•18•

405 40 0
                                    

,,Poď so mnou, dnes končíme rovnako," objavil sa pri mne Jungkook a ja som si povzdychol.

,,Mám doma brata, ktorý na mqňa čaká," zamumlal som a tašku som si prehodil cez plece. Obišiel som ho a s ním v pätách som odišiel z triedy.

,,Nech sa naňho ide niekto pozrieť. Poď, už som to všetko nachystal," zašepkal a ja som zastavil. Obzrel som sa po prázdnej chodbe a potom som pozrel na Jungkooka.

,,Tak dobre, skúsim sa opýtať Jina. Ale ak povie nie, tak s tebou nejdem," zabručal som a on sa na mňa sladko usmial. Vytiahol som si mobil a hneď som vyhľadal Jinove číslo. Chcel som mu zavolať, ale potom okolo mňa prebehol Namjoon.

,,Joon!" zakričal som za ním. Zastavil sa a pozrel sa na mňa. Zhlboka dýchal a vlasy mal na všetky strany. ,,Mohol by si ísť dnes s Jinom za Jiminom? Ja už niečo mám, dali by ste naňho iba pozor," hovoril som a mieril som k nemu. V kútiku duše som dúfal, že povie nie. Nechcel som mať s Jungkookom nič spoločné, aj keď na druhej strane ma priťahoval.

,,Dobre, ale teraz musím ísť, lebo nestihnem autobus," zvrtol sa na päte a rozbehol sa preč. Zasmial som sa nad ním a mobil som si odložil do vrecka. Otočil som sa na Jungkooka a usmial som sa naňho.

,,Tak poď," pokynul hlavou a spolu sme sa rozišli von zo školy. Zaviedol ma k jeho autu a ja som si hneď sadol na miesto spolujazdca. Naštartoval a auto sa dalo do pohybu. Celú cestu sme neprehodili ani slovo a ja som začínal byť nervózny. Nemôžem uveriť, že som s ním naozaj išiel. Ale chýbal mi sex, už som to nedokázal vydržať. Naposledy som spal s Taehyungom, ale to bolo asi pred tromi mesiacmi.

° ° °

,,Yoongie, už sme tu," jemne so mnou zatriasol Jungkook. Zabručal som a pomaly som otvoril oči. Vyrovnal som si hlavu, ale hneď na to som sykol. Bolel ma krk. Musel som tu zaspať a v dosť zlej polohe. ,,Pomasírujem ti to," zasmial sa a ja som sa odpútal. Opatrne som vystúpil a potom som sa natiahol. To už ma Kook ťahal smerom k jeho domu. Nestihol som sa ani spamätať a už sme stáli v chodbe. Vyzul som sa a unavene som si pretrel oči. Kook ma otočil tvárou k nemu a hneď ma začal dravo bozkávať.

Bozky som mu začal oplácať a objal som ho okolo krku. Jeho ruky sa presunuli na môj zadok, ktorý stisli. Ušiel mi ston, ktorý utlmili jeho ústa. Vyzdvihol si ma, takže som mu nohy obmotal okolo pása. Niekam so mnou zamieril, ale ja som nevedel kam, tak som sa ďalej venoval jeho perám. Onedlho som chrbtom dopadol na niečo mäkké. Prekvapivo som vypískol a pustil som Kooka. Zostal som ležať s vyvalenými očami. Ozvala sa totiž bolesť môjho krku.

,,Vyzleč si tričko, pomasírujem ti chrbát a krk," zavrnel a poslal mi vzdušnú pusu. Rýchlo zamieril niekam do útrob domu. Zatiaľ som sa opatrne posadil a vyzliekol som si tričko. Ľahol som si na brucho a opatrne som hlavu natočil na stranu, na ktorú ma to nebolelo. Onedlho som počul kroky mieriace ku mne a potom som ucítil ranu na zadku. Myklo mnou a znova sa ozval môj krk. ,,Máš úžasný zadok," zavrnel Jungkook a obkročmo si sadol na môj zadok.

,,Ďakujem," zabručal som a zavrel som oči. Dlho to netrvalo a začal mi masírovať krk. Mal nejaký krém, ktorý voňal mentolovo. Tá vôňa mi vraždila nosné bunky, pokiaľ tam teda nejaké mám. Ale musím uznať, že aj keď je to profesor, má úžasné ruky. ,,Áno, áno tam," zakňučal som, keď narazil na miesto, ktoré ma bolelo. So smiechom naňho viac pritlačil a ja som bolestivo zastonal. ,,Asi si ťa vezmem domov ako osobného maséra," zamumlal som.

,,Nie sme tu na to, aby som ťa masíroval. Dnes budeš kričať moje meno a prosiť o viac," pošepol mi do ucha a jeho ruky skĺzli na moje boky.

,,To ma akože chceš zabiť?" spýtal som sa pobavene.

,,Hmm, možno," zamumlal a zliezol zo mňa. Donútil ma sa posadiť, ale bol opatrný, za čo som bol rád. Rukami sa zaprel do mojich ramien, vďaka čomu ma donútil sa oprieť o operadlo gauča. Pohľad mu skĺzol na moju hruď a na perách sa mu objavil úškrnok. ,,Si ešte krajší, než som si myslel. Uvidíme čo sa skrýva pod zvyškom oblečenia," s tým spojil naše pery.

° ° °

Prebral som sa na pohyb vedľa mňa. Unavene som sa otočil tvárou k Jungkookovi a on ma hneď objal okolo pása. Pritisol ma na svoju hruď a potom ma pobozkal do vlasov. Potichu som sa zasmial a potom som naňho pozrel.

,,Nemôžem uveriť tomu, že si mi naozaj dovolil sa s tebou vyspať," zasmial sa a ja som sa uškrnul.

,,No..Nedovolil by som ti to, ale cítil som voči tebe isté vzrušenie," zamumlal som a on ma zľahka pobozkal na pery. Teraz som bol iba ja a on, žiadny Jin, Namjoon, Taehyung, Jimin. Jimin. Vyvalil som oči a prudko som sa posadil, čo som hneď oľutoval. Sykol som a chvíľu som zostal sedieť, kvôli bolesti zadku.

,,Kam sa tak ponáhľaš?" spýtal sa nechápavo a ja som sa vyhrabal z postele.

,,Úplne som zabudol na Jimina, musím ísť za ním," začal som sa rýchlo obliekať.

,,Počkaj, ty máš priateľa?" spýtal sa trochu zarazene a posadil sa.

,,Nie, Jimin je môj malý braček," ktorého milujem, ale to vedieť nemusíš. Milujem Jimina a vyspal som sa so svojím profesorom. To by si zaslúžilo potlesk.

,,Aspoň ťa odveziem, auto si si nechal pred školou," zamumlal a vstal.

,,Ponáhľaj," zamumlal som a pozrel som sa na digitálne hodiny, ktoré mal na stolíku. Bolo už osem večer. Ako som s ním mohol byť tak dlho? No, možno to bude tým, že mi s ním bolo dobre. Zatriasol som hlavou a prezrel som si Kookove telo. Tie jeho svaly ma dostávali. Kusol som si do pery a prezeral som si ho dokedy si neobliekol tričko a tepláky.

,,Páči sa ti moje telo?" spýtal sa s úsmevom a podišiel ku mne. Objal ma okolo pása a natisol ma na seba.

,,Hmm, možno áno," s úsmevom som sa zaprel do jeho svalnatej hrude. ,,Ale teraz naozaj už poďme, ani neviem ako si ďaleko od môjho domu," zamumlal som a on mi vtisol bozk na pery. Pustil ma a spolu sme zamierili von z domu. Počkal som kedy odomkne auto a potom som si nastúpil.

,,Budem dúfať, že nebývaš ďaleko," zasmial sa a ja som mu začal hovoriť kadiaľ má ísť.

° ° °

,,Tu bývaš?" spýtal sa trochu prekvapene, keď sme zastavili pred mojím domom. Iba som prikývol a keď som chcel vystúpiť, zastavil ma. Pritiahol ma k sebe a na rozlúčku ma pobozkal. Správa sa divne. Vystúpil som, zamával som mu a zamieril som ku dverám. Odomkol som a otvoril som dvere. Hneď sa na mňa vrhol Jimin. S úsmevom som si ho vzal na ruky a vtisol som mu bozk na líce.

,,Hyung, hyung, hrozne si mi chýbal," vzlykal a objímal ma okolo krku, zatiaľ čo nohami zvieral môj pás. Pohladkal som ho po chrbte, zatiaľ čo druhou rukou som si ho pridržiavať pod zadkom.

,,Aj ty mne, Jiminie," pobozkal som ho do vlasov a vošiel som s ním dnu. Keď som zatváral dvere, videl som Kookove auto ako stále stojí pred našim domom. ,,Je tu Jin?" spýtal som sa pošepky a zotrel som mu slzičky.

,,Spí s Namjooniem na gauči," zamumlal a usmial sa na mňa. Prekvapene som zamieril do obývačky, kde sa mi naskytol pohľad na spiaceho Jina a Namjoona. Namjoon sa túlil k Jinovi a spal na ňom, zatiaľ čo Jin ho objímal okolo pása. Tí budú dolámaní, keď sa preberú. Nemyslel by som si o nich, že by mohli byť spolu. ,,Kde si vlastne toľko bol, hyung?" spýtal sa Jimin a zívol si.

,,Vonku s kamarátom," pobozkal som ho na čelo. ,,Teraz si ale ideme pospať, dobre?"

,,Ale čo Jinnie hyung a Namjoonie?" zakňučal, zatiaľ čo ja som mieril do svojej izby.

,,Necháme ich spinkať, dobre? Oni pôjdu zajtra aj tak preč," s úsmevom som ho položil na svoju posteľ. Nechcelo sa mi ani prezliekať, tak som sa zvalil vedľa neho. Nebol som skoro vôbec unavený, veď som spal u Kooka.

,,Nejdeš ma umyť?" spýtal sa pošepky a pritisol sa ku mne.

,,Naozaj sa mi nechce a ty by si už mal spinkať," vtisol som mu bozk do vlasov. ,,Dobrú noc, Jiminie."

,,Dobrú hyung. Ľúbim ťa."

my small baby ||y.minWhere stories live. Discover now