🔫κεφ 5🔫

447 24 1
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Α: Το δικό μου επίθετο είναι Σταυρακης .

Μου λέει και έρχομαι στην ίδια κατάσταση με εκείνον .Δεν μπορεί, σκέφτομαι .

Λ: Ο γνωστός Σταυρακης ;
Α: Δυστυχώς, για εμάς, ναι.

Μου λέει και καταλαβαίνω πως νιώθουμε το ιδιο πράγμα.
Πρώτη φορά γυρνάω και εγω να κοιτάξω ένα αγόρι στα σοβαρά και αυτός τυχαίνει να είναι ο οχτρος.

Α: Νομίζω πως και εσύ καταλαβαίνεις τι πρέπει να γίνει.
Λ: Ναι ,θα πρέπει να φύγεις τώρα γιατί θα ειδοποιήσω τους δικούς μου οπότε δεν νομίζω πως θα ήταν καλό να σε βρουν εδώ, εκτός και αν θες να πεθάνεις.
Α: Δεν φτάνει που σε εσωσα να πεθάνω κιόλας?

Τότε μου ήρθε μια παράξενη σκέψη στο μυαλό

Λ: Αν ήξερες ποια ήμουν θα με εσωζες???
Α: Μπροστά στο θάνατο δεν υπάρχουν επίθετα, μωρό μου .

Επανέλαβε το υποκοριστικό που δεν περίμενα να ξανακούσω από τα χείλη του και για κάποιο λόγο χάρηκα .

Α: Υποθέτω πως τώρα πρέπει να φύγω, ελπίζω να γίνεις γρήγορα καλά α και γενικά  θα ηταν καλύτερα να μην μιλούσαμε .

Μου λέει και πηγαίνει προς την πόρτα Αλλά πριν την ανοίξει τον σταματάω.

Λ: Άλεξ σε ευχαριστώ πολύ, και να ξέρεις πως τις υποσχέσεις μου τις κρατάω!!!

Του λέω και τον ακούω να λέει
Α: Γαμωτο !
Και έρχεται προς το μέρος μου σκύβει και ξαφνικά ενώνει με δύναμη τα χείλη μας .
Όσο ξαφνιάστηκα εγώ τόσο πρέπει να ξαφνιάστηκε και αυτός καθώς το φιλί του ήταν κάπως διστακτικο .
Μπορεί να ακουστεί κλισε, αλλά  πραγματικά ένιωσα αυτές τις πεταλούδες στο στομάχι .
Δεν ήξερα τι να κάνω αφού αυτό ήταν το πρώτο μου φιλί και μαλλον το κατάλαβε αφού με τον τρόπο του με καθοδήγησε.
Εκεί που νόμιζα ότι θα σταματούσε να με φιλάει ,μου δαγκώνει το κάτω χείλος και καθώς εγώ βογκαω εκείνος εισχωρεί την γλώσσα του στο στόμα μου για να συναντήσει την δικιά μου .

Αναγκαστικά μετά απο κάποια στιγμή σταματήσαμε για να παρουμε αέρα και πρόσεξα πως τα ματια του είχαν πάρει μια σκουρη απόχρωση του μπλε σαν την φουρτουνιασμενη θάλασσα.

Ά: συγγνώμη αν σε πιεσα να κάνεις κάτι που δεν ήθελες.
Λ: Αυτό κατάλαβες τόση ώρα, ότι με πιέζες ?
Α: Είπα να σιγουρευτώ, όμως μωρό μου ξέρουμε και οι δύο πως αυτό δεν έχει μέλλον.
Λ: Δίκιο έχεις αλλα αν θέλεις εσύ να έχεις μέλλον καλύτερα να φύγεις και αν θες να έχω εγώ μέλλον καλυτερα να δώσεις τα στοιχεία μου στην νοσοκόμα.

Του ειπα και αφού μου έδωσε ένα τελευταίο πεταχτο φιλί βγήκε από την πόρτα και με αφησε μόνη.

🔫🔫🔫
Μπ: Καλα βρε γυναίκα σταματά να φωνάζεις στο παιδί που να ήξερε  εκείνη τι αλήτες κυκλοφορούν τσα βουνά μας.
Αρ: Ασ την βρε κύρη και εσύ. Καλά τα λέει τι την ήθελε και αυτή αυτή τη βόλτα βραδιάτικα;;

Και αν δεν έχετε καταλάβει τι γίνεται εδώ και μισή ώρα έχουν έρθει οι δικοί μου στο δωμάτιο του νοσοκομείου και ακούω τα ιδια πράγματα ξανά και ξανά.

Λ: Έχετε δίκιο αλλα δεν οφείλει σε τίποτα να τα συζήταμε τώρα. Θα μπορούσατε να γυρίσετε σπίτι και να αφήσετε και εμένα να ξεκουραστώ;; Ούτως ή άλλως αύριο θα βγω από εδώ.
Αρ: Είσαι σίγουρη μικρή πως θες να σε αφήσουμε μόνη σου;
Λ: Ναι Άρη μου μην ανησυχείς θα είμαι είναι μια χαρά.
Μπ: Εντάξει κοριτσάκι μου καληνύχτα. Θα τα πούνε το πρωί.

🔫🔫🔫
Επιτέλους μόνη!
Μόνο εκείνον θα ήθελα εδ ω αυτή τη στιγμή αλλά ξέρω ότι ακόμα και αν το ήθελε δεν θα μπορούσε να έρθει.

Έτσι κλείνω τα μάτια μου γιατί είμαι πραγματικά κουρασμένη.
Εκεί που είναι έτοιμη να κοιμηθώ νιώθω κάποιον να αφήνει δίνει μικρά φιλάκια στο λαιμό μου.

Ανοίγω τρομαγμένη τα μάτια μου και αντικρίζω τον .......

🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
Hey unicorns

Τι κάνετε;
Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο;
Έπεσαν και τα πρώτα φιλια εεεε...
Ελπίζω να αρέσει σε όλους μέχρι το επόμενο, Φιλάκια!

Σποιλερ : #νοτ😈😈

μην ξεχνάτε ⤵️

μην ξεχνάτε ⤵️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Όπλο το πάθος μαςWhere stories live. Discover now