,,Jimin?"
Ležal medzi Hoseokovimi nohami a zvieral jeho maličký penis, ktorý bol v pozore, v ruke. Jazykom prechádzal po jeho špičke, ale keď som sa ozval, hneď sa od Hoseoka odtiahol.
,,H-hyung," prekvapene ma pozoroval. Hoseok sa na mňa zarazene pozrel, ale nevyzeral, že by vnímal. Mal pootvorené ústa a privreté oči. Zrejme si ti dosť užíval. A na mojej posteli.
,,Čo to má znamenať, Jimin?" zamračil som sa a čakal som na jeho vysvetlenie.
,,N-nehovor mi tak, je to ška--"
,,Mne je jedno aké to je. Chcem vysvetlenie, inak si ešte rozmyslím, či budeš navštevovať Hoseoka alebo on teba," zavrčal som a založil som si ruky na hrudi. Nikdy som nechcel byť naňho zlý, pretože viem, že je moc citlivý, ale teraz ma naozaj nahneval.
,,P-prepáč hyung," zakňučal a sklonil hlavu. ,,N-nechcel s-om..i-iba som mu chcel u-ukázať a-ako mi robíš..d-dobre," vzlykol a rúčkami si začal pretierať očká. S povzdychnutím som zamieril k nemu a vzal som si ho na ruky.
,,Minnie, to má byť ale naše tajomstvo. Nesmie o tom nikto vedieť, inak by z toho boli veľmi veľké problémy," zamumlal som a pohladkal som ho po chrbte. Objal ma okolo krku a svoju tvár si zaboril do záhybu môjho krku. Cítil som jeho horúce slzy na svojej pokožke. Nebol som rád, keď plakal.
,,P-prepáč h-yung," vzlykol a jemne stisol nohami môj pás.
,,Už je to dobré, Minnie," zamumlal som a pohladkal som ho po vládkoch.
,,Hoseokie, obleč sa, zavolám tvojmu bratovi aby pre teba prišiel," po mojich slovách sa začal dostávať k sebe. Zatriasol hlavou a jeho tvár začala priam horieť. Musel sa cítiť hrozne trápne. ,,Budeme v obývačke," oznámil som mu a s Jiminom na rukách som zamieril do obývačky. Sadol som si na gauč a to nezbedné klbko som si posadil na stehná. On ma však stále objímal okolo krku a odmietal mi ukázať svoju tvár.
,,Jiminie," pohladkal som ho po chrbte, zatiaľ čo druhou rukou som mu hladkal stehno. ,,Prepáč mi, ak som bol nepríjemný, ale také veci nemôžeš robiť. Môžeš ich robiť iba so mnou, ale aj to si musíš nechať pre seba," zamumlal som a pobozkal som ho na rameno. ,,Pozri sa na mňa, zlato."
Hneď po mojich slovách na mňa upriamil svoj pohľad. Mal uslzené červené očká a zmáčanú tvár slzičkami. Vtisol som mu bozk na noštek a následne som mu zbozkával ďalšie slzičky, ktoré sa objavili na jeho tvári.,,Neplač, Jiminie, slzy ti nesvedčia," zamumlal som a on sa slabo pousmial. Prikývol a hlavu si zložil na moje rameno. Zavrel oči a zívol si. Tie slzy ho museli vyčerpať. Z vrecka nohavíc som si vytiahol mobil a vyhľadal som v ňom Taeho číslo, na ktoré som hneď zavolal.
,,Už si si to rozmyslel?"
,,Aj tebe ahoj, mám sa dobre, ďakujem za opýtanie. Máš tu brata, príď si preňho."
,,Hyung, si na mňa hnusný~" zakňučal a ja som sa uškrnul. ,,A nechcem ho, mal u vás zostať do siedmej."
,,Musíš si preňho prísť. Má totiž maličký problém. A ak si preňho neprídeš, budem nútený ho vyhodiť na ulicu. Mal by si z toho doma problémy," povedal som ho telefónu a pohladkal som Minnieho po chrbte. Chvíľu sa nič neostalo, akoby zložil.
,,Ty zasraný idiot, za desať minút som tam," zavrčal nakoniec.
,,Päť," s tým som zložil a mobil som nechal vedľa seba. Onedlho prišiel Hoseok dole, ale celú dobu pozeral do zeme. Dokonca zostal stáť vedľa gauča, čo mi prišlo vtipné.
,,Sadni si, tvojmu bratovi to bude chvíľu trvať," zamumlal som pobavene a on si sadol. Začal sa hrať so svojimi rukami, zatiaľ čo ja som stále hladkal Minnieho. Onedlho som počul ako ticho odfukuje.
YOU ARE READING
my small baby ||y.min
Fanfiction,,H-hyung?" ,,Yes, baby?" ,,I, I h-have a problem. Please, h-help me w-with t-this." ,,Oh, baby, you're horny." __ tento príbeh dávam späť iba kvôli jednej osobe, ktorá ma o to poprosila a ja som jej chcela urobiť radosť^^ takže celá kniha je venova...