•
Elindeki, defteri karalamaktan uçu bitmiş kalemi sıranın köşesine koyup sınıfın yarısının uyumasına aldırmadan hala şehvetle ders anlatan edebiyat öğretmenine yüzünü buruşturdu Mark.
Adam elindeki romandan rastgele sayfalar açıp okuyordu. Bir an önce zilin çalmasını istiyordu Mark.
Oflayıp sınıftaki çoğu öğrenci gibi uyumaya karar verdi ve kafasını sıraya koydu.
O esnada çalınan sınıfın kapısı gözlerini kapatmasını engellemişti. Kafasını sırasından kaldırmadan kapıdan giren biyoloji öğretmenleri Bayan Kyongah'a baktı.
Birkaç öğrenci kalkıp selam vereceği sırada Bayan Kyongah tüm ciddi ifadesiyle elini havaya kaldırdı ve yerlerine oturmalarını söyledi. Öğrenciler yerlerine geri otururlarken Bayan Kyongah gözleriyle sınıfı kısaca süzdükten sonra sırasında bilmem kaçıncı rüyasını gören Dahyung'a baktı.
"Kim Dahyung!"
Dahyung isminin söylenmesiyle korkuyla yerinde sıçrayıp uyku sersemi bir şekilde etrafa bakarak sesin sahibini bulmaya çalıştı. Gözleri, kollarını göğsünde birleştirmiş asabi bir tavırla kendisine bakan ve her dönem bir vukuatından dolayı disiplin kurulunda görüştüğü Bayan Kyongah'a kaydığında ayağa kalktı ve istemsizce yutkundu.
"Benimle geliyorsun. Disiplin kuruluna."
Ardından Mark'a bakıp tek kaşını havaya kaldırdı. "Sizi de özel olarak çağırmama gerek yok değil mi Lee Mark?"
Mark sessizce küfür edip ayağa kalktı ve iki sıra önünde ayakta dikilen Dahyung'a omuz atarak Bayan Kyongah ve Dahyung'u beklemeden sınıftan çıktı.
Mark sınıf başkanıydı ve sınıftan herhangi birininin disiplin kuruluna çağrılması onu da etkiliyordu. Dahyung yüzünden birçok kez gittiği ve artık yolunu ezberlediği disiplin kuruluna doğru adımlarken Dahyung'un bu sefer ne yaptığını merak ediyordu.
Dahyung sınıftaki uğultular eşliğinde sınıftan çıktı ve Bayan Kyongah'ı bekledi. Bayan Kyongah edebiyat öğretmenlerine birkaç şey söyledikten sonra Dahyung'un yanına geldi.
Kurula doğru ilerken Dahyung bu kez neden çağrıldığını düşünüyordu. Jaehyun ile kavgasını hiçbir öğretmen görmemişti. Jaehyun'un öğretmenlere bunu söyleyeceğini düşünmüyordu. Kendisi de söyleyemezdi zaten. Eğer bir kez daha ceza alırsa okuldan atılacaktı. Korkuyla Bayan Kyongah'a döndü.
"Hocam, bu sefer ne yaptım?"
Bayan Kyongah hayretle Dahyung'a baktı. "Bir de bilmiyormuş gibi davranıyorsun. Sanki ben yaptım! Okulda sigara içmek de ne?"
Dahyung yürümeyi bırakıp şok içinde öğretmenine baktı. Okulda sigara içtiğini Hongyoon dışında kimse bilmiyordu ve Hongyoon kendi gölgesinden korkan bir insandı. Dahyung kendisini şikayet edeceğini düşünmüyordu. Sigara içerken de yakalanmamıştı. O zaman öğretmenlerin nereden haberi olmuştu?
"Yürüsüne! Senin disiplin görüşmen yüzünden son sınıfların sınavını erteledim. Daha fazla oyalanma!"
Dahyung hızlıca öğretmenine yetişip eğilirek özür diledi.
Kurulun kapısına geldiklerinde Dahyung ceza alıp okuldan atılmamak için dua ediyordu. Her ne kadar hiç şansı olmadığını bilse de.
-
Mark sinirini atmak için fizik dersini bırakıp geldiği spor salonundan çıkıp arka bahçedeki masalardan birine oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
timeless √ jung jaehyun
Fanfiction"Benim için en değerli olan üç kişiden biri, annem gitti. Sen ve Dog buradasınız." "Buradayız." dedim gülümseyerek. Gülümsememe karşılık verip ellerini sıklaştırdı. "Senin için, ailenden sonra tabii, en değerli kişi olmama izin verir misin?" G×B Bu...