P.O.V Λυδίας
Δεν το πιστεύω αυτό που μου συμβαίνει . Πραγματικά δεν μπορώ. Ο πατέρας μου που νόμιζα ότι πάντα με αγαπούσε και με υπολόγιζε τώρα με διώχνει. Τελικά αυτόν τον νίκησε το μίσος....
Δεν θα ξανά δω τον Άλεξ. Δεν θα με ξανά αποκαλέσει "μωρο" θέλω τόσο πολύ να του πω αντίο Αλλά δεν θα προλάβω. Εν μέρει καλύτερα να μην ξέρει τον λόγο που θα φύγω ή μάλλον με διώχνουν. Εγώ τον αγαπάω πάρα πολύ αλλά αυτό είναι το νόημα της αγάπης να αφήνεις τον άλλον να βρίσκει την ευτυχία του ....
🔫🔫🔫
Σχεδόν έχει ξημερώσει και κάθομαι ακόμα στο παράθυρο κοιτάζοντας την ήρεμη θάλασσα.
Ξαφνικά η πόρτα του δωματίου μου ανοίγει απότομα και μέσα μπαίνει ο Άρης. Έρχεται Κατά πάνω μου και με βάζει στην αγκαλιά του . Το ξέρω πως και για αυτόν είναι δύσκολο Αλλά αυτή τη στιγμή η μόνη αγκαλιά που θα ήθελα να μπω είναι του Άλεξ.
Α: Λυπάμαι τόσο πολύ αλλά μην ανησυχείς θα κανω κάτι τελευταίο για σένα και ελπίζω κάποτε να με συγχωρέσεις.
Λ: Τι εννοείς;
Α: Θα δεις προς το παρόν έλα μαζί μου.Με παίρνει από το χέρι και βγαίνουμε από το σπίτι. Περπατάμε κανένα δεκάλεπτο μέχρι που φτάνουμε σε ένα tattoo μαγαζί και παραξενευομαι . Μόλις μπαίνουμε μέσα βλέπω τον Άλεξ. Αυτό που λένε ότι μου κόπηκαν τα πόδια ισχύει αυτή τη στιγμή.
Αλ: Μωρό μου. Μου λέει και νιωθω μια ευτυχία να με πλημμυρίζει.
Λ: Άλεξ πως βρέθηκες εδώ;
Αλ: Έμαθα τι έγινε και ήθελα τουλάχιστον να σε αποχαιρετήσω σωστά.Μου ειπε και με πήρε από το χέρι πηγαίνοντας μας σε ένα δωμάτιο. Εκεί ήταν και ενας άλλος κύριος γεμάτος τατουάζ.
Αλ: Δεν ξέρω αν συμφωνείς Αλλά εγώ θέλω να έχω κάτι για να σε θυμίζει στο σώμα μου .
Μου είπε και πραγματικά δεν μπορώ να περιγράψω πόση ευτυχία νιώθω.Ο Άλεξ κάθησε σε μια καρέκλα βγάζοντας την μπλούζα του και είπε σε αυτόν το κύριο να του κάνει ένα τατουάζ του ονόματός μου στο σημείο πανω απο την καρδιά. Εγώ, όπως καταλαβαίνεται, ήμουν έτοιμη να βάλω τα κλάματα.
🔫🔫🔫
Μετα απο 40 λεπτά ειχαμε και οι δύο ένα τατουάζ στο σημείο της καρδιάς.
Μόλις βγαίνουμε από το μαγαζί βλέπουμε.....🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
Hey unicornsΣόρρυ που άργησα, αλλά ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο.
Ποιον λέτε να είδαν;
Ή τι ?Σποιλ :😈δεν ξέρω
Μην ξεχνάτε⤵️
YOU ARE READING
Όπλο το πάθος μας
RomanceΑλέξανδρος και Λυδία Ένας έρωτας που προσπαθεί να ανθίσει ανάμεσα σε τόσο μίσος. Αν και μια χρόνια βεντέτα χωρίζει τις 2 οικογένειες, αυτό δεν θα γίνει εμπόδιο για τους 2 νέους να ανακαλύψουν το πάθος τους . Εκείνη μια πολλα υποσχόμενη μαθήτρια , π...