34. kapitola

267 19 3
                                    

Pohled Anet

Dneska se před Óčkem konal sraz MMerů. Tam jsem prostě musela jít.

Na sebe jsem si vzala černé džíny a bílé tričko a k tomu mikinu z Moments tour, jelikož byla dneska celkem zima.

Rychle jsem se nasnídala a provedla ranní hygienu.

Nakonec jsem si vzala vak, do kterého jsem si dala peněženku, mobil, sluchátka, doklady a klíče a mohla jsem vyrazit.

Došla jsem na zastávku odkud mi měl jed autobus na Zličín.

Bohužel měl zase zpoždění, což ani není zas tak velké překvapení.

Nastoupila jsem do plného autobusu a modlila se, aby tahle cesta brzy skončila.

***

Došla jsem před Óčko, kde už stálo pár lidí.

Nesměle jsem se rozhlédla kolem, jestli náhodou neuvidím někoho známého.

Bohužel nikdo známý tady nebyl, a tak jsem sebrala svoji všechnu odvahu a rozešla jsem se k jedné holce, která stála stranou od ostatních.

,,Ahoj jsem Anet, a ty?" zeptala jsem se jí slušně a podala jí ruku.

,,Ahoj jsem Lucka," řekla a moji ruku přijala.

Jen jsem se mile usmála a začala jsem si s ní povídat.

***

Domů jsem se vrátila až pozdě večer. Celý den jsem si náramně užila.

Tak skvělý den jsem už dlouho, vážně dlouhou dobu nezažila.

Unaveně jsem padla do postele a v mysli si přemýtala celý den znova a znova.

Nakonec jsem se odhodlala k tomu, abych se zvedla z postele a vydala se do koupelny, abych provedla hygienu.

Pohled Marcuse

Dneska jsme celý den strávili na vodě. Ani jsem nečekal, že to bude taková legrace.

Vůbec si nedokážu představit, co bych dělal touhle dobou doma.

S Filipem se konečně cítím úplný a tak šťastný, jak nikdy.

Zvedl jsem se od táboráku a vydal se do svého stanu.

Zalezl jsem do stanu a sedl si na karimatku.

Zavřel jsem oči a začal přemýšlet, o tom jaký to bude až se vrátím zpátky domů.

Zničeho nic mě ze zadu obejmuly dvě silné paže a já se opřel o Filipův vypracovaný hrudník.

Filip mě začal jemně líbat na krku a já slastně zasténal.

Svoje ruce přesunul pod moje tričko a začal kroužit prsty po mém břiše.

Znovu jsem zasténal, když mě štípnul do pravé bradavky.

Ani nevím jak, ale najednou jsme byli  oba nazí a dál jsme se vášnivě líbali.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Jedna pro dvaKde žijí příběhy. Začni objevovat