κεφ 32

168 13 14
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Λέει και μπαίνει μπροστά μου. Μπορώ να πω ότι αυτό δεν το περίμενα καθόλου. Θέλω να πω ότι την τελευταία φορά που βρεθήκαμε τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο  καλά, περίμενα να με μισεί το λιγότερο.

Μπ.Αλ: Αλέξανδρε φύγε από την μέση, το εφηβικό σου δράμα δεν έχει καμία θέση αυτή τη στιγμή. Δεν βλέπεις τι έκανε το παλιοθήλυκο! Ήρθε και μας αναστάτωσε τέτοια μέρα.

Αλ: πατέρα πραγματικά δεν ξέρω τι να πιστέψω. Το μόνο που ξέρω όμως είναι πως η αδερφή μου δεν πρόκειται να παντρευτεί αυτόν.

Λέει ο Αλέξανδρος και δείχνει τον Άγη. Εμένα εντομεταξύ μου έχει κοπεί η ανάσα.

Μπ.Αλ: φυσικά και η Αθηνά θα παντρευτεί τον Άγη γιατί είναι αθώος.

Αλ: ωραιά τότε, Αθηνά γιατί δεν έρχεσαι να μας πεις την αλήθεια.

Με την αυτή του την κκουβέντα, η Αθηνα μας πλησιάζει και συγκεκριμένα έρχεται κοντά μου και με αγκαλιάζει. Εγω έχω κοκαλώσει, αυτο και αν δεν το περίμενα! Βέβαια δεν την αγκαλιάζω πίσω.

Αθ: Λυδία λυπάμαι τόσο πολύ.

μου λέει κλαίγοντας και συνεχίζει.

Αθ: δεν ...δεν ήξερα τι να κάνω, πανικοβλήθηκα. Εκείνη την μέρα είχα παέι στα χωράφια σας για να τον συναντήσω. Ήθελα να τον δω μια τελευταία φορά. Αυτό που δεν υπολόγισα όμως ήταν οι άντρες που είχε βάλει ο πατέρας μου να με παρακολουθούν. Έτσι όταν έφτασα εκεί και είδα τον αδερφό σου, αμέσως έτρεξα κοντά του και τον αγκάλιασα. ΑΥτό λογικά τον είδαν αυτοί που με παρακολουθούσαν και το είπαν στον Άγη. Ο οποίος το είπε στον μπαμπά κι ήρθαν μαζί να με πάρουν. Όμως ο Άρης, τους εμπόδισε απο το να με πάρουν και τους είπε πως αν δεν με αφήσουν να επιλέξω εγώ τον άντρα που θα παντρευτώ θα με κλέψει. Φυσικά και ο μπαμπάς έπρεπε να τον εμποδίσει κάπως απο το να αμαυρώσει το όνομα της οικογένειάς μας. Απο εκεί και πέρα ακολουθησαν αυτά που είπες Λυδία.

Όπλο το πάθος μαςWhere stories live. Discover now