32. kapitola

284 17 4
                                    

Pohled Marcuse

Ráno jsem vstával velmi brzy, kvůli tomu, abych stihl autobus a potom i vlak.

Všechny věci jsem si odnesl do předsíně a šel do kuchyně na snídani.

V tuhle dobu taky ještě nikdo nebyl, a tak jsem musel být velmi potichu, abych nikoho nevzbudil.

Z poličky jsem si vzal misku a cereálie a z lednice si vyndal láhev mléka.

Svojí hotovou snídani jsem rychle snědl a připravil si sebou na cestu ještě pár toastů.

Svačinu jsem si dal do vaku, do kterého jsem ještě přidal pití, mobil, nabíječku a peněženku.

Na lednici jsem připnul vzkaz pro rodiče, který jsem napsal večer a mohl jsem odejít.

***

,,Ahoj," pozdravil jsem svého přítele a jemně ho políbil na rty.

,,Ahoj," oplatil mi pozdrav a mile se na mě usmál.

,,Tak jdem?" zeptal jsem se trochu nejistě.

,,Jasně," odpověděl mi, vzal mě za ruku a společně jsme se rozešli směrem na autobusovou zastávku.

Pohled Martinuse

Ráno jsem se vzbudil a potichoučku sešel dolů do kuchyně, abych si udělal něco ke snídani.

Došel jsem do kuchyně a na ledničce jsem uviděl vzkaz.

Ahoj mami, už jsem na cestě. Zavolám ti až tam dojedeme.
S pozdravem Marcus

Vzkaz jsem znova připnul na ledničku a chtěl odejít, ale narazil jsem do táty, který stál těšně za mnou.

,,Promiň tati," zamumlal jsem tiše.

,,To nevadí Tinusi. Pojď posaď se, chtěl bych si s tebou promluvit," řekl a posadil se ke stolu.

,,A o čem?" zeptal jsem se a taky se posadil.

,,Víš, jak si byl v tý nemocnici, tak Mac začal s někým chodit," řekl pomalu táta a já doufal, že to nebude ten Filip.

,,A kdo to je?" zeptal jsem se plný očekávání.

,,No to je právě to. Nechci, abys Maca začal hned odsuzovat, je to taky jen člověk a za nic nemůže," pokračoval táta v povídání a při tom se mi koukal do očí.

,,Hmm, jo jasně, tak kdo to tedy je?" zeptal jsem se a po tomhle proslovu se začal trochu obávat odpovědi.

,,Mac nám oznámil, že je gay a chodí se spolužákem Filipem. A byl bych vážně rád, kdybys ho hned neodsuzoval," řekl táta a stále se mi díval do očí.

,,Tati já už nějakou dobu vím, že Mac je gay a vůbec mi to nevadí. Jen mi na tom vadí to, že o prázdninách začal chodit s jednou holkou, s kterou nejspíš stále ještě chodí a není schopný se s ní rozejít!" tu poslední větu jsem zakřičel a rychle vstal od stolu.

Táta mě, ale chytil za ruku a tím mi znemožnil pokus o útěk.

,,Tinusi prosím, řekni mi co tě trápí," vybídl mě táta a pořád se na mě koukal.

,,Mně nic netrápí," řekl jsem, i když jsem věděl, že to není pravda.

,,Ale no tak Tinusi, poznám když tě něco trápí," řekl a stále mě nepouštěl, což mě vážně štvalo.

,,Fajn! Chceš slyšet pravdu!" vykřikl jsem a bylo mi jedno, že můžu kohokoliv vzbudit.

Táta pouze něme přikývnul a stále se na mě díval.

,,Pravda je taková, že já tu holku miluju a neskutečně mě ničí, když vidím to, jak ji Mac ubližuje," řekl jsem a konečně se podíval tátovi do očí.

,,Jé to je tak romantické," ozval se za mnou hlas Emmy.

Tátova ruka mě pustila a já hned zbaběle utekl zpátky do svého pokoje.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Jedna pro dvaKde žijí příběhy. Začni objevovat