Άλεξ. Έτσι άρχισα να κουνάω την μέση μου ενώνοντας την ευαίσθητη περιοχή μου με την δική του.Αλ: Μωρό μου δεν αντέχω άλλο αν δεν θέλεις να προχωρήσουμε θα πρέπει πραγματικά να σταματήσεις.
Μου είπε και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να αφήσω έναν αναστεναγμό που του έδωσε την απάντηση που περίμενε.Το ξέρω ότι λογικά θα το μετανιώσω αλλα αυτή την στιγμή κυριαρχεί η καρδιά μου και όχι το μυαλό μου.
Ξαπλωσαμε κάτω στην υγρή άμμο και τώρα τα σώματα μας έγιναν ένα δεν είχαμε ουτε ένα χιλιοστό απόσταση μεταξύ μας.Με μια κίνηση ο Άλεξ βρέθηκε από πανω μου και συνέχισε να με φιλάει. Κατέβαινε όλο και πιο χαμηλά φτάνοντας πανω απο το εσώρουχο μου. Άρχισε να με φιλάει γύρω από τον αφαλό και αργότερα κατέβηκε στην περιοχή μου. Αυτό που ένιωθα ξεπερνούσε κάθε προσδοκία. Αυτός ο άνθρωπος με έκανε να νιωθω όπως κανένας άλλος, ξέρω ότι θα είναι η πρώτη μου φορά αλλα θέλω να του την δώσω όσο τίποτα άλλο.
Αλ: αγάπη μου νομίζω είσαι έτοιμη για μενα.
Μου είπε αλλά δεν του απάντησα γιατί εκείνη την στιγμή ήμουν σε αλλο πλανήτη. Όμως ξαφνικά σηκώθηκε και για μια στιγμή νόμιζα ότι θα φύγει αλλα πήγε απλά να πάρει ένα προφυλακτικό από το τζιν του. Όταν ήταν έτοιμος να μπει μέσα μου ήθελα να του πω ότι θα είναι η πρώτη μου φορά αλλα κάτι με κράτησε πίσω.Έτσι μπαίνοντας μέσα μου ένιωσα ένα τσίμπημα και έβγαλα ένα επιφώνημα πόνου. Ο Άλεξ έμεινε ακίνητος και ξαφνιασμένος αλλα δεν είπε τίποτα συνεχίζοντας να κουνιέται με προσοχή. Και κάποια στιγμή ο πόνος έγινε ηδονή τόση που νομίζω ότι ακουγομουν σε όλη την Κρήτη. Πραγματικά ο λίγος πονος στην αρχή δεν είναι τίποτα μπροστά στην απόλαυση μετά.
Αλ: αφήσου ελεύθερη μωρό μου. Μου είπε καθώς μια αλλη αίσθηση κατέκλυσε το σώμα μου.
Μετα απο κάποια ώρα τελειώσαμε και οι δύο ταυτόχρονα. Ο Άλεξ κατέρρευσε πάνω μου.
Αλ: Γιατί δεν μου το είπες;
Με ρώτησε και κατάλαβα ακριβώς σε τι αναφερόταν.
Λ: θα άλλαζε κάτι και αν σου το έλεγα ;
Αλ: Όχι άλλα και πάλι έπρεπε να μου πεις ότι ήταν η πρώτη σου φορά.
Μου είπε και δεν απάντησα αλλα εκείνος συνέχισε.Αλ: Δεν το πιστεύω ότι τόσα χρόνια δεν υπήρξε κανένας άλλος στην ζωή σου.
Λ: Δεν είπα ποτέ ότι δεν υπήρξε κάνεις απλά ποτέ δεν προχώρησα τόσο. Του είπα και η κουβέντα τελείωσε εκεί.Το ότι κάναμε έρωτα δεν πάει να πει ότι ξέχασα τι είχε γίνει πριν χρόνια απλά αυτό το γεγονός έκλεισε για λίγο την πληγή στην καρδιά μου.
Από αύριο όλα θα επέστρεφαν όπως ήταν και δεν πρόκειται να απαναληφθει αυτό που έγινε σήμερα.🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
Hey unicornsΕλπίζω να σας αρέσε το κεφάλαιο έβαλα τα δυνατά μου για να γράψω κάτι τέτοιο.
Πως σας φάνηκαν αυτά που είπε η Λυδία για το παραλθον;
Τι να εννοούσε άραγε;Σποιλερ: 😈😈😈
Πριν φυγεται πλιζ ⤵️
Love you all ♡
ESTÁS LEYENDO
Όπλο το πάθος μας
RomanceΑλέξανδρος και Λυδία Ένας έρωτας που προσπαθεί να ανθίσει ανάμεσα σε τόσο μίσος. Αν και μια χρόνια βεντέτα χωρίζει τις 2 οικογένειες, αυτό δεν θα γίνει εμπόδιο για τους 2 νέους να ανακαλύψουν το πάθος τους . Εκείνη μια πολλα υποσχόμενη μαθήτρια , π...