•4•

504 47 1
                                    

,,Hyung?" ozvalo sa tiché zakňučanie a ja som od seba Taeho odtlačil. Otvoril som dvere a kľakol som si na kolená.

,,Áno, zlatko?" milo som sa usmial a snažil som sa ignorovať tú nepríjemnú bolesť v rozkroku. Jimin mi nakukol cez plece a zarazil sa.

,,Prečo je hyung Tae..vyzlečený?" spýtal sa nechápavo a následne sa zamračil. Pozrel znova na mňa a prezrel si ma. Snažil som sa zakryť svoju hrčku medzi nohami, aby nemal moc otázok.

,,Taemu bolo horko," nervózne som sa zasmial a dúfal som, že sa už nebude pýtať.

,,Čo to máš na krku?" spýtal sa a pristúpil ku mne bližšie. Zarazene som si rukou prešiel po krku a následne som sykol, keď som prešiel po rane.

,,To je značka, aby každý vedel, že hyung Yoongi je môj," ozvalo sa za mnou. Neotáčal som sa, pretože by som ho asi vyhodil von zavretým oknom.

,,A-ale hyung Yoongi je iba môj," zamumlal Jimin, že som ho počul iba ja. Prekvapene som naňho pozrel.

,,Čože? Nepočul som ťa," zamumlal Tae a viac sa nahol k Jiminovi, aby ho lepšie počul.

,,H-hyung Yoongi je môj. Iba môj," povedal Jimin hlasnejšie a začal sa červenať.

,,Aww, ten je sladký. To si ho naučil ty?" zasmial sa Tae a rozstrapatil mu vlásky. Zamračene som pozrel na Taeho. Jediný, kto sa môže dotýkať Jiminovich vláskov som ja. Ja som jediný, ktorý sa ho môže dotýkať.

,,H-hyung," zakňučal Jimin a snažil sa striasť Taeho ruku. Udrel som Taeho po ruke a potom som si pritiahol Jimina k sebe.

,,Jimin, kde toľko trčíš?" na chodbe sa objavil aj Hoseok a keď si všimol Taeho, naprázdno otvoril ústa a vyvalil oči.

,,Hoseokie, zlatíčko, neočumuj," zasmial sa Tae a zaliezol do mojej izby.

,,Hneď som tam, Hobi," zamumlal Jimin a Hoseok prikývol. Pomalým krokom sa vracal do Jiminovej izby. ,,Hyung, j-ja..č-čo..p-prečo to T-Tae urobil?" vykoktal sa konečne a jednou rukou ma objal okolo krku.

,,Taehyung si iba myslí, že môže mať všetko na čo si ukáže prstom," zasmial som sa a Jimin sa zamračil.

,,Yoongi hyunga môžem mať iba ja," zabručal a objal ma aj druhou rukou okolo krku. ,,Hyung, pusinku," zamumlal a našpúlil pery. S úsmevom som mu vtisol bozk na pery a potom som ho pohladkal po chrbte. Nejako mi ruka skĺzla k jeho guľatučkému zadočku a potom na jeho odhalené stehná.

,,Mal by si si obliecť nejaké nohavice, si ľadový," zamumlal som a začal som ho hladkať po stehne. Ticho zakňučal a viac sa na mňa natisol.

,,H-hyung," jeho hlas sa chvel a jeho nôžky sa roztriasli.

,,Áno, Jiminie?" zašepkal som a pobozkal som ho na odhalené rameno. Vyzeral celý tak drobne, čo na ňom bolo úplne rozkošné. V jeho drobných rúčkach zovrel moje tričko a niečo zamumlal. Nerozumel som mu, ale neriešil som to.

,,Yoongie, kde toľko trčíš?" objavil sa pri nás znova Tae a zatriasol mnou. So zavrčaním som pustil Jimina a zamračene som pozrel na Taeho.

,,Povedal som ti, aby si mi nehovoril Yoongie," zavrčal som podráždene a potom som si uvedomil, že je tu Jimin. Pokúsil som sa aspoň trochu upokojiť. ,,Jiminie, choď za Hoseokom, určite ťa už čaká," zamumlal som a pokúsil som sa o úsmev.

,,Chcem ešte pusinku," zamumlal a zahanbene sklonil hlavu. Pozrel som na Taeho, ktorý nás zarazene pozoroval.

,,Mohol by si ísť preč," povedal som Taeho smerom, ale on sa iba uškrnul.

my small baby ||y.minWhere stories live. Discover now