•2•

719 48 2
                                    

,,Jiminnie dostal chuť na hranolky," zasmial sa a snažil sa vyskočil na linku. Rád na nej sedával, pretože som okolo neho vždy prechádzal a niekedy som mu daroval aj pusinku na líčko. Bol hrozne rozkošný, keď to nikdy nečakal a potom ma prekvapene pozoroval s červenými líčkami. S úsmevom som ho chytil za boky a vysadil som ho na linku. Usadil sa a ja som zatiaľ z mrazničky vytiahol hranolky. Snáď mi neprihoria, hranolky nerobievam často. Vytiahol som si panvicu a nalial som na ňu olej. Zapol som plyn a nechal som to chvíľu tak. Prešiel som k Jiminovi a rukami som sa zaprel o linku pri jeho stehnách. ,,Jiminnie si tú pusinku zaslúži," zamumlal s našpúlenými perami. Zasmial som sa a záporne som zakrútil hlavou. ,,Jiminnie ti ukáže obrázok čo priniesol, keď dostane pusinku," zabručal a ja som chvíľu rozmýšľal, či mu ju naozaj dať alebo nie.

,,Toto je vydieranie," zabručal som a odrazil som sa od linky. Na panvicu som nasypal hranolky a potom som sa vrátil k Jiminovi. Vzal som jeho tváričku do svojich dlaní a vtisol som mu detskú pusinku na pery. Jimin vyvalil oči a začal sa červenať. Pustil som ho a s úsmevom som sa vrátil späť ku hranolkám.
Onedlho boli hotové, tak som vytiahol tanier a dal som naňho servítok. Hranolky som presypal do taniera a nechal som ich chvíľu tak.

,,Prines mi ten obrázok, Jiminnie," s úsmevom som naňho pozrel a on prikývol. Zoskočil z linky a bežal hore do jeho izby. Hranolky som zatiaľ posolil a potom odniesol na stôl. V tedy sa vrátil Jimin s obrázkom v ruke.

,,J-ja to ešte prekreslím n-na čistý papier," zamumlal a vsunul mi obrázok do rúk. Sadol si na stoličku a pritiahol si k sebe tanier. Pozrel som na obrázok a zatajil som dych. Bol som na ňom ja a Jimin mi sedel na stehnách. Dával som mu pusu, ale nie takú, ako vždy. Táto bola na pery. Pozrel som znova na Jimina, ktorý pomaly jedol a nevenoval mi žiadnu pozornosť.

,,Jiminnie, nemusíš to prekreslovať, vyzerá to úžasne," zamumlal som a sadol som si na stoličku. Do líčok sa mu nahrnula krv, ale stále mi nevenoval pozornosť. ,,Jiminnie, ukazoval si ten obrázok aj niekomu inému?"

,,A-áno. Pani učiteľka povedala, že je to divné a ž-že to mám zahodiť," zamumlal s plnými ústami. Povzdychol som si a obrázok som položil na stôl.

,,Nie je to divné, je to normálne. Len by si to nemal kresliť v škôlke, deti to nepochopia," zamumlal som a pohladkal som ho po vláskoch.

,,Ale hyung, ja ťa mám rád," fňukol Jimin a pozrel na mňa ublíženým pohľadom.

,,Aj ja ťa mám rád, Jiminnie," povzdychol som si a pohladkal som ho po stehne. ,,Napapaj sa a potom príď za mnou, budem v izbe," zamumlal som a vstal som. Ešte som mu vtisol bozk do vláskov a potom som išiel do svojej izby. Neviem ako mu mám vysvetliť to, že také obrázky by nemal kresliť. Mohli by mi ho vziať, pretože to vyzerá na incest a ktovie čo si o tom teraz myslia. Nechcem ho stratiť, ale neviem ako mu to vysvetliť tak, aby sa neurazil alebo aby ma nepochopil zle. S povzdychnutím som si ľahol do svojej postele. Ruky som si založil pod hlavu a zavrel som oči. Bol som naozaj unavený, aj keď som mal na chvíľu od školy pokoj. Posledný rok na vysokej a potom sa musím odsťahovať, lebo nikto ma nebude chcieť živiť. Znova nebudem mať čas na Jimina a budem sa musieť naplno venovať škole. Aspoň ešte tri dni sa mu budem poriadne venovať, aby nebol smutný. Dvere na mojej izbe zavŕzgali, ale oči som neotváral. Počul som tiché kroky, ktoré mierili ku mne.

,,Hyung?" ozval sa tichý šepot mojou izbou a ja som sa pokúsil zabrániť úsmevu. Cítil som, ako si ku mne sadol a potom si ľahol na moju hruď. Jeho drobné prstíky začali prechádzať po mojej tvári a ja som už nedokázal zabrániť úsmevu. ,,Ja som vedel, že nespíš," zabručal a potom som cítil jeho jemné pery na mojej brade. Pootvoril som oko a pozoroval som jeho rozkošnú tváričku. ,,Máš hrozne jemnú pokožku," zamumlal a prstom prešiel po mojom líci.

,,Aj ty, Jiminnie," šepol som a ruky som si spod hlavy vytiahol. Objal som ho okolo pása a zatvoril som oko. Na perách som ucítil jeho drobný prstík. Iba po mojich perách prešiel a potom sa posadil. Nespokojne som sa zamračil a otvoril som oči. Pozoroval ma a rukami sa zapieral o moju hruď.

,,Hyung, si vážne dokonalý," zamumlal a následne sa začervenal. Zarazene som ho pozoroval. ,,Som rád, že mám takého nádherného a úžasného brata," zamumlal a našpúlil pery. Trochu sa ma dotklo to, že sme bratia, pretože Jiminie vyzeral naozaj úžasne a dal by som si povedať, ak by nebol môj brat. No na druhej strane ma potešili tie lichôtky.

,,Aw, Jiminnie," zasmial som sa a posadil som sa. Držal som ho okolo pása, aby nespadol. ,,Nastav hyungovi líčko, nech ti môže dať pusinku," zamumlal som a on mi hneď nastavil líčko. Sklonil som sa k nemu, aby som mu mohol dať pusinku na líčko, lenže v poslednej chvíli hlavu otočil a naše pery sa znova stretli. Prekvapene som sa od neho odtiahol a on sa začal červenať.

,,P-prepáč h-hyung, n-neodolal som," zamumlal a previnilo sklonil hlavu.

,,Jiminnie, toto by sme nemali," opatrne som ho zo seba zložil a nohy som prehodil cez okraj postele. Prsty som si vplietol do vlasov a flustrovane som si povzdychol.

,,Hyung, prepáč, u-už to viac neurobím," vzlykol a ja som naňho hneď pozrel. Tie slzy v jeho očiach ma totálne odrovnali.

,,Jiminie, už neplač, si veľký chlapec," zamumlal som a stiahol som ho k sebe do objatia. Pritúlil sa ku mne a ticho smrkol. Práve som si uvedomil, ako veľmi ho rozmaznávam. V škole to bude mať ťažšie, mal by som ho na to pripraviť. Ale trhalo mi srdce pri predstave, že by som mu viac ublížil. Vtisol som mu bozk do vlasov a ľahol som si s ním. Spokojne sa ku mne pritúlil a pozrel mi do očí.

,,Ešte raz, prepáč, hyung," zamumlal a začervenal sa. Tvár si skryl v mojej hrudi. Awh, toto rozkošné šteniatko ma raz zabije.

my small baby ||y.minWhere stories live. Discover now