Pohled Marcuse
Pomalým krokem jsem mířil k místnímu fotbalovému hřišti, abych si trochu pročistil hlavu.
Abych řekl pravdu, tak mě vážně hodně vyděsilo to, co se stalo Tinusovi.
Doufám, že to není nic vážného, ale stejně mám o něj strašný strach.
Vešel jsem na hřiště a zamířil k tribunám, kde jsem si odložil svoje věci.
Sedl jsem si na jednu z laviček a zul si svoje boty a zase rychle si nazul svoje kopačky.
Ještě jsem popadl míč a s novou energií se rozeběhl po hřišti.
Ani nevím jak dlouho jsem byl na hřišti.
Konečně se mi povedlo zapomenout na všechny problémy a já jsem zase byl ten kluk, který je naprosto bezstarostný.
Když jsem usoudil, že už toho mám dost, tak jsem se pomalým krokem vydal zpátky k tribunám, abych se zpět přezul do svých bot.
Zrovna jsem odcházel že hřiště, když v tom jsem si všimnul postavy, která stála postava.
Ač nerad jsem k té postavě zamířil. Moc dobře jsem věděl, kdo to je.
,,Co tu chceš?" zakřičel jsem, když jsem byl už jen kousek od něj.
,,Chtěl jsem si s tebou jen promluvit a věděl jsem, že tě tady najdu. Vždycky, když tě něco trápí, tak jdeš jsem," řekl a pokrčil rameny.
,,Jak to víš!" znovu jsem zakřičel, protože tohle nikdo nevěděl ani Tinus.
,,Znám tě," odpověděl mi jednoduše a zadíval se mi do očí.
Ani nevím co mě to napadlo, ale prostě jsem ho políbil.
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.Vaše Katte
ČTEŠ
Jedna pro dva
FanfictionPatnáctiletá Aneta jede s rodiči a sestrou na rodinnou dovolenou. Ze začátku si myslí, že to bude nuda, ale časem zjistí, že se hodně pletla...