•21•

379 37 1
                                    

,,Dnes si musíš obliecť aj nohavice, príde návšteva," pokúsil som sa Jiminovi obliecť nohavice, ale uhol nohami. ,,Nebuď zlý, Jiminie," zavrčal som a chytil som ho za nohu. Už ma naozaj hneval.

,,A-au, to bolí," fňukol a chytil moju ruku.

,,Prepáč," pustil som jeho nohu a ospravedlňujúco som ho pobozkal na nos. ,,Ale obleč si aspoň tepláčiky, nenechám ťa tu pobehovať iba v mojom tričku," povzdychol som si a on prikývol. Pomohol som mu obliecť si tepláky a potom som ho pohladkal po vláskoch. ,,Musím pripraviť niečo na večeru."

,,Kto vlastne príde?" spýtal sa a nechápavo zamrkal. Bol hrozne rozkošný.

,,Jungkook, jeden z mojich.. kamarátov," asi? Nervózne som sa usmial. Iba prikývol a s úsmevom ma objal okolo krku. Objal som ho okolo pása a vdýchol som jeho deckú vôňu. ,,Mal by som už ísť pripravovať večeru," zamumlal som, ale vôbec som sa nepohol, iba som zosilnil stisk na jeho páse.

,,Áno, mal," zamumlal mi Jimin do ramena a zachichotal sa. ,,A preto stále nejdeš."

,,Dobre, dobre, už idem, keď ma tu nechceš," zasmial som sa a pustil som ho.

,,Tak to nie je," zakňučal a trochu sa odomňa odtiahol. ,,Ale musíš stihnúť pripraviť tú večeru," zamumlal a vtisol mi rýchlu pusu na pery. Potom ma pustil a s červenou tvárou skočil do postele. Tvár si skryl v poduške a ja som sa musel zasmiať. Bol neskutočne rozkošný.

,,Poď so mnou," slabo som ho udrel po zadku. Hneď vyskočil z postele a vybehol z jeho izby.

,,Trvá ti to!" zakričal za mnou. Uchechtol som sa, vstal som a zamieril som do kuchyne. Mám asi iba hodinu na to, aby som niečo málo uvaril. S Jiminom mi to bude trvať dlhšie ako hodinu. Už vidím, ako ma bude zabávať.

° ° °

,,Hyung, zvonček!" vyhŕkol Jimin, keď niekto zazvonil.

,,Bež otvoriť," zamumlal som a rýchlo som vybral taniere. Jimin zoskočil z linky a zmizol v obývačke. Ja som rýchlo nachystal taniere na stôl a nezabudol som ani na poháre. Obzrel som sa po kuchyni a ešte som skontroloval jedlo, ktoré bolo na sporáku.

,,Hyuuuuuuung, poď privítať Kookieho!" zakričal na mňa Jimin a ja som si dal dole zásteru. Zamieril som do chodby, kde už bol Kook. Jimin ho objímal okolo pása a Kook ho hladkal po vlasoch. Kusol som si do jazyka, aby som mu nevynadal a usmial som sa.

,,Yoongie," všimol si ma a Jimina od teba odtlačil. Hneď ma objal okolo pása a keď ma chcel pobozkať, priložil som mu prst na pery.

,,Nie," sladko som sa naňho usmial a odtlačil som jeho hlavu ďalej. Na rýchlo som ho objal. ,,Jedlo ešte nie je hotové, ale už za chvíľu bude," zamumlal som a zamieril som do kuchyne. Jimin ma po ceste chytil za ruku a silno mi ju stisol. So smiechom som si ho vzal na ruky. ,,Čo sa stalo, Jiminie?" spýtal som sa ho sladko a on ma objal okolo krku.

,,Nič hyung," usmial sa na mňa a vtisol mi bozk na líce. V kuchyni som ho postavil na zem a skontroloval som jedlo. Okolo pása sa mi obmotal pár rúk a na chrbát sa mi natisla svalnatá hruď.

,,V kuchyni vyzeráš úžasne. Nevedel som, že vieš variť," zamumlal mi do krku.

,,To ani ja," nervózne som sa zasmial. Skúšal som iba variť podľa receptu, nezaručujem, že sa to bude dať jesť. Nechám ho okoštovať prvého, až potom budem jesť ja a Jimin.

,,Hyung," zakňučal Jimin a zboku sa pokúsil odomňa odtlačiť Jungkooka. Zasmial som sa a rozstrapatil som mu vlásky. Jungkook ma pustil a Jimin ma objal okolo pása. Pozrel som sa na Kooka a on zarazene sledoval Jimina. Potom pohľad presunul na mňa, začal ukazovať na Jimina a rôzne rozhadzovať rukami. Zasmial som sa a vypol som plyn.

,,Dobre, ideme sa navečerať, Jiminie," zohol som sa a vtisol som mu pusu do vlasov. Jimin sa na mňa sladko usmial a ja som mal čo robiť, aby som si neprivlastnil jeho plné pery. Tento večer bude ťažké držať sa a neznásilniť Jimina.

° ° °

,,Prosím, ja chcem pozerať rozprávku," zakňučal mi Jimin do ucha a pomrvil sa na mojom rozkroku. Stisol som jeho boky a zadržal som dych.

,,Tak dobre," povzdychol si Jungkoom vedľa mňa a prepol to na rozprávku, ktorá bežala v telke. ,,Nemal by si už náhodou spať?" spýtal sa Kook a šťuchol Jimina do líčka.

,,Ešte nie," zabručal Jimin a pritúlil sa ku mne. Vydýchol som si a vtisol som mu bozk do vlasov.

,,Yoongie," prisunul sa ku mne Kook a objal ma rukou okolo ramien. Zrejme si ale neuvedomil, že ma Jimin objíma okolo krku.

,,Hyung, ľahneš si so mnou?" spýtal sa ma Jimin a zhodil Kookovu ruku.

,,Pokiaľ chceš ísť spať, pôjdeme ťa uložiť," zavrčal Jungkoom a ja som sa naňho zamračil. Povdychol si a prehrabol si vlasy.

,,Jiminie, nevymýšľaj. Ak si chceš ľahnúť, ľahni si, dobre?" s úsmevom som ho pohladkal po líčku. Záporne zakrútil hlavou a pohodlnejšie sa uložil na mne. Chytil moje ruky a preplietol si so mnou prsty.

,,On to robí naschvál, však?" pošepol mi Kook do ucha a ja som sa musel uškrnúť.

,,Hovoril som ti, že on zakročí ak sa o niečo pokúsiš. A taktiež som ťa varoval predtým, že si neužiješ," pošepol som a natočil som naňho hlavu. Vtisol mi rýchli bozk na pery, lenže aj tak to mlasklo. Jimin sa na nás hneď otočil.

,,Yoongi?"
Znova to urobil. Nepovedal mi Yoongi hyung. Prečo som proste nenechal zamknuté dvere? Mohol som sa tváriť, že nie sme doma.

,,Jiminie, nie," vstal som s ním na rukách. ,,Hneď som späť," zamumlal som a ponáhľal som sa do blízkej kúpeľne.

,,Čo to bolo? Prečo to urobil?" spýtal sa zarazene a jeho stisk rúk okolo môjho krku zosilnel.

,,Ja neviem, Jiminie. Ale nič si z toho nerob. Teraz ho pôjdeme vyprevadiť a potom si spolu pôjdeme ľahnúť, dobre?" vtisol som mu detskú pusu na pery.

,,Dobre," zamumlal a pritiahol si ma k sebe. Spojil naše pery, ale iba na malý okamih. Položil som ho na zem, vzal som ho za ruku a spolu sme zamierili za Kookom.

,,Mal by si už ísť, pôjdem ťa vyprevadiť," pustil som Jiminovu drobnú rúčku.

,,Čože? Veď-"

,,Vstávaj," zamieril som pomalým krokom na chodbu. Počul som rýchle kroky za mnou.

,,Počkaj, hej, čo som spravil zle?"

,,Musíš už ísť," otvoril som dvere a sladko som sa naňho usmial. ,,Jiminovi je zle, musím sa oňho postarať."

,,Dobre, tak nabudúce. Maj sa," obul sa, vzal si bundu a pobozkal ma na líce. Keď odišiel, zabuchol som za ním dvere.

,,Teraz sa budem venovať už iba tebe, dobre?" otočil som sa na Jimina, ktorý sa mračil.

,,Tak to dúfam."


my small baby ||y.minWhere stories live. Discover now