,,Jiminie," zamumlal som rozospato a viac som na seba pritisol to drobné telíčko.
,,Hyung, mám škôlku a ty školu," zakňučal a ja som nespokojne zabručal.
,,Ty dnes nikam nejdeš a zrejme ani ja," zamumlal som a tvár som si zaboril do jeho krku.
,,Sám si ma učil, že keď budem chodiť do školy, nemal by som ju zanedbávať z hlúpych dôvodov," zabručal a otočil sa ku mne tvárou. Prekvapene som pozrel do jeho tváre. To ma tu bude poúčať môj vlastný brat?
,,Dobre, dobre, máš pravdu," povzdychol som si a pustil som ho. ,,Ale to nemení nič na tom, že ty doma zostávaš. Zvládneš to tu sám, však?"
Chcel som sa uistiť, pretože sa ho tu bojím nechať samého.,,Áno, hyung. Jedlo mám tu," ukázal na pizzu, ,,a z tejto pohovky sa nepohnem, dokedy sa nevrátiš," žiarivo sa na mňa usmial a ja som sa s povzdychnutím posadil.
,,Dobre, budem ti veriť, že to tu sám zvládneš. Ja idem, aby som sa stihol nachystať," vtisol som mu bozk na čelo a potom som sa nejako vyhrabal na nohy. Natiahol som sa a zamieril som do svojej izby. Ani som nebol zbalený na prednášky a tašku som si nechal v škole. Šikovný som.
° ° °
,,Pán profesor Jeon, naozaj nemám čas," snažil som sa mu vyhnúť, lenže on ma chytil za zápästie.
,,Bude to naozaj iba chvíľka," usmial sa na mňa a kusol si do pery. Nemá taký rozkošný úsmev ako Jimin. Ani zďaleka sa mu nepodobá a Jiminovej rozkošnosti sa nič nevyrovná.
,,Pozrite, pokiaľ si niekoho hľadáte na svoje chúťky, hľadajte ďalej," zavrčal som a vytrhol som sa mu. Obišiel som ho a chcel som odtiaľ čo najskôr vypadnúť, lenže ma objal okolo brucha a tak natisol na jeho hruď. Musím uznať, že mal svaly a bolo to cítiť. Dokonca som na zadku cítil jeho tvrdý penis, ktorý pulzoval. Muselo ho to bolieť. Kusol som si do pery a chytil som jeho ruky, ktoré boli obmotané okolo môjho brucha. Rozrušoval ma a to sa mi nepáčilo. Pôsobil na mňa skoro tak ako Jimin. Ale iba skoro. Jimin ma priťahoval, vzrušoval a donútil ma milovať ho iba jeho rozkošným správaním. Lenže profesor Jeon ma iba vzrušoval. Nič iné v tom nebolo.
,,Yoongi, vždy si ma priťahoval. Nebolo to len tvojím chladným a nepríjemným správaním. Bolo to aj tvojím telom. Vždy keď som ťa videl, mal som čo robiť aby som sa na teba nevrhol," mumlal mi do krku a následne vdýchol moju vôňu. Nemôžem povedať, že sa mi to nepáčilo, pretože ma to vzrušovalo. ,,A tá tvoja sladká vôňa. Voniaš ako muž a zároveň je to taká hrozne sladká vôňa. Alebo tie tvoje plné pery, ktoré ma vždy priťahovali," jemne ma uhryzol, na čo som reagoval zachvením. Stisol som jeho ruky a trochu som naklonil hlavu na stranu. Privrel som oči a oprel som sa o jeho hruď. ,,Takto sa mi páčiš, keď sa podriadíš," zavrnel mi do ucha a následne ma otočil tvárou k sebe. Rukami som sa zaprel do jeho hrude a pozoroval som jeho orieškové oči.
,,Profesor Je--"
,,Stačí Jungkook, zlato," zavrnel predtým, než spojil naše pery. Úplne ma zničil. Nedokázal som sa brániť, iba som sa zapojil. Objal som ho okolo krku a prsty som vplietol do jeho vlasov. Jeho ruky skĺzli na môj zadok, ktorý stisol vo svojich veľkých dlaniach. Vzdychol som mu do pier a v prstoch som zovrel jeho vlasy. Zodvihol ma a ja som ho nohami objal okolo pása. ,,Tak sa mi to páči," zavrnel mi do pier a následne ma do spodnej pery jemne uhryzol. ,,Si dokonalý," s týmto vnikol jazykom do mojich úst. Spolupracoval som s ním a viac som sa tisol na jeho dokonalé telo.
,,N-nemali by sme toto r-robiť," zamumlal som, keď sme sa od seba odtiahli kvôli nedostatku kyslíka.
,,Hmm, možno iba nie v škole," poslednýkrát ma pobozkal a potom ma zložil na zem. ,,Mohol by si ísť teraz ku mne?"
,,Um, n-nie, mám doma brata, musím sa oňho postarať a--"
,,Rozumiem. Tak niekedy nabudúce, Yoongi," pritiahol si ma k sebe a ukradol si ešte jeden bozk. Vzal si veci a odišiel z triedy. Zarazene som ho pozoroval, dokedy mi nezmizol z dohľadu. Naozaj som sa práve teraz dohodol s profesorom, že za ním pôjdem domov? Takže som si práve dohodol sex? Bože, prečo som taký blbý? Veď mám Jimina. Síce to nie je môj priateľ, ale milujem ho. Nemôžem sa vyspať s profesorom. Cítil by som sa potom zle a nemohol by som sa Jiminovi pozrieť ani do očí. Mal by som sa teraz profesorovi vyhýbať čo najviac, aj keď s ním mám dosť prednášok. Vzal som si tašku, ktorá ležala na zemi a ponáhľal som sa preč. Nechápem, že som sa tu toľko zdržal. Aj Namjoon odišiel skôr ako ja. Zaujímalo by ma, či sa s Jinom dohodol. Z tašky som si vyhrabal mobil a vytočil som Jinovo číslo.
,,Jinnie~"
,,Ani to na mňa neskúšaj, ty špinavý hajzel," ozvalo sa pobavene z mobilu a ja som nad tým pretočil očami.
,,Takže ti volal."
,,Ako ťa, preboha, napadlo tak niekomu neznámemu moje číslo? To si sa už úplne zbláznil?"
,,No len mi nehovor, že sa ti nepáči," s úškrnom som si nasadol do auta a tašku hodil na sedadlo spolujazdca.
,,Možno je rozkošný, keď sa usmeje," zamumlal skoro nepočuteľne a ja som si vedel predstaviť, ako sa nervózne hrá s prameňmi svojich vlasov.
,,Takže si mu dovolil--"
,,Áno, ale privezieš mu veci. Auto mám v oprave a on vraj musí z domu vypadnúť za dva dni," povzdychol si a ja som sa zarazil.
,,Vieš aspoň dôvod prečo musí odísť tak skoro?"
,,No..Aj mňa to zaujímalo, ale nechcel som moc vyzvedať. Predsa len, nepoznáme sa a bolo by to také divné," zamumlal nervózne a následne si odkašľal. ,,Mal by som ísť, už sa preberá."
,,Počkaj, ako to myslíš, že sa preberá? Jin?! Ty si mu niečo urobil? Dúfam, že si ho neudrel a neznásilnil!"
Hneď po mojich slovách zložil. S uchechtnutím som mobil hodil vedľa seba a naštartoval som. Už sa teším na Jimina, aj keď zrejme dosť meškám. Hodina a pol je moc. Už vidím ako sa zase urazí a ja si ho budem musieť udobriť.° ° °
Keď som odomkol dvere, začul som divné zvuky. Potichu som zavrel dvere a tašku som si položil na zem. Zarazene som zamieril za zvukmi, ktoré zneli ako vzdychy. Vychádzali z mojej izby.
,,T-takto by to m-malo byť najlepšie," ozval sa Minnieho detský hlások a následne vzdych niekoho ďalšieho. S vyvalenými očami som nakukol do svojej izby. Prekvapilo ma to čo som uvidel.
,,Jimin?"
ESTÁS LEYENDO
my small baby ||y.min
Fanfic,,H-hyung?" ,,Yes, baby?" ,,I, I h-have a problem. Please, h-help me w-with t-this." ,,Oh, baby, you're horny." __ tento príbeh dávam späť iba kvôli jednej osobe, ktorá ma o to poprosila a ja som jej chcela urobiť radosť^^ takže celá kniha je venova...