Pohled Anet
Stále jsem se musela usmívat na tu zprávu od Martinuse.
O sto padesát procent mi tím zlepšila den.
Hned jsem si zarezervovala letenku v první třídě a začala si balit do svého velkého kufru.
Ani nevím co jsem si sebou všechno zabalila. Prostě a jednoduše jsem do kufru naházela nějaké to oblečení a k tomu ještě boty.
A až když jsem měla zabaleno mě napadlo, že bych to měla říct rodičům.
Rychle jsem vyběhla ze svého pokoje a vydala se po schodech dolů do kuchyně, kde mamka vařila oběd.
,,Mami mohla bych jet na týden do Norska?" zeptala jsem se jí s očekáváním.
,,Asi ano, ale proč?" zeptala se mě s povytáhlým obočím.
,,No mám tam kamaráda z Chorvatska, který mě tam pozval," řekla jsem tiše.
,,Aha, a jak se ten tvůj kamarád jmenuje?" zeptala se mě výsměšným hlasem.
,,Vlastně jsou dva a jmenují se Marcus a Martinus," řekla jsem a tvrdě jsem se podívala mamce do očí.
,,To určitě, ale klidně si jeď. A né že se dostaneš do nějakýho průšvihu, já to za tebe žehlit nebudu," řekla a tiše se pro sebe uchechtla, ale já to slyšela.
Otočila jsem se na podpatku a odešla zpátky do svého pokoje.
Mamka mě vážně naštvala. Jakoby nebylo možný, abych se znala s někým slavným. To určitě.
Pohled Martinuse
,,Mami! Tati!" křičel jsem cestou po schodech.
,,Co se děje?" vykřikli oba najednou a s obavami v očích se na mě zadívali.
,,Nic se neděje. Jen jsem se chtěl zeptat, jestli tady může být na týden moje kamarádka?" zeptal jsem se trochu nervózně.
,,Samozřejmě, že tu může být. A kdy přijede?" zeptala se mě mamka s vřelým úsměvem.
,,Zítra," řekl jsem tiše.
,,Tak dobře já tě zítra ráno můžu odvézt do Osla, jestli budeš chtít," nabídl mi táta s úsměvem.
,,Jo to by bylo skvělý a na zpátek by jsme mohli jed vlakem, także by jsme přijeli odpoledne nebo k večeru," přemýšlel jsem nahlas.
,,Jo to by šlo," souhlasil jsem nakonec.
A s mnohem lepší náladou jsem odešel zpět do pokoje, abych si vzal peněženku, mobil, sluchátka a klíče.
Všechny věci jsem si dal do vaku a mohl jsem vyrazit do města.
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.Vaše Katte
ČTEŠ
Jedna pro dva
FanfictionPatnáctiletá Aneta jede s rodiči a sestrou na rodinnou dovolenou. Ze začátku si myslí, že to bude nuda, ale časem zjistí, že se hodně pletla...