🔫κεφ 18🔫

277 20 2
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Λυδίας P.O.V

Όταν άνοιξα τα μάτια μου δεν ειχε ξημερώσει ακόμα όποτε μου φάνηκε καλή ιδεα να κάνω ένα μπάνιο ολογυμνη. Είναι ότι καλύτερο να νιώθεις το θαλασσινό νερό παντού πάνω στο σώμα.

Μπαίνοντας μέσα στο δροσερό νερό πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω πως συνέβη αυτό με εμένα και τον Άλεξ. Ένιωθα και νιώθω ότι έκανα μεγάλο λάθος να πάω μαζί του μετά από όσα έγιναν παρόλα αυτά ήταν σαν να μην μπορούσα να ελέγξω το σώμα και την καρδιά μου.

Όμως από εδω και πέρα θα αλλάξω θα γίνω μια άλλη Λυδια αυτή που ήμουν στην Θεσσαλονίκη. Αυτή που δεν νοιαζόταν για κανέναν άλλο πέρα απο την οικογένεια της.

Βγαίνοντας από την θάλασσα φοράω αμέσως τα ρούχα μου και φεύγω σιγά σιγά για να μην με καταλάβει ο Άλεξ.

🔫🔫🔫
Άλεξ P.O.V

Ένιωθα τόσο ευτυχισμένος μετα από χρόνια. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να ανοίξω τα μάτια μου φοβούμενος ότι η ευτυχία μου θα χαθεί και είχα δίκιο. Η Λυδία δεν ήταν δίπλα μου. Ούτε και στην θάλασσα.

Μάλλον πήγε να πάρει καφέδες ή κάτι τέτοιο όποτε ας περιμένω λίγο.
Το λίγο έγινε 2 ώρες και πλέον μου ήταν ξεκάθαρο ότι είχε φύγει. Αλλά δεν πρόκειται να κάτσω με σταυρωμένα τα χέρια θα παλέψω γι αυτό που θέλω.

Αλλά τώρα θα πρέπει να περάσω από το οινοποιείο γιατί ως διευθυντής έχω πολλά να τακτοποιήσω.

Φεύγοντας από την παραλία έχω ανάγκη από έναν καφέ έναν πολύ δυνατό καφέ. Αντί να πάω όμως σε ένα καφέ επιλέγω να περάσω από το σπίτι του αδερφού μου του Δημήτρη να δω και ανίψια μου που μου έχει λείψει.

...

Μπαίνοντας όμως μέσα και χαιρετίζοντας τον αδερφό μου και την νύφη μου παρατηρώ γενικά μια αμηχανία.
Αλ: ίντα γίνε ρε παιδιά.
Δ: αδερφέ πάμε να σου βάλω καφέ και μα τα πούμε λίγο γιατί σου έχω κάποια νέα .

Όπλο το πάθος μαςWhere stories live. Discover now