Pohled Martinuse
Vzbudil jsem se uprostřed noci na zemi v mém pokoji.
Nejdřív jsem se trochu zmateně začal rozhlížet kolem sebe, ale nakonec jsem si uvědomil co jsem dělal předtím než jsem usnul.
Hbitě jsem jsem se postavil a podíval se na hodiny, abych zjistil kolik je. Bylo pět ráno.
Všechny dopisy a hlavně Macův deník jsem si dal do vaku spolu se sluchátky, mobilem a klíčemi.
Rychle jsem se převlíknul do tepláků a volného trička a k tomu jsem si vzal svojí oblíbenou černou mikinu.
Pomalu jsem se vyplížil z pokoje a sešel schody.
Mé kroky automaticky zamířily do kuchyně, kde jsem si vzal něco k pití a jídlu.
Před odchodem jsem napsal ještě rodičům vzkaz, že jsem šel ven, a že mě nemusí hledat.
Vešel jsem do předsíně, kde jsem se obul a potichu odemkl a otevřel vchodové dveře, které jsem za sebou zase velmi tiše zavřel.
Vydal jsem se směrem k lesu. Obdivoval jsem kolem to ticho, které kolem mě panovalo.
Samozřejmě není se čemu divit, když je pět ráno a každý normální člověk v tuhle dobu spí.
Během chvíle jsem už scházel z chodníku a mé kroky směřovaly k již vyšlapané cestičce, která vedla do lesa.
Pomalou chůzí jsem stoupal do kopce a občas jsem se musel zachytit nějaké větve, když mi podklouzla půda pod nohama.
Za chvíli jsem měl už zdolaný ten mučivý kopec nahoru a konečně jsem se mohl pohnout dál.
Na chvilku jsem se musel zastavit a trochu se vydejchat, jinak bych mohl zase zkolabovat, což jsem fakt nechtěl.
Když jsem usoudil, že jsem schopný pokračovat v cestě, tak jsem se vydal celkem zarostlou cestou, které si jen tak nikdo nevšimne.
Během cesty jsem si párkrát zanadával na účet větví, které mi zrovna překáželi v cestě, ale nakonec se mi povedlo dostat se do cíle.
Můj cíl bylo nádherné jezírko uprostřed lesa, o kterém moc lidí nevědělo.
Když jsme byli s Macem malí, tak jsme si sem celkem často chodili hrát. Bylo to takové naše tajné místo, o kterém jsme věděli jenom mi.
Posadil jsem na jedinou lavičku, která tady byla, vytáhl jsem deník a pustil se do čtení.
V tu chvíli mi bylo úplně jedno, že narušuju Macovo soukromí.
***
,,Aha, tak takhle to bylo!" vykřikl jsem když jsem se konečně dostal k něčemu mě velmi užitečnému.
Ani minutu jsem nezaváhal a z vaku jsem vytáhl svůj mobil.
Rozhodl jsem se, že požádám Anet, aby jsem ihned přijela.
Přece jenom v Česku jim škola začíná až za tři týdny, tak by to neměl být zas tak velký problém.
Martinus: Ahoj Anet, chci tě požádat jestli bys nepřijela na týden do Norska. Mohli bychom společně něco podniknout a mohli bychom to tady ukázat spoustu zajímavých míst. Kdybys měla zájem, tak se ozvi.
S pozdravem MartinusZprávu jsem ihned poslal, zbalil si všechny svoje věci a pomalu se rozešel domů.
***
Došel jsem domů a zjistil jsem, že všichni ještě spí a tak jsem šel do kuchyně a vyhodil ten vzkaz, který jsem ráno rychle napsal.
Z kuchyně jsem se proplížil zpět nahoru a hned zamířil do Macova pokoje.
Jeho deník i všechny dopisy jsem dal na původní místo a šuplík samozřejmě zamknul.
Klíč jsem vrátil pod polštář a v tichosti se přesunul k sobě do pokoje.
Vak jsem odhodil na postel a do ruky si vzal mobil, kde na mě už čekala zpráva od Anet.
Anet: Ahoj Martinusi, moc děkuji za pozvání. Moc ráda přijedu. Jen mi napiš kdy mám přijet a já si zarezervuji letenku. Už se moc těším.
Anet.Nad tou zprávou jsem se spokojeně usmál a z vaku jsem si vyndal svojí snídani, do které jsem se s chutí pustil.
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly.Co si myslíte, že má Martinus v plánu. Kdyžtak mi pište do komentářů.
Doufám, že se vám kapitola líbí.
Vaše Katte
ČTEŠ
Jedna pro dva
FanfictionPatnáctiletá Aneta jede s rodiči a sestrou na rodinnou dovolenou. Ze začátku si myslí, že to bude nuda, ale časem zjistí, že se hodně pletla...