ASK

249 9 4
                                    

Na Anet
Co přesně cítíš k Tinusovi?
Popravdě jsem do něj až po hlavu zamilovaná, ale bojím se, že on ke mě nic necítí.

Máš Tinuse radši než Maca?
Popravdě ano. Vždy mi přišel lepší než Mac.

Co si myslíš, že se stane až potkáš Maca?
Popravdě nemám nejmenší tušení. Vůbec nevím co udělám nebo jak se zachovám.

Koho víc miluješ, Maca nebo Tinuse?
Asi víc miluju Tinuse. Vždy to tak bylo. Jen jsem si to nechtěla přiznat.

Chystáš se s Macem rozejít?
Možná jednou, časem...

Na Maca
Proč jsi se ještě nerozešel s Anet, když chodíš s Filipem?
Vždycky má mít člověk zadní dvířka. A navíc je ode mě tisíce kilometrů, takže to ani nezjistí.

Nemyslíš si, že by bylo lepší se s Anet rozejít?
Ano i ne, ale jak už jsem řekl, mohl bych se k ní vrátit, kdybych se rozešel s Filipem.

Na Tinuse
Co přesně cítíš k Anet?
Jednoduše a prostě ji miluju.

Jsi stále naštvaný na Marcuse?
Když ji nevidím tak ani ne, ale jakmile ho uvidím, tak se mi všechna zlost na něj vrátí.

Myslíš, že Mac dělá dobře, že se stále nerozešel s Anet?
Podle mě nedělá vůbec dobře. Stejně to jednou praskne.

Máš nějaký tušení, co by to mohlo být za překvapení?
Ne, vůbec netuším.

Jsi už zdravotně v pořádku?
Bohužel ještě ne, ale to nemusí nikdo vědět, hlavně Anet.

Proč si pozval Anet k vám? Co máš v plánu?
Chci jí tady všechno ukázat a mám pro ni pár důležitých informací. A můj plán je velmi, ale velmi tajný.

Na Emmu
Máš pořád ráda Maca i přesto jaký teď je?
Mám jí pořád ráda, ale jeho chování se mi vůbec nelíbí. Hlavně to, jak nevědomky ubližuje Tinusovi.

Jsi naštvaná na Marcuse za to jak ubližuje Tinusovi?
Ano jsem na něj hodně naštvaná, ale já mu to jednou vrátím.

Jak se poslední dobou cítíš není toho na tebe moc?
Jsem celkem hodně unavená. A máš pravdu je toho na mě moc. Do toho mě ještě bolí ta moje zlomená ruka.

Začínáš si uvědomovat, co se děje s Marcusem?
Trochu ano. Vím že se hodně změnil a taky, že má teď přítele, což je trochu divný. Musím se na to zeptat rodičů.

Na Anne
Co si myslíte o Marcusovi? Myslíte, že se dal na správnou cestu se svojí orientací?
Je to pořád můj syn a já ho mám stejně ráda. A každý by měl být sám sebou.

Na Erika
Myslíte si, že dělá Marcus s jeho orientací dobře?
Je to jeho život. A my do něj nemůžeme moc zasahovat.

Jaká byla vaše reakce na to, když vám řekl Mac o svojí orientaci?
Upřímně jsem byl hodně zaskočenej, ale nakonec jsem to nějak vydýchal.

Na Filipa
Co přesně cítíš k Marcusovi?
Miluju ho. Od první chvíle, kdy jsme ho uviděl, tak jsem se do něj zamiloval.

Myslíš to s Marcusem vážně nebo tě nezajímá?
Samozřejmě, že to s Macem myslím vážně. A vážně mě zajímá, co dělá ve svém volném čase, jak se učí, co má rád a další věci.

Plánuješ s Marcusem společnou budoucnost?
Byl bych rád, kdyby jsme jednou společně bydleli a byli manželé.

Na mě
Jak tě napadl tenhle příběh?
Já vlastně ani nevím. Před prázdninami ve škole mě napadlo jaké by to bylo, kdybych na dovolené potkala M&M. A tak mě to napadlo.

Jak jsi přišla na ty nejúžasnější dvojčata ever?
Před rokem jsem na Óčku slyšela jejich novou písničku Make You Believe In Love a nějakým způsobem se mi zalíbili a já jsem si na YouTube našla další jejich písničky a začala je poslouchat.

Kam chodíš na školu?
Chodím na Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o. obor cukrář.

V kolikátým mi jsi ročníku?
Jsem v CS1.B

Od kdy píšeš a jak tě to napadlo?
Píšu od konce ledna tohoto roku. Vždy jsem obdivovala lidi, kteří píšou knihy a chtěla jsem být jako oni. Tak jsem to zkusila. A jsem velmi ráda, že jsem to zkusila.

Připravuješ další příběhy o M&M? A pokud ano, kdy vyjdou?
Ano mám vymyšlené další čtyři příběhy. A první by měl vyjít už v pondělí 1.10.

Ahoj všichni!
Vítám vás u prvního ASKu. Doufám, že se vám líbí a že jsem odpověděla na vaše otázky.

Vaše Katte

Jedna pro dvaKde žijí příběhy. Začni objevovat