κεφ 27

196 12 7
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.







Λ: το ξέρω πως εμπλέκεται και ο Αλέξανδρος, αλλά ξέρεις πολύ καλά πως πρέπει να περάσουμε στην επίθεση.

Γ: οκ όπως νομίζεις, αλλά εάν κάνουμε κίνηση, αυτό θα σημαίνει την αναζοπύρωση της βεντέτας.

Λ: Γιώργη την βεντέτα την επανέφεραν στην επιφάνεια αυτοί, προσπαθώντας να σκοτώσουν τον αδερφό μου και η άλλη δεν ντράπηκε να έρθει στο νοσοκομείο.

Γ: ότι και να πεις έχεις δίκιο, αλλά πρέπει να φερθούμε έξυπνα και να τους χτυπήσουμε την στιγμή που θα είναι πιο ευάλωτοι.

Λ: το ξέρω και έχω σκεφτεί ακριβώς πότε, πως και που θα χτυπήσουμε.

Του λέω και στη συνέχεια του εξηγώ αναλυτικά το σχέδιο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μέχρι να του εξηγήσω τα πάντα, πέρασε αρκετή ώρα, οπότε ξεκινήσαμε για το νοσοκομείο.

Στο δρόμο για εκεί είπαμε πάρα πολλά πράγματα, μου είπε όλα όσα έχασα τόσο καιρό. Φυσικά όλα τα κοτσομπολιά!

Με αυτά και εκείνα φτάσαμε στο νοσοκομείο. Όταν μπήκαμε μέσα στον χώρο αναμονής όλα τα μάτια καρφώθηκαν πάνω μας. Οι γονείς μου κατευθείαν σηκώθηκαν για να αγκαλιάσουν τον Γιώργη.

Γ: πως είστε; λυπάμαι που δεν ήρθα νωρίτερα.

Μπ.Λ: μην το σκέφτεσαι καν αγόρι μου, αν δεν ήσουν και εσύ να συντονίζεις τα πάντα στα αμπέλια αλλά και στο οινοποιιο δεν ξέρω τι θα είχε γίνει.

Μ.Λ: αγόρι μου μας έλλειψες πολύ, έχω να σε δω πολύ καιρό.

Γ: και εμένα μου λείψατε πολύ, αλλά ξέρετε πως είναι οι δουλειές αυτό το καιρό.

Και μόλις πήγε να απαντήσει η μαμά μου, βγήκε ο γιατρός.

Γ: μπορείτε να περάσετε. Ο Άρης ξύπνησε, απλά να μπαίνεται δύο δύο και μόνο για κανένα 10 λεπτο γιατί δεν πρέπει να κουραστεί.

Όπλο το πάθος μαςWhere stories live. Discover now