Pohled Martinuse
Ráno jsem se vzbudil kolem deváté hodiny.
Rychle jsem vstal z postele a až po chvíli jsem si uvědomil, že vedle mě ležela Emma.
Podíval jsem se na ni a v duchu se modlil, aby ještě spala. Naštěstí bylo moje přání vyšlyšeno.
Vzal jsem si plavky a ručník a šel do koupelny, kde jsem se převlékl do plavek a vyšel z koupelny ven.
Rodiče mi včera volali a říkali, že přijedou dnes kolem poledne a večer pojedeme na letiště.
Na jídelním stole jsem nechal vzkaz pro Maca a Emmu a vydal se po schodech dolů.
Došel jsem před náš apartmán a rozhodl se, že půjdu zkusit tu pláž, kterou máme pod naším apartmánem.
Sešel jsem po schodech a dostal jsem se na krásnou pláž, kde hlavně nikdo nebyl.
Odložil jsem si ručník na jeden z kamenů a vydal se po dřevěném molu.
Když jsem byl v půlce mola, tak jsem se zničeho nic rozeběhl, a když jsem byl na konci mola, tak jsem si do moře skočil šipku.
Po chvíli, kdy jsem byl pod vodou jsem nakonec vyplaval nad hladinu a trochu lapal po dechu.
,,Možná, že jsem byl pod vodou hodně dlouho," řekl jsem si v duchu a snažil jsem se to trochu rozdejchat.
Rozhlédl jsem se kolem a nedaleko ode mě byla červená bójka.
Neváhal jsem ani minutu a začal jsem k ní plavat.
Během chvíle jsem byl u bójky a užíval jsem si výhled na ostrov, který byl po ránu lehce v mlze.
Zadíval jsem se na ostrov, že jsem si ani nevšiml, že začalo pršet.
Velké kapky deště dopadaly na hladinu moře a sem tam se objevila i nějaká větší vlna.
Po chvíli jsem ucítil na své tváři horké kapky. Usoudil jsem, že to jsou slzy.
Jen tak jsem tam plaval, kapky dopadaly na hladinu a mě po tvářích stékaly horké kapky slz.
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.Vaše Katte
ČTEŠ
Jedna pro dva
FanfictionPatnáctiletá Aneta jede s rodiči a sestrou na rodinnou dovolenou. Ze začátku si myslí, že to bude nuda, ale časem zjistí, že se hodně pletla...