+69
Taehyung
,,Hoseokie, veľmi si ma sklamal," zamumlal som, keď som za sebou zavrel dvere.
,,P-prepáč m-mi to," fňukol a smrkol. Zakrútil som hlavou a povzdychol som si.
,,Ako si mohol? S Jiminom? To pre teba nie som dosť dobrý?"
,,S-si! Najlepší! A-ale Jiminie m-mi chcel u-ukázať...č-čo mu robil Yoongi hyung," vzlykol a pretrel si očká. Zarazil som sa nad tým, čo povedal. To ten pedofil naňho naozaj niečo skúsil? Je to úplný idiot. Veď Jimin je ešte dieťa.
,,Vieš, že by si to zaslúžilo trest, však? Poznáš pravidlá," zavrnel som a olízol som si pery. Zamieril som pomaly k nemu a on na mna vydesene pozrel. Páčilo sa mi, keď sa ma bál. Vzrušovalo ma to viac, než keď prosil o viac.
,,P-prosím, n-nie..J-ja už budem naozaj dobrý chlapec," vzlykol a v očkách sa mu zaleskli slzy.
,,Pre tentokrát budem jemný," uchechtol som sa a povalil som ho pod seba. Hneď som si privlastnil jeho pery a zatiaľ som mu vyzliekol nohavice. Jeho ruky ma začali tlačiť do hrude, ale ignoroval som to. Nemal proti mne žiadnu silu. Vyzliekol som mu spodky a do ruky som uchopil jeho penis, ktorý bol stále tvrdý. ,,Ako cítim, Jiminie ťa až moc vzrušil," zavrčal som a presunul som sa na jeho krk, kde som ho jemne uhryzol. ,,Nechápem, ako si mu vôbec mohol dovoliť, aby na teba siahol," zavrčal som a strhol som z neho tričko.
,,T-Ta--hmm," umlčal som ho svojimi perami a vtesal som sa medzi jeho nohy. Rozopol som si jatku a gombík, a nohavice som si stiahol trochu nižšie aj s boxerkami. Vytiahol som si svoj penis a špičkou som hneď zatlačil na jeho dierku.
,,Možno nakoniec jemný nebudem," zavrčal som a hneď som doňho vnikol. Z jeho hrdla sa vydral bolestný výkrik a nechty mi zaryl do kože. Sykol som. Jeho steny sa okolo mňa stiahli, až ma z toho bolel penis. ,,K-kurva, Seokie, vždy si tak úzky," zamumlal som mu do krku, na ktorý som mu začal pokladať motýlie bozky.
,,P-prosím, p-prestaň. V-vytiahni ho z-o mňa," vzlykol a ja som mu hneď zbozkával slzy.
,,Prepáč, Hoseokie, ale vieš, že ma nemáš podvádzať," pošepol som mu do ucha a jeho nohy som si vyložil na plecia. Nechal som ho, aby si zvykol na moju dĺžku. Predsa mu neublížim, veď je to môj brat. Môj maličký braček, ktorého ľúbim tak ako nikoho. Je to iba bratská láska, aspoň z mojej strany. On ma zrejme nenávidí.
,,J-ja..N-nechcel som," zakňučal a smrkol. Už si myslím, že som ho toho o sexe a ďalších veciach naučil dosť. Dokonca som mu povedal aj pravidlá a všetko som mu vysvetlil. Nechcel som byť k nemu zlý, inak by som si ho takto tvrdo brával stále.
,,Môžem?" spýtal som sa po chvíli a pleskol som ho po zadku.
,,U-uh, hyung, j-ja som si chcel skúsiť zajazdiť," zakňučal a ja som mu zarazene pozrel do očičiek, ktoré mal stále uslzené.
,,Naozaj? Aj po tom, ako sa k tebe správam?"
,,H-hyung, ja v-viem, že aj keď mi t-toľko ubližuješ, m-miluješ ma."
Vyvalil som oči a naprázdno som otvoril ústa. Sklonil som hlavu a vytiahol som z neho svoj penis. Sadol som si a chrbtom som sa oprel o stenu. Dostal ma. Neviem ako sa mu to podarilo, ale dostal ma. Zrejme je múdrejší, než som si myslel. Nikdy to nemal vedieť a ani vypustiť z úst.,,V-viem, že žiarliš na všetkých v mojej blízkosti," zamumlal a na pleci som ucítil jeho rúčku. Nechcel som sa naňho pozrieť, ale nezabránil som tomu. Pozrel som mu do tváre. Prekvapilo ma, že na jeho perách hral úsmev. ,,P-popravde, aj ja som žiaril na Yoongiho. Hlavne keď si k nemu chodil predtým, n-než sme sa spolu vyspali. Ale keď si si na mňa začal robiť nárok, upokojilo ma to," obkročmo si sadol na moje stehná a moju tvár uchopil do dlaní. ,,Tiež ťa milujem," zamumlal a spojil naše pery. Neviem prečo, ale chcel som ho od seba odtlačiť. Nakoniec som ho iba objal okolo pása a natisol na svoje telo.
,,A teraz si chcem zajazdiť," zamumlal, keď sa odtrhol od mojich pier. Nechce sa mi veriť, že Hoseok má jedenásť rokov. Veď rozumovo znie ako dvadsať ročný. Možno preháňam, ale naozaj mi niekedy príde vyspelejší ako ja. Uchopil môj penis do ruky a nasmeroval ho na svoju dierku. Začal pomaly dosadať a ja som ho pridržiaval za boky. Keď som bol v ňom po koreň, sledoval som jeho tvár. Mal zavreté oči a zhlboka dýchal, zatiaľ čo prsty zabáral do mojej kože na ramenách.
,,S-si taký veľký. Cítim ťa až v žalúdku, vždy," zamumlal a zakrúžil panvou. Zavzdychal a ja som pevnejšie zovrel jeho boky. Bol taký úzky až som sa bál, aby som mu neublížil. Vždy som sa bál, pretože už tu boli aj také prípady. Ale nikdy som si nemohol odoprieť sex s mojím malým bračekom, pretože jeho vnútro boli dokonalé a jeho vzdychy boli pre moje uši ako rajská hudba. Keď sa začal zdvíhať, trochu som mu pomohol. Nečakal som však, že prudko dosadne. Moje pery opustil hlasný vzdych a pevnejšie som stisol jeho boky. ,,M-máš rád, keď sa stiahnem, však? Vždy sa ti to páčilo, aj keď mňa to bolelo," zamumlal a stiahol okolo môjho penisu svoje steny.
,,O-hh, k-kurva, Hoseok," prirazil som do jeho úzkeho vnútra a on vzdychol.
,,H-hlbšie, Taehyungie~" zastonal a objal ma okolo krku. Spojil naše pery a začal dosadať. Pomáhal som mu a niekedy som do jeho úžasného vnútra prirazil.
,,Milujem tvoje úzke vnútro," zamumlal som mu už teraz do ramena, kam som sa mu jemne zahryzol. Mal stále takú jemnú pokožku, pretože bol iba dieťa.
,,U-už, Tae," zakňučal a ja som do ruky uchopil jeho penis. Stiahol som mu predkožku a palcom som mu podráždil uzdičku. Zaklonil hlavu, hlasno zavzdychal moje meno a urobil sa mi do ruky. Ja som však stále nemal dosť. Opatrne som ho položil na chrbát, ale nevystúpil som z neho a začal som doňho prirážať. Jeho nohy som si vyložil na ramená, takže som mal dokonalý výhľad na to, ako v jeho dierke mizne môj penis. Cítil som, ako sa jeho vnútro sťahovalo a uvoľňovalo. Vedel som, že to robí naschvál. So zavrčaním som naposledy prirazil do jeho úzkeho vnútra, než som doňho vyvrcholil. Pustil som jeho nohy a vytiahol som z neho svoj penis.
,,Nemôžeš tvrdiť, že ma miluješ. Si ešte dieťa, Hoseok," zamumlal som a zamieril som do kúpeľne, ktorú som mal spojenú s izbou. Bola to výhoda, pretože ak by nás rodičia takto uvideli na chodbe, nedopadlo by to dobre.
Uznávam, možno som teraz bol k Hoseokovi hnusný, ale nechcel som, aby hovoril niečo také. Nechápem svoje pocity, ktoré z toho mám. Nemôžem milovať svojho brata, ako Yoongi. Pre mňa je Hoseok iba hračka. Ľúbim ho iba ako brata.
S povzdychnutím som vošiel do sprchy a pustil som na seba teplú vodu. Nechcel som tam byť dlho, ale nepotreboval som vidieť Hoseoka. Možno som mu predsa len mal pomôcť sa aspoň umyť. Veď sem ani nemusí prísť po vlastných.,,M-mýliš sa, braček," ozvalo sa za mnou a ja som sa prekvapene otočil. ,,Môžem ťa milovať aj keď som dieťa. Môžem cítiť to, čo cítiš ty. Vyznám sa vo svojich pocitoch!" vyhŕkol a ja som prekvapene zamrkal. Povzdychol som si a zakrútil som hlavou.
,,Hoseok, si ešte dieťa. Možno ma miluješ," prstami som naznačil úvodzovky, ,,ale zamiluješ sa do niekoho iného. Nikdy ti nevydrží naveky milovať jedného človeka."
,,Možno iným nie, ale mne áno! Páčiš sa mi ty a vždy to tak bude! Nikdy k nikomu nebudem cítiť to, čo cítim k t-tebe," po líčkach sa mu začali kotúľať slzy, ktoré si hneď začal zotierať. On sa do mňa naozaj zamiloval? Veď je to ešte dieťa, nemal by nič také cítiť. Možno keby som mu nevysvetlil čo je to láska.
Čo som mu to urobil?
YOU ARE READING
my small baby ||y.min
Fanfiction,,H-hyung?" ,,Yes, baby?" ,,I, I h-have a problem. Please, h-help me w-with t-this." ,,Oh, baby, you're horny." __ tento príbeh dávam späť iba kvôli jednej osobe, ktorá ma o to poprosila a ja som jej chcela urobiť radosť^^ takže celá kniha je venova...