10. kapitola

446 34 1
                                    

Pohled Martinuse

Když jsem se vrátil na apartmán s Emmou, tak jsem rychle na stůl položil jídlo z pekárny a šel do pokoje.

Když jsem vešel do pokoje, tak Mac ještě spal.

A tak jsem pomalu přešel k nočnímu stolku, ze kterého jsem si vzal sluchátka a knížku a šel zpátky na terasu.

Vešel jsem na terasu a málem jsem dostal infarkt, jak jsem se lekl Emmy, která seděla u stolu a malovala si.

Snažil jsem se uklidnit, a když se mi to aspoň trochu povedlo, tak jsem si sednul na lavici ke stolu, dal si do uší sluchátka, zapl písničky a začal jsem číst.

Knížka mě vtáhla, tak do děje, že jsem zapomněl na čas.

Když jsem se znova podíval na hodiny, tak bylo deset.

,,Sakra!" zaklel jsem na hlas.

,,Co se děje, Tinusi?" zeptala se mě Emma, na kterou jsem jen tak mimochodem taky zapomněl.

,,Nic, jen jsem si vzpomněl na něco, na co jsem zapomněl," vysvětlil jsem jí a vydal se do kuchyně udělat snídani.

Ke snídani jsem udělal palačinky a k tomu jeśtě nakrájel nějaký ovoce a pečivo z pekárny.

Všechno jsem nanosil na terasu a nějak to naaranžoval na stůl, aby to taky nějak vypadalo.

Jen co jsem si sedl zpět na lavici, tak vyšli z apartmánu rodiče.

,,Dobré ráno," pozdravili jsme je s Emmou najednou.

,,Dobré," odpověděli mi a sedli si ke stolu.

,,Dáte si kávu?" zeptal jsem se jich slušně.

,,Ano, dala bych si s lékem a lžičkou cukru," odpověděla mi mamka.

,,Dobře a ty, tati?" zeptal jsem se táty, který byl doteď zticha.

,,Já taky, akorát bez mléka a lžičku a půl cukru," odpověděl mi a mile se na mě usmál.

Jen jsem přikývl a vydal se znova do kuchyně, abych rodičům udělal kávu.

O pár minut později jsem už v rukou nesl dva plné hrnky kávy pro rodiče.

,,Děkujeme, Tinusi," řekl táta a usmál se na mě.

Úsměv jsem mu oplatil, sednul si a začal snídat.

Během snídaně přišel ještě Mac. Vypadal vážně hodně ospale.

Vlastně na jednu stranu se mu ani nedivím. Celý včerejší večer hrál nějakou hru. Vážně hodně v poslední době moc nechápu.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Jedna pro dvaKde žijí příběhy. Začni objevovat