🔫κεφ 12🔫

325 24 2
                                    

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.












...τον Άρη να φιλάει τρυφερά την Αθήνα. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό γιατί ποτέ δεν περίμενα από τον αδερφό μου να προδώσει το μίσος του πατέρα μας .

Από την άλλη ο Άλεξ δεν φάνηκε και πολύ έκπληκτος από το θέαμα τους.
Αυτό με έβαλε σε σκέψεις. Γυρνώντας λοιπόν προς αυτόν τον ρωτάω:

Λ: Γιαντα δεν κάνεις τίποτα το ξέρες;
Α: Δεν θα σου πω ψέματα , είχα ακούσει μια φορά την αδερφή μου να μιλάει με την Μαντώ γι αυτόν και απαίτησα εξηγήσεις.
Λ: Μάλιστα... Έτσι καταφέρες τον αδερφό μου να μας βοηθήσει να συναντηθούμε.
Α: Ναι αν και έβαλε το χεράκι της και η αδερφή μου.

Μου είπε και με αγκάλιασε από τους ώμους πηγαίνοντας μας προς το ευτυχές ζευγαράκι.

Α: Βρε βρε καλώς τα παιδιά τα δικά μας Μήπως ενοχλούμε να πάμε σε ενα παρκακι που έχει εδώ κάτω μέχρι να τελειώσετε;
Λέει ειρωνικά ο Άλεξ και βλέπω τον Άρη έτοιμο να του ορμηξει.

Αθ: Άλεξ σκάσε πια γιατί βλέπω να έχουμε θύματα.
Α: Να μην με προκαλουσατε.
Αρ: Τώρα ας μην μιλήσουμε Ποιος προκαλεί ποιον από την στιγμή που ήσουν με την αδερφή μου σε ένα μαγαζί τατου.
Λ: ΣΤΑΜΑΤΉΣΤΕ ΝΑ ΜΙΛΆΤΕ ΠΙΑ !!!
Κανένα ανεγκέφαλο γουρούνι δεν σκέφτηκε ότι εγώ πρέπει να αποχωριστώ τα πάντα, χωρίς παρεξήγηση Αθήνα.
Είπα και άρχισα να απομακρυνομαι.

Άκουγα πίσω μου τον Άλεξ να με φωνάζει Αλλά δεν σταματησα μέχρι που μου άρπαξε το χέρι και με έκλεισε στην ζεστή αγκαλιά του.

Α: Συγγνώμη μωρό μου ξέρω πως σου είναι δύσκολο που φεύγεις από εδω και εγώ κάθομαι και σπαταλαω τις τελευταίες μας στιγμές μαλωνοντας με τον άχρηστο αδερφό σου .
Λ: Σκάσε και φίλα με .

Του είπα και αυτός χωρίς να χάσει στιγμή, ευτυχώς δηλαδή, ενώνει τρυφερά και με πάθος τα χείλη μας .
Ο χρόνος σταματησε, το μόνο που ένιωθα ήταν οι πεταλουδες στο στομάχι μου.

Α: Ότι και να γίνει δεν θα σε ξεχάσω ποτέ. Όσο μακρυά και αν είσαι. Θα σε περιμένω να γυρίσεις γιατί ξέρω ότι θα γυρίσεις κάποια στιγμή στην αγκαλιά μου.
Λ: Το ξέρεις οτι τι ίδιο ισχύει και για μένα.

Φιληθηκαμε για μια τελευταία φορά πριν πάμε πίσω για να με παραδώσει στον αδερφό μου...

🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄

Hey unicorns,




Το ξέρω είμαι αδικαιολόγητη έχω αργήσει πάρα πολύ αλλά πρέπει να με καταλάβετε... σχολείο, φροντιστήριο κλπ.

Πως σας φάνηκε;;;
Είδατε και λίγο και τον Άρη με την Αθηνά ... καινούρια πράγματα!

Σποιλ: Επιστροφή στις ρίζες

Μην ξεχνάτε ⤵️

Μην ξεχνάτε ⤵️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Όπλο το πάθος μαςWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu