24. kapitola

382 24 0
                                    

Pohled Marcuse

Celý let jsem se koukal na náš film Sammen om Drømmen.

Bylo hezké si připomenout všechny ty hezké zážitky, které jsme s Tinusem společně zažili.

Byli jsme jeden tým, tým který musel být nejlepší.

Ale v poslední době mám pocit, že jsme se každý uzavřel do sebe.

Prvně jsem to byl já, ale potom co jsem se vypovídal Tinusovi se mi vážně hodně ulevilo.

A po druhé je to Tinus, který je nějak uzavřený od tý doby, co jsem mu řekl to s tím Filipem.

Chtěl bych, aby vše bylo jako dřív. Kde jsou ty časy, kdy jsme si vše říkali? Kam se poděly? To asi nikdy nezjistím.

Tinusovi asi hodně ublížilo to, že jsem mu to neřekl dřív. Ale nemohl jsem. Byl to pro mě šok. A asi největší byl ten, že se mi to líbilo.

Když mě Filip políbil, tak jsem jako v sedmým nebi. Ale s Anet to bylo jinný, jako bych nic necítil.

A to mě trápilo asi nejvíc. Co když jsem vážně gay? Co by na to řekli rodiče, kamarádi a fanoušci?

Při týhle představě se mi udělalo mdlo. Rychle jsem začal myslet na něco jinýho, ale na mysli se mi vybavil obličej Filipa.

Zoufale jsem zaúpěl a podíval se na obrazovku počítače.

Zrovna tam bylo část, kdy jsme poprvé vyprodali Spektrum v Oslu.

Při té vzpomínce jsem se musel sám od sebe usmát. Byly to nádherné vzpomínky a naše společná historie.

Pohled Martinuse

Když jsme dojeli zpět do Trofors, tak jsem neváhal ani minutu a rychle vyskočil z auta ven.

V kufru auta jsem si vzal svojí tašku, od mamky klíče od domu a už běžel k domovním dveřím.

Co nejrychleji jsem odemknul dveře, a hned jak se mi to povedlo, tak jsem je otevřel, v předsíni si zul boty a přešel ke schodům, po kterých jsem rychle vyběhnul do prvního patra.

Když jsem byl v patře, tak trochu zpomalil, ale pořád jsem nezastavoval.

Ani nevím proč jsem to dělal. Možná, že mě vyděsil ten sen a já se dostal do šoku. Ale nebyl jsem si tím úplně jistý.

Otevřel jsem dveře od svýho pokoje a vešel dovnitř.

Tašku jsem odhodil někam do rohu a únavě padnul do postele.

Nebylo divu že jsem byl unavený. Byly totiž dvě ráno a já tak dlouho nikdy neponocuju.

Nakonec jsem se přemluvil, vstal z postele, přešel ke skříni, že které jsem si vytáhl první pyžamo, které jsem uviděl a vydal se do koupelny, kde jsem provedl večerní hygienu.

Bylo tak příjemné nechat na své nahé tělo dopadat horké kapky vody. Byl to tak příjemný pocit, že jsem zapomněl i na čas, který jsem tam trávil.

Vypnul jsem vodu, vylezl že sprchy a osušil se. Nejdřív jsem si oblékl kalhoty od pyžama a tričko si vzal i s ručníkem do ruky.

Když jsem se vrátil do pokoje, tak jsem tričko dál na postel a ručníkem jsem si začal sušit vlasy, z kterých kapaly malé kapky vody.

Potom co jsem usoudil, že jsou v rámci možností suché, jsem si přes hlavu přetáhl tričko.

Mokrý ručník jsem dal přes topení a z vaku si vytáhl mobil a nabíječku.

Mobil jsem si dal nabít a potom jsem mohl jít s klidem spát.

Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.

Vaše Katte

Jedna pro dvaKde žijí příběhy. Začni objevovat