κεφ 33

201 17 10
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.







Δεν κατάλαβα τι έγινε. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Το μόνο που άκουσα ήταν ο ήχος που έκανε το όπλο και μετά τίποτα άλλο. Όπως ήμουν αγκαλιασμένη με τον Αλέξανδρο ένιωσα μία θέρμη. Διαφορετική από πριν όμως. Πολύ γρήγορα κατάλαβα ότι ήταν αίμα!

 Γύρω μας επικρατούσε χαμός. Είδα τον Αγη να πέφτει κάτω στο έδαφος και όλους τους αστυνομικούς να τρέχουν γύρω του. Απομακρύνθηκα λίγο από κοντά του για να δω τι είχε συμβεί. Αντικρύζοντας το αίμα στο λευκό του πουκάμισο, κόντεψα να λιποθυμίσω.

Ο Αλέξανδρος όμως μου χαμογελούσε.

Αλ: μην φοβάσαι μωρό μου, είναι απλά ένα επιφανειακό τραύμα.

Μου είπε, αλλά εμένα το μυαλό μου είχε κολλήσει στο γεγονός ότι τον πυροβόλησε ο Άγης. 

Ένας αστυνομικος μας πλησίασε.

Αστ: νεαρέ καλύτερα να με ακολουθήσεις, έχει έρθει και ένα ασθενοφόρο. Πάμε να ελέγξει το τραύμα. 

Με αυτή του την κουβέντα ο Αλέξανδρος με έπιασε από το χέρι και μαζί ακολουθήσαμε τον αστυνομικό. Φτάνοντας πίσω στον χώρο που γινόταν το γλέντι, είδαμε ότι όλος ο κόσμος είχε φύγει. Ήταν μόνο η οικογένεια του Αλέξανδρου και του Άγη.

Είδα την Αθηνά να έρχεται προς το μέρος μου και ο Αλέξανδρος διακριτικά μας άφησε μόνες και πήγε στο ασθενοφόρο.

Ήρθε αμέσως κοντά μου και διστακτικα με αγκάλιασε. Η αλήθεια είναι πως με έπιασε απροετοίμαστη και δεν ήξερα τι να κάνω, πως να αντιδράσω. Το μόνο που ήξερα ήταν πως δεν την εμπιστεύομουν πια! Σίγουρα  δεν την ήθελα κοντά στον Άρη μου.

Αθ: Λυδία λυπάμαι τόσο πολύ. Πραγματικά ήθελα να σας τα πω όλα, αλλά φοβόμουν. Ο πατέρας μου με απείλησε πως αν πω οτιδήποτε απο ότι έγινε εκείνη την μέρα θα με εξαφανίσει απο προσώπου γης.

Μου είπε και τα μάτια της έχουν αρχίσει να βουρκώνουν. Είναι έτοιμη να κλάψει.

Λ: θα μπορουσες να μας εμπιστευτείς Αθηνά. Θα μπορούσαμε να σε προστατέψουμε.

Όπλο το πάθος μαςWhere stories live. Discover now