Pohled Anet
Vyšli jsme po schodech nahoru a to co jsem vyděla mě zaskočilo a vyděsilo zároveň.
V tu chvíli se mi podlomila kolena a já bych spadla na zem, kdyby mě včas nezachytil Tinus.
Úplně jsem zapomněla, že tu se mnou stojí. Vážně si ho moc vážím.
Najednou mě začaly v očích pálit slzy, které mi za chvíli začaly stékat po tvářích.
Pohled Martinuse
Vyšli jsme po schodech a moje srdce mi vynechalo pár úderů.
V jednu chvíli jsem se nemohl nadechnout a ani se pohnout.
Pouze jsem zíral na vášnivě se líbající dvojici, která stála přímo přede mnou.
Najednou jsem viděl, jak se jí podlomila kolena, a tak jsem jí rychle zachytil.
Viděl jsem, jak jí po tvářích stékají horké slzy.
Přitáhl jsem si jí do objetí, a tak moc jí k sobě tisknul, jako by to mělo být naposledy.
Po nějaký chvíli se Mac s Filipem konečně od sebe odtrhli a celkem zmateně se na nás podívali.
,,Marcusi, kdo je ta holka?" zeptal se Filip, když Mac nějakou dobu koukal vyděšeně na Anet.
,,To je moje kamarádka a Macova holka," řekl jsem klidným hlasem.
,,Cože!" vykřikl naštvaně Filip.
,,No jo, ale už jsem se s ní dávno rozešel," vykoktal že sebe roztřeseně Mac.
,,Marcusi mi jsme se, ale nerozešli!" vykřikla naštvaně Anet, která až teď promluvila.
Najednou se Anet otočila a seběhla schody dolů.
Já jsem se naposledy podíval na kluky a potom jsem se rozeběhl za Anet.
***
,,Anet! No tak počkej na mě!" zakřičel jsem na dívku, která běžela přede mnou a měla hodně velkej náskok.
Nečekaně zastavila a s ubrečenýma očima se na mě podívala.
Neváhal jsem ani minutu a potom co jsem jí doběhnul jsem ji pevně obejmul.
Úplně jsem cítil, jak se mi zhroutila do náruče. Bylo mi jí fakt líto.
Jsem tak strašně naštvanej na Marcuse, za to co jí udělal, že se to nedá ani slovy popsat.
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.Vaše Katte
ČTEŠ
Jedna pro dva
FanfictionPatnáctiletá Aneta jede s rodiči a sestrou na rodinnou dovolenou. Ze začátku si myslí, že to bude nuda, ale časem zjistí, že se hodně pletla...