Pohled Martinuse
Když se Mac trochu uklidnil, tak jsme šli společně do kuchyně si ohřát večeři, kterou nám mamka připravila, než odjela s Emmou a tátou do nemocnice.
,,Kde jsou ostatní?" zeptal se Mac, když jsme seděli v jídelně a jedli polívku.
,,Jeli s Emmou do nemocnice, protože si udělala něco s rukou," řekl jsem a podíval jsem se na něj.
,,Aha, tak snad bude v pořádku," řekl a svůj pohled opět sklopil k talíři polévky.
,,Chceš jít na ten drát s Anet?" zeptal jsem se ho po chvíli, když jsme byli oba zticha.
,,Jo jasně. Aspoň přijdu na jinný myšlenky," řekl a zářivě se usmál.
,,Tobě se Anet líbí?" zeptal jsem se ho, když jsem se na něj chvilku koukal a všiml si, že se kouká do blba.
,,Jo, ale nejsem si tím úplně jistý. Jsem vážně hodně zmatený, a hlavně z toho polibku s Filipem," řekl zamyšleně.
,,Možná bys to mohl s Anet zkusit," poradil jsem mu první věc, která mě napadla a hned si začal v duchu nadávat, jakou kravinu jsem vypustil z pusy.
,,Možná že máš pravdu," připustil po chvíli váhání Mac.
,,Já mám pravdu vždycky," řekl jsem, vstal od stolu a odnesl talíře do kuchyně.
Opřel jsem se o linku a zhluboka se nadechl a potom zase vydechl.
Vůbec nevím, co to do mě vjelo. Proč jsem mu musel poradit první věc, která mě napadla?
Z očí se mi vydrali dvě osamocené slzy. Rychle jsem si je rukou setřel a snažil se tuhle slabou chvilku vydýchat.
Nechci aby mě takhle viděl Mac. Začal by se moc vyptávat a to já nechci.
Sebral jsem poslední zbytky odvahy a vrátil se do jídelny, kde pořád u stolu seděl Mac.
,,Tak půjdeme?" zeptal jsem se ho a vzal si mobil, peněženku a klíče.
,,Jo jasně," řekl, vstal od stolu a během chvíle byl už venku.
***
Došli jsme na pláž, kde už na nás čekala Anet.
Zářivě se na nás usmála a zamávala nám.
,,Ahoj," zavolala na nás z dálky a já se chtě nechtě musel usmát. Byla tak roztomilá.
,,Ahoj," oplatili jsme ji pozdrav s Macem, když jsme k ní přišli blíž.
,,Tak může vyrazit?" zeptala se nás a na tváři jí pohrával ten nejkrásnější úsměv, který jsem kdy viděl.
,,Jasně," odpověděl Mac a taky se na ni usmál.
Já jsem jen pokýval hlavou na znamení souhlasu, a tak jsme se vydali do centra města.
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.Vaše Katte
ČTEŠ
Jedna pro dva
FanfictionPatnáctiletá Aneta jede s rodiči a sestrou na rodinnou dovolenou. Ze začátku si myslí, že to bude nuda, ale časem zjistí, že se hodně pletla...