•5•

541 50 2
                                    

,,My už ideme," zamumlal Tae, keď skončila tá rozprávka. Hoseokovi sa zatvárali oči a Jimin už dávno spal. Bol neuveriteľne rozkošný a spal mi v náručí. S úsmevom som ho pozoroval, ako sa rozkošne zamračil a niečo si zamumlal pod nos. ,,Yoongie, prečo si nedáš povedať, že je to dieťa?" zabručal naštvane Tae a Hoseoka si vzal na ruky.

,,Aj napriek tomu, že majú obaja jedenásť rokov sú inakší, ako ostatné deti," odsekol som a pozrel som na Taeho.

,,Hej, to že nás milujú neznamená nič. Sú to deti, nevedia čo cítia. Nemali by sme im dávať falošné nádeje," šepkal, aby ho Hoseok menej vnímal. Ten iba niečo zabručal a tvár si zaboril do jeho hrude.

,,A čo ak tá nádej, ktorú dávam Jiminiemu nie je falošná?"
Zarazene ma pozoroval a potom sa znechutene uškrnul.

,,Si odporný pedofil, Min Yoongi. Máš dvadsaťdva rokov a fakt po ňom ideš?" na jeho otázku som iba prikývol. ,,To ťa vzrušujú mladší?"

,,Asi áno, takže u mňa nemáš už šancu," uškrnul som sa a on zakňučal.

,,Som od teba mladší iba o dva roky, ale určite ťa priťahujem," stál si za svojím. Ja som iba pobavene pokrútil hlavou a uchechtol som sa.

,,Radšej už vypadni," zamumlal som a skontroloval som, či som nezobudil Jimina. Ten však stále spal a túlil sa ku mne. Tae za tú krátku dobu odišiel preč, takže som s Jiminom zostal sám. Opatrne som si s ním ľahol a objal som ho. Tá jeho rozkošná tvárička ma dostáva. A tie jeho plné pery doslova kričia o to, aby som ich pobozkal. Sklonil som sa k nemu a zľahka som ho pobozkal. Odpoveďou mi bolo iba rozkošné zabručanie. Potichu som sa zasmial a pobozkal som ho na nos. Na chvíľu som zavrel oči, ale hneď som ich zase otvoril. Prvé čo som videl bol pár orieškových očí, ktoré ma pozorovali.

,,Jiminie, ešte spinkaj," zamumlal som a vtisol som mu bozk na líčko. Niečo si zamumlal a natiahol sa.

,,Už sa mi nechce. Kde je Hobi a Tae?" spýtal sa po chvíli ticha. Posadil sa a zmätene sa obzrel.

,,Išli domov, obaja boli unavení," zamumlal som a stiahol som si ho späť k sebe. Potichu sa zachichotal a otočil sa tvárou ku mne.

,,Hyuung, Jiminie chce pusinku," zamumlal a našpúlil pery. Tej jeho sladkej tváričke sa nedalo odolať. Vtisol som mu pusinku na tie jeho dokonalé plné pery a potom som si ho pritiahol k sebe bližšie. ,,Mám ťa rád, hyung," zamumlal mi do hrude a potom sa mi pozrel do očí.

,,Aj ja teba, Jiminie," usmial som sa a vtisol som mu bozk na čelo. S úsmevom si svoju tvár zaboril do mojej hrude a spokojne vydýchol.

,,Mohli by sme sa ísť hrať, nudím sa," zamumlal po chvíli ticha a odtiahol sa odomňa. Snažil som sa zahnať nepekné myšlienky na hru, akú by som s ním hral ja. Bohužiaľ som nedokázal zabrániť predstave nahého Jimina podomnou, prosiaceho o viac so slzičkami túžby v očiach. Zachvel som sa vzrušením a následne som zatriasol hlavou. Nemôžem si predstavovať takéto veci, inak budem mať nemalý problém v nohaviciach. Čo si o mne potom Jimin pomyslí? Dokonca ani on sám nevie čo je to erekcia. Vypytoval by sa, dokedy by som mu to nepovedal a potom by mal zase otázky na to, ako sa mi to stalo. To už by som mu mohol rovno povedať o sexe a hneď na to ho znásilniť, pretože by som sa už nedokázal držať späť. Zalapal som po dychu, keď sa jeho drobná nôžka obtrela o môj rozkrok. ,,Hyung? Čo to tam máš?" spýtal sa trochu zarazene a znova nohou prešiel po mojom rozkroku.

,,N-nič, M-Minie," dostal som zo seba sťažka a snažil som sa upokojiť.

,,Že ty si mi zobral nejakú hračku a skryl si ju u seba," naštvane nafúkol líčka a nohou znova podráždil môj rozkrok. Len tak-tak som zadržal vzdych.

,,J-Jimin, prestaň," snažil som sa neznieť rozrušene ani naštvane, ale jeho sa skôr dotklo to, ako som mu povedal.

,,J-Jimin je škaredé," zakňučal ako ublížené šteňa a pokúsil sa odomňa odtiahnuť.

,,Ja som to tak nemyslel, Jiminie. Ale hyung sa necíti najlepšie a ty mu to neuľahčuješ," povzdychol som si a on sa prestal hýbať.

,,J-je ti zle? M-mám ti dať nejaké lieky? Musíš ísť do nemocnice?" začal zo seba chŕliť jednu otázku za druhou a ja som nezabránil drobnému úsmevu. Bol taký rozkošný, keď sa o mňa bál. A zároveň taký neskúsený, čo sa týkalo sexu. Prevalil som ho pod seba, ale dával som pozor, aby som mu neublížil. Opatrne som koleno vsunul medzi jeho nohy a zľahka som pritlačil na jeho rozkrok. Jimin vyvalil oči a zatajil dych. Naklonil som sa k jeho odhalenému krku a začal som mu naň pokladať bozky. Cítil som, ako sa chvel.

,,Máš jemnú pokožku," zamumlal som mu do krku a vdýchol som jeho sladkú detskú vôňu. Zachvel sa ešte viac a jeho drobné rúčky sa presunuli na moje ramená. Jemne stisol moje tričko a zdalo sa mi, že sa snaží, aby som sa jeho krčku venoval viac. S menším úsmevom som znova začal pokladať bozky na jeho krk a niekdy som ho jemne kusol. Z jeho úst sa ozývalo tiché mrnčanie, ktoré niekedy vystriedalo drobné zavrnenie. Bol som naozaj rád, že sa mu to páčilo. Bozkami som sa presunul na jeho odhalenú kľúčnu kosť. Najprv som ho tam iba jemne bozkával, no neodpustil som si slabší kúsanec.

Jimin sa prehol v chrbte a obtrel sa o moje koleno. Z jeho úst sa vydral neidentifikovaný priškrtený zvuk. S úsmevom som sa znova presunul k jeho krku a tentokrát som sa mu naňho prisal. Bola to iba chvíľa, pretože som nechcel, aby mal na krku veľký fľak. Bolo by asi ťažké vysvetliť ako sa k tomu dostal. A hlavne by sa nedalo veriť, že mu to urobilo dieťa v jeho veku, pretože tie ani nevedia, že niečo také existuje. Pokračoval by som kľudne ďalej, lenže som začul kľúče vo dverách. Rýchlo som sa od Jimina odtiahol a sadol som si vedľa neho, aby to vyzeralo normálne. Do ruky som si vzal ovládač a zapol som si tam basketbal.

,,Som doma, deti!" ozval sa krik našej mami a ja som pretočil očami. Vždy takto kričala a to na to ani nemala žiaden dôvod. Nikto iný okrem nej by sem neprišiel. Onedlho sa objavila pri nás. ,,Ahojte moje zlatíčka. Tak dlho som vás nevidela," hovorila neveriacky a zložila si tašky na zem. Pozrel som Jiminovim smerom, ale on iba ležal s privretými očami. Vyzeral, ako keby ani nevnímal čo sa tu deje. Svoj úškrnok som sa pokúsil zakryť hryzaním do spodnej pery. ,,To ma ani jeden z vás neprivíta?" spýtala sa zarazene a ja som vypol telku. Otočil som sa jej smerom a falošne som sa usmial.

,,Vitaj doma," ďalej som sa usmieval a potom som sa od nej odvráril. Vstal som a zamieril som do svojej izby.

,,Kam ideš? Iba teraz som prišla," ozvala sa za mnou trochu smutne, ale ja som sa nezastavil. Nezaslúži si moju pozornosť za to, že je celé dni v práci. V podstate vychovávam Jimina ja. Cítim sa nie len ako jeho brat, ale aj ako jeho otec. Nepáči sa mi to, pretože ja sa chcem cítiť ako jeho milenec. Chcem aby podomnou vzdychal a prosil ma o viac. Chcem aby celý patril mne. Chcem aby ma miloval tak ako ja jeho.

my small baby ||y.minWhere stories live. Discover now