🔫κεφ 8🔫

372 26 0
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.










Συνέχισε να με κοιτάει σε όλο το διάλλειμα και πραγματικά σκέφτηκα πως έκανα μεγάλη βλακεία τελικά.

Μετα απο έξι βασανιστικές ώρες επιτέλους θα πήγαινα να συναντήσω ξανά το κρεβατάκι μου.
Σ:Θα τα πούμε στο φροντιστήριο γλυκούλα μου.
Μου είπε η Σοφία και με αγκάλιασε .
Λ:Εντάξει αγάπη μου .
Ο Ορέστης μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και έφυγε και αυτός.

Την ώρα που έβγαινα από την καγκελόπορτα με σταμάτησε ο Στέφανος , ένας φίλος του Άλεξ.

Στ: Λυδιακι να σε πετάξω κάπου;
Λ: Εεεε Όχι μωρέ, ιντα να σε ξεβολευω και εσένα .
Στ: Κανένα πρόβλημα βρε ομορφιά μου, ιντα πες τωρα;

Και εκείνη την ωρα που ήμουν έτοιμη να του πως δεν θέλω να πάω μαζί του είδα να βγαίνουν από την είσοδο του σχολείου ο Άλεξ με μια φαΤσούλα αγκαλιά.

Λ: Εντάξει, δέχομαι.
Απάντησα χωρίς να το σκεφτώ για δεύτερη φορά.
Στ: Ωραία τότε. Παμε;
Με ρώτησε και απλά έγραψα καταφατικά.

Με πήγε στο τέρας που αποκαλεί μηχανή και με βοήθησε να ανέβω πάνω όταν κατάλαβε πως δυσκολευομουν.

Αμέσως έβαλε μπρος και αφού τυλιξα τα χέρια μου γύρω από την μέση του οπως μου είπε, ξεκινήσαμε.

🔫🔫🔫

Μετα απο κάποια λεπτά φτάσαμε στο σπίτι μου, δηλαδή όχι ακριβώς στο σπίτι μου ένα τετράγωνο ποιο κάτω όπου του είπα να με αφήσει αν δεν ήθελα να πεθάνει πριν την ώρα του.

Αφού τον ευχαρίστησα ξεκίνησα να περπατάω, ωσπου ένοιωσα ένα χέρι να με τραβάει απότομα και να με κολλάει στον τοίχο μέσα σε ένα στενό.

P.o.v Άλεξ

Βγαίνοντας από την ταξη ήρθε και κόλλησε πάνω μου αυτή η Άννα.

Α: Ιντα θες ρε κοπέλα μου παλι;
Της είπα ενώ είχα ήδη ξεκινήσει για την έξοδο.
Αν: Ιντα έγινε και μου μιλάς έτσι βρε μωρό μου καλά δεν περνούσαμε οι δύο μας.
Α: Στο είχα εξηγήσει από την αρχή ότι θα ήτανε μόνο για ενα βράδυ.
Αν: Ναι όμως μωρό μου καλά δεν περάσαμε;
Α: Ιντα θες ρε Άννα τώρα άσε με ησυχία.

Είπα και βγήκα απο την κακαγκελόπορτα του σχολειού και με αυτό που είδα κοκαλωσα.

Ιντα κάνει το κοριτσάκι μου με τον "φιλο" μου.

Την είδα να μου ρίχνει ένα βλέμμα και μετα ανέβηκε στην μηχανή του και έφυγαν.

Χωρίς να το καθυστερω άλλο καβαλησα την μηχανή μου και τους ακολούθησα προσεκτικά για μην με καταλάβουν.

Μετά από κάποια λεπτά τον είδα να σταματάει στην άκρη του δρόμου, αυτή να κατεβαινει και να αρχίζει να περπατάει. Τότε ήξερα ότι είχα μια μόνο ευκαιρία και σκόπευα να την εκμεταλλευτώ.

Έτσι λοιπόν ακόμα νευριασμένος την άρπαξα από το χέρι και την πέταξα πάνω στο τοίχο μέσα σε ένα στενό.

Α: Γιαντα σε φιλούσε ο άλλος το πρωί και γιαντα σε γυρισε αυτός σπίτι; Μιλά ρε γαμωτο!
Λ: Και εσένα ίντα σε νοιάζει;
Α: Αν μιλήσεις σε κανέναν από τους δύο ξανά θα τους κόψω τα ποδάρια.
Λ: Πως τολμάς και μου λες κάτι τέτοιο;

Μου άρπαξε τους καρπούς και τους κόλλησε στον τοίχο πάνω  από το κεφάλι μου.

Α: Είσαι μόνο δική μου το καταλαβαίνεις αυτο;

Μου φώναξε και με έφερε σε απόσταση αναπνοής.

Λ: Ιντα κάνεις ρε με πονάς. Άσε με!
Α: Αν σε αγγίξει κάποιος άλλος θα τον σκοτώσω!

Μου ειπε και έφυγε πριν προλάβω να πω κάτι.

🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
Hey unicorns

Πως είστε? Τι κάνετε;
Ελπίζω να σας αρέσει το κεφαλαιο.
Τι λέτε να γίνει επόμενο;
Θα τον αφήσει η Λυδία να φύγει έτσι απλα;

Σποιλερ: 🔞🔞🔞

Μην ξεχνάτε⤵️

Μην ξεχνάτε⤵️

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Όπλο το πάθος μαςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora