,,Zvykol som si už na tvoje dotyky," zamumlal som a uhol som pohľadom. ,,O-okrem toho, dotýkaš sa ma s láskou, tak..nevidím dôvod, prečo sa nenechať objímať a rozmaznávať," zakecal som to a urazene som nafúkol líčka. Vyzeral byť prekvapený mojou odpoveďou, ale nakoniec sa usmial. Nemohol som si dovoliť sa prezradiť. Čo ak by si zo mňa potom spravil kurvu na noc? Objal ma okolo pása a viac ma natisol na svoju hruď. Hlavu som si zložil na jeho rameno a zavrel som oči. Začínal som pociťovať psychickú únavu z toho, že som musel rozprávať o svojej rodine. Nikdy by ma nič takéto neoslabilo, ale v terajšej situácii sa ani nečudujem.
,,Namjoonie," pošepol Seokjin do môjho ucha, až som sa zachvel. Trhane som sa nadýchol, keď jeho ruky prešli po mojom páse vyššie. ,,Čo keby sme si teraz išli ľahnúť," šepkal, zatiaľ čo jeho pery sa jemne obtierali o moje ucho. Mal som hroznú chuť sa obtrieť o jeho rozkrok, vzdychať ako kurva a nechať ho, aby si so mnou robil čo chcel. Prvý raz som mal takéto pocity. ,,Hm? Čo ty na to? Budeš so mnou ležať v posteli?" bruškami prstov sa dotkol mojej pokožky na bruchu, čo ma donútilo ticho zastonať. Pevnejšie som ho objal okolo krku, čím som sa naňho viacej natisol, a tvár som si zaboril do jeho krku. Snažil som sa upokojiť seba aj svoje srdce, aby som nevyviedol nejakú hlúposť.
,,Čím sa obhájiš tentoraz?" uchechtol sa a pohladkal ma po chrbte. Jeho ruky vykĺzli spod môjho trička a iba ma objal okolo pása.
,,Som unavený, nemám silu sa brániť," zabručal som, na čo reagoval smiechom. Svoje ruky presunul pod môj zadok a vstal so mnou z gauča.
,,Keďže nemáš silu sa brániť, tak to nebude ono," zamumlal, keď ma skladal do postele. Jeho slová ma prekvapili, čo si určite všimol. Cvrnkol ma do nosa a usmial sa na mňa. ,,Mám totiž rád, keď sa môj milenec sexu bráni, aj keď len predstiera." S tým odišiel z mojej izby a zanechal mi množstvo otázok, na ktoré treba nájsť odpoveď.
°° °°
,,Ahh, kurva, Jin!" vyhŕkol som a v náhlej pálčivej bolesti som zaklonil hlavu. Rukami som udrel do stola a snažil som sa udržať slzy.
,,Veď tam neseď ako kus dreva a rýchlo si vyzleč nohavice!" vykríkol, zatiaľ čo urieral polievku čo som rozlial. Vstal som, rozopol som si nohavice a nechal som ich skĺznuť k mojim kotníkom. Následne som ich zo seba skopol a s utierkou som si začal sušiť rozkrok. Nechápem, ako som na seba mohol vyliať vriacu polievku. Možno by som mal toľko prestať rozmýšľať a viac sa sústrediť.
,,Awh, si taký rozkošný, keď máš slzičky vo očiach," zasmial sa Seokjin a zozadu ma objal okolo pása. Ublížene som naňho pozrel a následne som sklonil pohľad späť k môjmu rozkroku. ,,Ukáž, pomôžem ti," položil svoju ruku na moju, v ktorej som držal utierku.
,,Nie je treba, zvládnem to–" zatajil som dych, keď sa jeho pery pritisli k môjmu uchu.
,,Zlato, povedal som, že ti pomôžem, tak sa nebráň," dominantne mi pošepol do ucha. Ústa som zavrel, zomkol som pery a ruku z utierky som dal dole. ,,Tak je správne," vtisol mi bozk na spánok a začal utierkou sušiť môj rozkrok. Keď pritlačil, musel som zaklonil hlavu a zavrieť oči. Kúsal som si do pery, aby zo mňa nevyšiel žiaden vzdych. Ale to by mi nepomohlo, aby som sa neprezradil. Môj kamarát v boxerkách bol totiž tvrdý ako kameň.
,,Hmm, čo to tu máme," premnul môj penis cez boxerky, čo ma donútilo k vzduchu. ,,Myslím, že sa s tebou trochu pohrám."
__
i know, i know, na začiatok krátke, ale tak dúfam, že som nevyšla z cviku xD
YOU ARE READING
my small baby ||y.min
Fanfiction,,H-hyung?" ,,Yes, baby?" ,,I, I h-have a problem. Please, h-help me w-with t-this." ,,Oh, baby, you're horny." __ tento príbeh dávam späť iba kvôli jednej osobe, ktorá ma o to poprosila a ja som jej chcela urobiť radosť^^ takže celá kniha je venova...