•12•

464 43 0
                                    

Keď som prišiel domov, Jiminie stále spinkal, tak som sa mu rozhodol pripraviť večeru. Nechcelo sa mi variť, takže som nám objednal pizzu. Pre istotu dve, keby nám nestačilo, aj keď pochybujem, že to zjeme. Potichu som prešiel do mojej izby, kde na posteli spalo to rozkošné stvorenie. Zo svojej skrine som vytiahol čisté tmavomodré tričko a vzal som si mobil, keby mi niekto volal. Prešiel som do Jiminovej izby a vytiahol som mu čisté spodky. Veci som odniesol do kúpeľne, kde už bola aj mastička. Nechal som napúšťať vaňu a vrátil som sa späť do izby za tým šteniatkom. Opatrne som si k nemu sadol na posteľ a pohladkal som ho po vláskoch. Hneď na môj dotyk zareagoval a pomaly začal otvárať očká. Pousmial som sa, sklonil som sa k nemu a vtisol s mu bozk na líčko.

,,Jiminie," pošepol som a on zabručal. Poprial by som mu dobré ráno, ale nie je ráno. Znova zavrel očká a lenivo ma objal okolo pása. Bol neskutočne rozkošný. Zjedol by som ho, ak by som mohol. ,,Zlato, poď, musíme ťa umyť a potom natrieť tie modriny. Neskôr si znova môžeš pospať," šepkal som a pri tom som ho hladkal.

,,Hyung ma umyje?" spýtal sa rozospato a znova otvoril očká.

,,Áno, umyjem ťa," znova som mu vtisol bozk na líčko. Pousmial sa a tvár si zaboril do podušky.

,,Nie je to sen, že?"

,,Prečo by to mal byť sen?" nechápavo som sa zasmial a opatrne som si k nemu ľahol.

,,U-už sa mi o tom snívalo, ale nebola to realita," zamumlal a pozrel na mňa.

,,Toto ale realita je," chcel som ho pobozkať na tie jeho úžasné plné pery, ale musel som sa držať. Pery sa mu sformovali do jemného úsmevu. Pustil ma a posadil sa. Natiahol sa a keď zo seba zhodil prikrývku, začal sa červenať. Znova sa zakryl a tvár si skryl do dlaní. S úsmevom som sa posadil a objal som ho okolo pása. ,,Minie, ja som ťa už videl," zašepkal som mu do ucha a vtisol som mu bozk na spánok.

,,Aj tak sa hanbím," zamumlal a ruky si z tváre zložil.

,,Nemáš prečo," uchechtol som sa a vzal som si ho na ruky. Vstal som s ním a prešiel som s ním do kúpeľne. Opatrne som ho položil do vane, ktorá už bola do polovice plná vody. Vodu som vypol a vzal som sprchový gél s detským vzorom. Trochu som si vytlačil na ruku a potom som mu ho rozotrel po jeho drobnom tele. ,,Skoro som zabudol. Namjoon ťa pozdravuje," zamumlal som a začal som mu z tela zmývať šampón.

,,Namjoon? Kto to je?" spýtal sa Jimin trochu zarazene a zamračil sa.

,,Jeden chlapec zo školy," uchechtol som sa a vypol som vodu. Vzal som si uterák a chcel som Jimina vybrať z vody, lenže on tam sedel so založenými rukami na hrudi a nafúknutými líčkami. ,,Jiminie, snáď nežiarliš," s úškrnom som ho pozoroval. Urazene odomňa odvrátil hlavu a ja som si povzdychol. Kľakol som si k vani, jeho bradu som uchopil medzi palec a ukazovák a jeho hlavu som si otočil k sebe. ,,Hlupáčik, vieš, že mi záleží iba na tebe a chcem iba teba," s tým som mu vtisol rýchli bozk na pery a postavil som sa. ,,Teraz šup, postav sa, nech ťa môžem zabaliť."

Ako som to povedal, hneď sa postavil. Červenal sa a uhýbal pohľadom. Zabalil som ho do uteráka, aby mu nebola zima a odniesol som ho k práčke, kam som ho posadil. Poriadne som mu vysušil telo a potom som mu natiahol slipy. Vzal som mastičku na modriny a všetky modriny na tele som mu natrel. Obliekol som mu tričko a odniesol som ho do obývačky, kde som ho posadil na gauč.

,,Počkaj tu, prinesiem ti deku," zamumlal som a on prikývol. Odbehol som do svojej izby a vzal som teplú deku. Zrovna vtedy sa ozvalo zvonenie zvončeka. Preboha, veď ja tu schudnem, ako tu pobehujem. Obývačku som iba prebehol a deku hodil na gauč. Otvoril som dvere a hneď ma uvítal poslíček s pizzou.

,,Dobrý večer, priniesol som pizzu," široko sa usmial a ja som prikývol.

,,Dobrý. Koľko to bude?"
Z vrecka nohavíc som si vytiahol peňaženku a vybral som sumu, ktorú chcel. Podal som mu to a prevzal som si pizzu. Slušne odzravil a odišiel. Zabuchol som dvere a ponáhľal som sa za Jiminom. Ten už bol zababušený v deke a pozeral rozprávky v telke. Keď si všimol pizzu v mojich rukách, jeho očká sa rozžiarili.

,,Už som hladný," povedal a preplazil sa asi do stredu gauča. So smiechom som sa posadil vedľa neho a pizze som položil na stolík. Otvoril som prvú krabicu a h eď som z nej vybral jeden trojuholník, ktorý som podal Jiminovi. S chuti sa do toho pustil a ja som si vzal ďalší kúsok.

° ° °

Zvládli sme zjesť iba jednu krabicu pizze. Teraz ležíme a pozeráme nejakú komédiu, ktorá je v telke. Jimina objímam zozadu a chvíľkami mám pocit, že zaspal. Tú myšlienku mi však vždy pokazí to, že sa ozve.

,,Hyung, ja tomu nerozumiem," pošepol a otočil hlavu smerom na mňa. S úsmevom som mu vtisol bozk na tie jeho plné pery. Keby bol o štyri roky starší, nemal by som problém ho tu a teraz pretiahnuť. Lenže stále je to dieťa a môj brat. A nechcem mu ublížiť. Je moc drobný. So smiechom sa otočil ku mne a objal ma okolo krku. ,,Hyuuung," zasmial sa a pobozkal ma na líce.

,,Jiminie, prečo mi nikdy nedáš pusu na pery?" spýtal som sa trochu urazene a našpúlil som pery.

,,J-ja sa hanbím, hyung," zamumlal a pevnejšie ma objal okolo krku, takže sa ocitol bližšie pri mojej tvári.

,,Jiminie, je to normálna vec," zamumlal som a vtisol som mu bozk na pery. Pritiahol sa bližšie ku mne a spojil naše pery. S úsmevom som pohol perami proti tým jeho a opatrne som sa vyhupol nad neho. Rukami som vnikol pod neho tričko a dlaňami som prešiel po jeho drobnom brušku vyššie. Do bozku zabručal. S úsmevom som naše pery rozpojil. ,,Prepáč, nechal som sa uniesť," uchechtol som sa, ľahol som si znova vedľa neho a objal som ho okolo pása.

,,Hyung?"

,,Hmm?"

,,Čo je vlastne to všetko čo robíme? Niekoľkokrát si mi hovoril, že by sme nemali," zamumlal a zmätene na mňa pozrel. ,,Vadí to, že sme chlapci? Alebo to že sa máme radi?"

,,Nie, zlato. Problém je v tom, že sme bratia. Incest je zakázaný a máš málo rokov," povzdychol som si a vtisol som mu bozk do vlasov. ,,Ale to, že sme rovnakého pohlavia a máme sa radi s tým moc nesúvisí."
Všetko spolu súvisí. Sme bratia, on je o veľmi mladší, k tomu je stále pod zákonom a milujem ho. Mám v pláne urobiť ešte veľa vecí. Chcem okúsiť jeho nevinnosť. Budem prvý, ktorý si ju vezme.



my small baby ||y.minWhere stories live. Discover now