,,Je to výborné, jinnie-hyung!" vyhŕkol Jimin s plnými ústami. Z úst mu vypadlo kúsok jedla späť do taniera a na stôl.
,,Zlato, s plnými ústami nerozprávaj," napomenul som ho a pohladkal som ho po vlasoch. Seokjin sa iba usmial a presunul svoj pohľad na Namjoona, ktorý vyzeral nahnevane. Zrejme ho to ešte neprešlo, odkedy som ho nachytal nahého v sprche. Nad tou spomienkou som sa uchechtol, no snažil som sa to zakryť zakašlaním.
,,Prečo ste sa vlastne rozhodli tu zostať na noc?" spýtal sa Seokjin a prepálil ma pohľadom. Zrejme mi nedovolí skúsiť nič na Jimina. Čo zrejme, určite. Nechá ho spať so sebou a Namjoonom v izbe a mňa odsťahuje na gauč. Alebo horšie, nechá ma spať pred dverami bytu a oni sa budú vyhrievať v pohodlí domova.
,,Napadlo ma, že Jiminiemu chýbalo spanie u teba. A dnes sme mali pekný výlet, tak prečo si to kaziť tým, že sa vrátime domov? Bodne nám zostať na noc mimo domu," pokročil som ramenami a začal som sa hrabať v jedle.
,,Nehrab sa v tom jedle, lebo ťa vykopnem skôr, ako si ľahneš na gauč!" vyprskol Seokjin nahnevane a zamračil sa na mňa.
,,Dobre, dobre, prepáč," zabručal som a zložil som paličky. ,,Ďakujem za jedlo," pousmial som sa.
,,Žiadne ďakujem za jedlo. Dokedy to nezješ, nepôjdeš od stola," rozkázal si.
,,Tak tu presedím noc," pokrčil som ramenami.
,,Hyung, keďže tu Yoongie bude sedieť, umyješ ma ty?" spýtal sa Jimin a do úst si strčil ďalšie sústo jedla.
,,Musí sa o teba niekto postarať, keď to nezvláda tvoj brat," uznal Jin. Hneď som chytil paličky do rúk a začal som do seba súkať jedlo. Všetci sa začali smiať a dokonca aj Jimin. Bol rozkošný, keď mal ústa plné jedla, líčka ako škrečok a učká mu takmer mizli. Keď som zjedol, všetko som po sebe odpratal a už iba sedel za stolom a čakal, kedy Jimin doje.
,,Jinnie-hyung, ja už nevládzem," zakňučal Jimin so slzami na krajíčku.
,,To nič, miláčik. Tvoj brat ťa vezme okúpať a z mojej skrine ti vyberie veci na spanie, dobre?" usmial sa naňho Jin a pohladkal ho po tvári. Na mňa taký milý nikdy nebol. Urazene som nafúkol líčka a založil som si ruky na hrudi. Seokjin presunul pohľad na mňa, ale aj napriek úsmevu, jeho oči vrhali blesky a jasne ma varovali, že sa o nič nemám pokúšať inak ma zabije skôr ako si do Jimina zasuniem. Nie že by ma nepodporoval, ale on nepodporuje Jiminov malý vek. Povedal mi, že keď bude mať Jimin pätnásť, nechá ma ho kľudne ošukať, ale dovtedy si nesmiem dovoliť nič okrem letmých dotykov a nevinných bozkov. Mám však pocit, že čoskoro to zájde oveľa ďalej, než doteraz. Nemám totiž nad sebou už takú dobrú kontrolu.
,,Poď, Jiminie," s úsmevom som si ho vzal na ruky. ,,Srdiečko, pribral si za tú chvíľu," zasmial som sa a vtisol som mu bozk na čelo.
,,Stále sa ti páčim, hyung?" spýtal sa so smutnou tvárou. Cítil som, že atmosféra sa zmenila. Chrbát mi prepaľoval Seokjinov varovný pohľad.
,,Srdiečko, hyungovi sa budeš páčiť vždy. Musíš veľa papať, aby si narástol a bol silný," vtisol som mu bozk do vlasov a čo najrýchlejšie som zamieril do kúpeľne. Jimina som položil na zem a nechal som zatiaľ napúšťať vaňu. ,,Miláčik, Seokjin tu nemá bublinky, tak dnes bez nich, dobre?" pohladkal som ho po vlasoch. Prikývol s úsmevom na perách, aj keď jeho očká sa neusmievali. ,,Idem ti vziať od neho nejaké veci."
V Seokjinovej skrini som našiel nechutné veci. Ale keď som si predstavil, že by som ich použil na Jimina, zostal som vzrušený. Vybral som to najväčšie tričko, čo Seokjin mal, a vrátil som sa späť do kúpeľne. Jimin už sedel vo vani a hral sa s gumovou kačičkou. Ihneď som sa vyzliekol a votrel som sa k nemu.
,,Poď ku mne, zlato," zavrnel som a hneď som si ho pritiahol k sebe. Nedokázal som bez jeho plných pier vydržať ani chvíľu a hneď som si ich privlastnil. Bozkával som ho jemne, aby sa nezľakol, zatiaľ čo rukami som putoval po jeho detskom telíčku. Objal ma okolo krku a viac sa ku mne natisol. Podráždil môj penis, na čo som mu zavrčal do pier a stisol som jeho guľaté polky vo svojich dlaniach. Zastonal mi do pier a pozdvihol sa. Naschvál sa zadkom začal obtierať o môj penis. Cítil som jeho úzku dierku, keď sa mi ňou obtieral o žaluď.
,,H-hyung, prosím, chcem mať sex," zakňučal mi do pier a svoje drobné prstíky si vplietol do mojich vlasov.
,,Zlato, už som ti hovoril, si na to moc mladý," zastonal som. Mal som čo robiť, aby som si nenamieril špičku penisu priamo k jeho dierke a nepripravil ho o panictvo jedným bolestivým zásunom. Zasyčal som mu do pier, keď sa jeho drobné prstíky obmotali okolo tela môjho penisu. Už-už si tlačil moju špičku do svojej dierky, keď som ho zarazil. Prichytil som mu obe ruky a otočil som si ho chrbtom k sebe. Oprel som ho o svoju hruď a do ruky som chytil jeho malý penis. ,,Teraz ti to urobím tak dobre, že na to budeš spomínať ešte dlho," zavrnel som mu do ucha a začal som mu dráždiť špičku.
Jeho pery začali opúšťať tiché vzdychy, ktoré som musel umlčať svojimi perami. Pustil som mu ruky a druhou rukou som zamieril k jeho dierke. Bruškom prsta som podráždil jeho dierku, než som sa odvážil zasunúť doňho prvý článok prsta. Úplne sa okolo môjho prsta stiahol, jeho pery opustil vzlyk zmiešaný so vzdychom a jeho penis zatepal. Keď sa uvoľnil, prst som zasunul hlbšie. Netrvalo to dlho, čo som ho šukal prstom a popritom mu dráždil penis, a vyvrcholil. Umyl som nás, pretože Jimin začal zaspávať, obliekol som ho do Jinovho trička a presunul som sa s ním do obývačky, kde už bol roztiahnutý gauč.
,,Pokiaľ viem, niečo som ti hovoril," ozvalo sa za mnou pošepky ale varovne.
,,Srdcu nerozkážeš, hyung," pošepol som mu naspäť a vtisol som Jiminovi bozk na čelo. Pritúlil som sa k nemu s úsmevom na perách. ,,Ľúbim ťa, Jiminie."
KAMU SEDANG MEMBACA
my small baby ||y.min
Fiksi Penggemar,,H-hyung?" ,,Yes, baby?" ,,I, I h-have a problem. Please, h-help me w-with t-this." ,,Oh, baby, you're horny." __ tento príbeh dávam späť iba kvôli jednej osobe, ktorá ma o to poprosila a ja som jej chcela urobiť radosť^^ takže celá kniha je venova...