•20•

408 39 0
                                    

Vďaka Jiminiemu som vstal pred budíkom. Teraz som mu pripravoval raňajky, zatiaľ čo on sedel na linke a hojdal nohami. Namjoon s Jinom stále spali v tej istej polohe ako včera. Nechcel som ich budiť.

,,Pusu," našpúlil Jimin pery a ja som pobavene zakrútil hlavou. Odbehol som od sporáka k Jiminovi, vtesal som sa medzi jeho drobné nôžky, chytil som ho za boky a spojil som naše pery. Objal ma okolo krku a viac sa na mňa natisol.

,,Rád by som ťa bozkával ďalej, ale zhoria mi tvoje raňajky," zasmial som sa, keď som sa od neho odtiahol. Nespokojne zabručal a pustil ma. Vrátil som sa k sporáku a popritom som niekedy pozrel na Jimina. Keď boli vajíčka hotové, dal som ich na tanier a na stôl. Urobil som raňajky aj Jinovi a Namjoonovi, aby mi potom Jin nenadával. Vrátil som sa k Jiminovi a jeho sladkým perám. Vzal som ho pod zadkom, takže nohy obmotal okolo môjho pása, zatiaľ čo ma objímal okolo krku. Chytil som ho za zadok a stisol som ho vo svojich dlaniach. Vzdychol mi do pier a vtedy sa ozval buchot z obývačky. Rozpojil som naše pery a pozrel som do dverí.

,,P-prepáč!" vypískol Namjoon a bolo počuť rýchle kroky, ktoré hneď na to utíchli.

,,Neutekaj mi stále," ozvalo sa Jinovo zamručanie a ja som zamieril do obývačky. V obývačke sa mi naskytol pohľad na tých zamilovancov. Jin objímal Namjoona zozadu okolo pása a hlavu mal zloženú na jeho ramene. Vyzeral akoby spal.

,,Hej, nechajte si vaše hrátky na doma," zavrčal som podráždene a obaja na mňa presunuli pohľad. Namjoon sa červenal, čo som uňho ešte nevidel a Jin vyzeral prekvapene. Hneď Namjoona pustil a zamieril ku mne.

,,Ako ho to držíš? Okamžite daj tie ruky z jeho zadku dole," zavrčal Jin a ja som cúvol o krok dozadu.

,,Nie," odsekol som a Jimin sa zachichotal.

,,Niečo som ti o tom povedal."

,,Bež hyung!" vypískol Jimin a ja som sa rozbehol smerom do mojej izby.

,,Zastav ho!" zakričal Jin a následne na mňa skočil Namjoon. Dopadli sme na gauč, samozrejme dával som pozor aby sa Jiminovi nič nestalo. Keď sa odomňa Namjoon trochu odtiahol, Jin už stál pri nás. Naschvál som začal Jiminovi mačkať zadok, dokedy mi Jimina nevzal.

,,Hej, vráť mi ho, nemám čo mačkať," zabručal som nespokojne, ale on záporne zakrútil hlavou. Pohľad mi padol na Namjoona, ktorý sa zdvíhal z gauča. ,,Budem sa musieť uspokojiť s niečím iným," uškrnul som sa. Stiahol som Joona na seba, ruky som presunul na jeho zadok a začal som ho mačkať. Namjoon sa odomňa snažil odtiahnuť a v tvári bol celý červený.

,,Yah, hyung! Môžeš chytať iba môj zadoček!" vypískol Jimin. Jin ho položil na zem a snažil sa zo mňa zložiť Namjoona.

,,Yoongi, okamžite ho pusť! Bude mať z teba traumu dokonca života," zavrčal Jin a chytil moje ruky. Odtiahol ich od jeho zadku a Namjoonovi sa skoro podarilo újsť, dokedy som ho nohami neobjal okolo pása.

,,Ty máš teda dobrý stisk," zavrčal Namjoon, zatiaľ čo sa snažil vyvliecť zo stisku mojich nôh.

,,Ďakujem," uškrnul som sa a vtedy ma začal niekto štekliť. Začal som sa smiať, povolil som stisk nôh a snažil som sa uhnúť pred tým, kto ma šteklil.

,,To máš za to, že si sa dotýkal niekoho iného než mňa," zabručal Jimin a konečne prestal. Prekvapene som naňho pozrel a potom som si ho pritiahol k sebe. Objal som ho a vdýchol som jeho sladkú vôňu.

,,Vieš, že mi záleží iba na tebe," zamumlal som a on ma s úsmevom objal okolo pása.

,,Viem, hyung," sladko sa usmial a vtisol mi bozk na nos.

,,Dosť, budem z vás mať cukrovku," ozval sa Namjoon a ja som sa uškrnul.

,,Jiminie, moc mi na tebe záleží, si u mňa na prvom mieste. Hrozne ťa ľúbim," pobozkal som ho na čelo a on sa začervenal.

,,A-aj ja teba, hyung," skryl si tvár v mojej hrudi a ja som sa pobavene pozrel na Namjoona, ktorý sa držal za srdce.

,,Asi som dostal infarkt. A tuším mi tečie krv z nosa," zaskuhral a Jin ho pobavene objal.

,,Ozaj, na stole sú raňajky," postavil som sa a Jimina som si vzal na ruky. ,,Mali by sa zjesť kým sú teplé," zamieril som do kuchyne, kde som si sadol na stoličku a Jimina som si usadil na stehná.

,,Keď je s bratom, je milší ako keď je s niekým sám. A samozrejme je milý ešte v tedy, keď niečo potrebuje," mumlal si pre seba Namjoon a Jin prikyvoval. Usadili sa a pustili sa do toho.

° ° °

,,Yoongi, rád by som ťa dnes zobral na večeru," zastavil si ma profesor Jeon na chodbe.

,,Uh, pán profesor, nemôžem, mám doma brata. Už včera som sa vrátil dosť neskoro," zamumlal som a nervózne som sa obzrel po žiakoch, ktorí prechádzali okolo nás. Ale nevyzerali, že by ich zaujímalo to, že sa s profesorom rozprávam.

,,Tak čo keby sme povečerali u teba? Tvoj brat je rozkošný a vyzerá, že nebude robiť problémy," usmial sa na mňa, ale ja som záporne zakrútil hlavou.

,,Neužil by si si, ver mi. Jimin by bol celú dobu so mnou a keby si sa pokúsil o čokoľvek, zakročil by," uškrnul som sa a on mi úškrnok opätoval.

,,Za pokus to stojí. Čakaj ma o pol ôsmej," rozcuchal mi vlasy, zvrtol sa na päte a zmizol medzi ostatnými žiakmi. Povzdychol som si a zamieril som preč zo školy. Už som skončil. Nechápem prečo sa tak hrozne moc snaží. Chce ísť na večeru so mnou. Veď chcel iba sex a ja som dúfal, že jednorázový. Bohužiaľ som nevedel, že bude sa snažiť aj o večeru. Dnes mu to Jimin úžasne spríjemní, takže mi už snáď dá pokoj.
Nasadol som do svojho auta a naštartoval som. Zamieril som smerom k nášmu domu. Už som sa tešil na Jimina. Keď mi začal zvoniť mobil, hneď som sa poň natiahol a bez pozretia na displej som hovor prijal.

,,Prosím?" ozval som sa do telefónu. Nechcel som byť neslušný.

,,Pán Min? Pri telefóne Sung, učiteľka zo škôlky. Len som sa chcela spýtať, či je Jimin v poriadku, pretože sa tu už tri dni neukázal."

,,Áno, je v poriadku. Nechal som ho doma, dokedy mu tie modriny aspoň čiastočne nezmiznú. Nechcem aby sa mu niečo stalo," povzdychol som si a zaparkoval som.

,,Chápem vaše obavy. Dobre, ďakujem za informáciu. Dúfam, že mu bude už lepšie. Pozdrave ho prosím odomňa. Dopočutia," nestihol som ani odzdraviť a zložila. Vystúpil som z auta, vzal som si tašku a zamieril som ku dverám. Odomkol som a vošiel som dnu. Vyzul som sa a tašku som si hodil na zem.

,,Jiminie, som doma," zamumlal som si skôr pre seba.

,,Hyuuuuung," ozval sa krik a ja som sa pousmial. Čudujem sa, že ma vôbec počul. Onedlho dobehol ku mne a objal ma okolo pása. S úsmevom som mu rozstrapatil vlásky.

,,Čo by si povedal na spoločnú kúpeľ?"

,,Áánoo," vypískol nadšene a s úsmevom sa rozbehol smerom do mojej izby. Rýchlim krokom som zamieril za ním. Z mojej skrine vytiahol dve tričká a dvoje boxerky. Aj napriek tomu, že vie, že mu moje veci budú veľké, berie si ich a oblieka. Ale musím uznať, že v mojich veciach je rozkošný. Mám potom väčšiu chuť ho pretiahnuť. Vzal ma za ruku a začal ma ťahať do kúpeľne. Budem dúfať, že sa udržím a neznásilním ho hneď ako sa vyzlečie.




my small baby ||y.minOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz