•3•

628 49 0
                                    

Nespokojne som zabručal, keď som ucítil jemný dotyk na tvári. Hneď na to som ucítil ďalší a s ním sa ozvalo aj jemné mlasknutie.

,,Jiminie, prestaň," zabručal som, ale on mi ďalej rozdával bozky po tvári. Miloval som takéto prebudenia, pretože ma budil vždy on a stále to bolo rozkošné. So smiechom som ho objal a pritisol som ho bližšie k sebe, aby som mu zabránil v ďalšej aktivite. Začal sa potichu chichotať a pokúsil sa mi vymaniť zo zovretia. Otvoril som oči a naskytol sa mi pohľad na strapatého a rozkošného Jimina, ktorý sa chichotal. Dostal som hroznú chuť vybozkávať tú jeho rozkošnú tváričku. S úsmevom som ho pozoroval, ako sa stále vrtel a snažil sa dostať z môjho zovretia. Keď si všimol, že ho pozorujem, prestal sa hýbať a začal sa červenať. Vtisol som mu bozk na čelo a zaželal som mu dobré ráno.

,,D-dobré ráno, hyung," šepol a obtočil okolo môjho pása jeho drobne rúčky. S úsmevom som mu prehrabol vlasy a pustil som ho.

,,Chcel by si dnes niekam ísť?" spýtal som sa ho a zatiaľ som sa posadil.

,,N-nie, na dnes som sa dohodol s Hobim, že má prísť," zamumlal a pustil ma. Natiahol som sa a zívol som si.

,,Tak sa zatiaľ umyješ a naraňajkuješ," zamumlal som s úsmevom a on prikývol. Vyskočil z mojej postele a ja som si až teraz všimol, že na sebe má iba moje tričko, ktoré mu siahalo do polky stehien. Pozoroval som jeho dokonalý guľatučký zadoček a nenápadne som nad ním slintal. Nemal by som slintať nad svojim mladším bratom. Zatriasol som hlavou a vyhrabal som sa z postele. Zo skrine som si vytiahol čisté veci a zamieril som do kúpeľne. Zarazil som sa, keď som tam našiel skoro nahého Jimina. Ale to jeho drobné rozkošné telíčko. Kusol som si do pery a prebehol som ho celého pohľadom.

,,H-hyung!" vypískol a zahanbene sa snažil zakryť.

,,Prepáč, prepáč," zasmial som sa a odišiel som z kúpeľne. Zavrel som dvere a oprel som sa o stenu. Znova som si kusol do pery a predstavil som si Jiminieho, ako leží nahý podomnou. Nad tou predstavou som trochu stvrdol. Ticho som zakňučal nad bolesťou v rozkroku, ktorý som si hneď pošúchal dlaňou. Počul som sprchu, tak som si dovolil ešte raz dlaňou prejsť po svojom rozkroku, ktorý som hneď na to stisol. Bol som tvrdší ako obvykle, ale to bude tým, že som si predstavoval Jimina. Zrazu voda prestala tiecť a o pár minút na to sa otvorili dvere. Hneď som dal ruku zo svojho rozkroku preč a snažil som sa tú hrču zakryť vecami, ktoré som mal v ruke. Z kúpeľne vyšiel Jimin v mojom tričku, ktoré mu bolo veľké, takže odhaľovalo jedno jeho drobné rameno a nohy. Vlasy mal vlhké a strapaté. So zatajeným dychom som ho pozoroval, dokedy sa jeho orieškové oči nepresunuli na mňa.

,,Už tam môžeš ísť, hyung. Počkám ťa v kuchyni," usmial sa na mňa a potom odhopsal preč. Úľavne som si oddýchol, keď si nevšimol moju hrču a hneď som vošiel do kúpeľne. Zabuchol som za sebou dvere a čisté veci som si položil na práčku. Vyzliekol som sa a snažil som sa ignorovať svoj bolestivo pulzujúci penis. Vošiel som do sprchy a pustil som na seba teplú vodu. Dlho som tam nepobudol, takže hneď ako som vyliezol von som si obliekol čisté veci. Rozkrok ma stále nepríjemne bolel, ale nemohol som to riešiť, kým bol v dome Jimin. So zakňučaním som zamieril za ním do kuchyne. Jimin sedel na linke a pohupoval nohami, zatiaľ čo si hmkal nejakú melódiu.

,,Už som myslel, že neprídeš," vyhŕkol, keď si ma všimol. Zatriasol som hlavou a usmial som sa. Zamieril som k nemu a hneď som mu vtisol bozk do vláskov.

,,Čo by si si dal na raňajky?" spýtal som sa a pohladkal som ho po líčku.

,,Kakao! A chlebík s maslom!" vyhŕkol a v jeho očiach boli iskričky radosti. Prišiel mi nesmierne rozkošný, že som si neodpustil vtisnúť mu bozk na noštek. ,,Aw, hyung!" vypískol a tvár si skryl v dlaniach. Zasmial som sa a postrapatil som mu vlásky. Vytiahol som chleba, maslo, mlieko a granko. Odrezal som mu kúsok chleba a natrel som mu ho maslom. Položil som mu to na tanier a hneď som vytiahol pohár, kde som mu zarobil kakao. Nezabudol som mu to zohriať, inak by to nebolo ono. Všetko som mu položil na stôl a potom som prešiel k Jiminovi.

my small baby ||y.minWhere stories live. Discover now