BÖLÜM 28

265 14 0
                                    

Elimi Algan'ın yarasının üzerine koyup yüzüne baktım.

"Bu nasıl oldu?"

"Yorgunum biraz dinlenmem gerekiyor şimdi uyuyup yarın konuşsak daha iyi olur Efgal."

Yarasının üzerinde olan elimi tutup beni yatağa doğru getirimcn itiraz etmeyip, yatağa girdim. Algan'da üzerine bir esorfman giyip yanıma uzandı.

"Anlatmak istemediğine emin misin?"

"Şuan boynunda uyumak istiyorum sus Malefiz."

Algan bedeniyle, bedenimin yarısını örterken başını boynuma gömdü, elim saçlarına giderken gözlerimi kapattım. Ne oldugunu düşünmemeye çalışsam da, neler oldugu hakkında kafamda onlarca soru dönüyordu. Algan'ın profesyonel olmasına rağmen sırtına aldığı bıçak yarası, düşündürtüyordu. Bu işte kesinlikle birşey vardı.

_____

Kolumdan dürtülmemle gözlerimi açtım.

"Kalk artık, uyumaktan gözlerinin altı morarmış."

"Birşey olmaz." deyip tekrar gözlerimi kapattım. Kapatmamla üzerimden alınan yorganla soguk vucuduma işlemişti.

"Algan üşüyorum."

"Kalk artık Malefiz."

Sinirle nefes alarak yataktan kalkıp banyoya gırdım. Elimi yüzümu yıkayıp çıkarken Algan'ın dün çıkarmış oldugu beyaz kanlı gömlek ben buradayım dermişcesine kendını gösteriyordu. Banyodan tekrar odaya gırdım ama Algan odadan cıkmıştı. Üzerime bır sweat gecırıp odadan çıktım.

"Uyuyan güzelimiz gözlerini açmış."

Deniz'in cümlesiyle gözlerimi devirirken kendımı teklı koltuga attım. Uykuyu bu kadar çok sevmem bence kötü degildi.

"Yeşim'le Yağız nerede?"

"Mutfak için markete gittiler."

"Algan nerede abi."

Algan odaya gırdıgımde yoktu ve salondada yoktu.

"Arabaya dosya almaya indi."

"Dün gece ki işin dosyalarımı?"

"Evet abicim."

Deniz'in kaçamak bakışlarını farketmemek mümkün değildi. Bunu sormak için Algan'ın dosyalarla gelmesini bekliyordum. Dün gece ne yaşandıysa ortalık daha da karışmışa benziyordu.

Dakikalar sonra Algan gelmiş, boş gözlerle önünde olan dosyaya bakıyordu.

Bıranda koltuktan kalpıp, hızlı bir şekilde dosyayı aldım.

"Açma, sakın o dosyayı açma Efgal."

Algan'ın sesi evde büyük bir yankı yaparken, dosyada ne oldugu içimde daha da büyük bir merak uyandırmıştı.

"Algan kes sesini, bilmemesi gereken bişeymiş gıbı davranma. "

Deniz'in Algan'a olan çıkışmasıyla bıran sarsıldım. Herzaman oldugu gibi yıne benden saklanan birşeylerın olması canımı sıkıyordı.Elimde olan dosyayı daha sıkı tutup, kalktıgım koltuğa oturdum. Algan'la Deniz birbirlerine bakarken elimde olan dosyanın kapagını actım.

Dosyanın kapagını açınca ilk sayfada olan resimle kaşlarım çatıldı.

Bu bendim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İZ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin