Yoongi
,,H-hyung! T-tam nie!"
,,Buď dobrý chlapček, Jiminie a nehovor hyungovi čo má robiť," pošepol som mu do ucha.
,,Agrh," v jeho drobných rúčkach zovrel plachtu, nad čím som sa pusel pousmial.
,,H-hyung! Do-dosť!" vykríkol a následne prepukol v hlasný smiech. Po tvári sa mu kotúľali slzy a na perách mal široký úsmev.
,,Zlato, musím ti ostrihať tie nechty, inak bude problém," pokrútil som hlavou a znova som ho pošteklil na päte. Snažil sa vykopnúť, ale bezúspešne.
,,H-hyung," zakňučal so slzami v očiach zatiaľ čo si hrýzol spodnú peru. Telo sa mi zachvelo vzrušením. Nožničky som zahodil na zem a preplazil som sa nad jeho drobné telíčko, rukami sa zapierajúc pri jeho hlave.
,,Čo potrebuješ, srdiečko?" spýtal som sa pošepky a očami som hypnotizoval tie jeho. Do tváre sa mu nahrnula krv a ruky si obmotal okolo môjho krku.
,,U-ukážeš mi sex?" spýtal sa s našpúlenými perami. Do chrbta akoby mi udrel blesk a moje telo zmrzlo. Povzdychol som si a rukou som ho pohladkal po boku.
,,Máš na to ešte čas, Jiminie," zamumlal som a nosom som sa otrel o ten jeho.
,,A-ale ja ti chcem urobiť dobre. A nechcem aby si išiel za tým škaredým ujom čo tu bol," urazene zamumlal a stiahol ma bližšie k sebe. Prekvapilo ma, že si to všimol. Veď Jungkook sa ma za celú dobu nemohol poriadne dotknúť.
,,Miláčik, neboj sa. Za tým ujom nepôjdem, je na mňa moc starý a okrem toho, mám teba," vtisol som mu bozk na pery.
,,Pôjdeme sa okúpať? Zajtra idem znova do škôlky," usmial sa na mňa tak sladko, ako to dokázal iba on.
,,Idem nachystať vaňu, ty si nachystaj pyžamko, dobre?" vtisol som mu bozk na noštek a odtiahol som sa od neho. Zo zeme som vzal nožnice a presunul som sa do kúpeľne, kde som nechal napúšťať vaňu. Nezabudol som pridať bublinky, inak by môj Jiminie mohol byť smutný. Zastavil som sa pred umývadlom a pozoroval som svoju tvár. Cítim sa zle preto, že som sa vyspal s Jungkookom. Okrem toho, som si istý, že ma neprestane využívať. Ani len nemôžem povedať, že ma znásilnil, lebo som do toho išiel dobrovoľne. Povzdychol som si a rukami som sa zaprel o umývadlo. Nahol som sa bližšie k zrkadlu a prižmúril som na seba oči. Ako sa z toho vyvlečiem? Zostáva mi rok na škole a skúšky sa bližšia.
Musím niečo vymyslieť. Vyhýbať sa Jungkookovi počas školy, to nezvládnem. Bude to ťažké a okrem toho, mávam s ním niektoré hodiny. Za pokus však nič nedám. Hodiny, ktoré budem mať s ním, presedím vzadu s nejakou sprostou spolužiačkou a keď budú prestávky, budem chodievať za Namjoonom do triedy. Keď ma Jungkook bude volať do kabinetu, nepôjdem. Vykašlem sa naňho a vyhnem sa mu čo najviac dokážem.
,,Hyung? V-vyzeráš fakt nádherne, nemusíš sa nad sebou zamýšľať," ozvalo sa za mnou zahanbene. Prekvapene som sa otočil. Mal som pocit, že mi niekto vytrhol srdce z tela a hodil ho Jiminovi priamo do rúk. Táto nádhera, ktorá stála priamo predomnou nahá, patrila iba mne.
,,Jiminie, si neskutočne nádherný," vydýchol som a vyzliekol som sa. Vzal som si Jimina na ruky a usadil som sa s ním vo vani. Ihneď som si privlastnil jeho pery, zatiaľ čo rukami som masíroval jeho boky. Mám hroznú slabosť pre toto dieťa. Môj brat ma vždy dostáva a to stačí keď sa na mňa usmeje alebo prehovorí. Milujem ho nadovšetko a som ochotný sa aj pobiť preto, aby sa ho nikto nedotýka a neubližoval mu. Prepadol som mu a už sa nedá nijako zabrániť mojím citom k nemu.
____
konečne späť pri hlavnom shippe
aj tak je táto časť krátka, čo nechápem xD ale budem sa snažiť aby boli ostatné časti dlhšie^^
ESTÁS LEYENDO
my small baby ||y.min
Fanfic,,H-hyung?" ,,Yes, baby?" ,,I, I h-have a problem. Please, h-help me w-with t-this." ,,Oh, baby, you're horny." __ tento príbeh dávam späť iba kvôli jednej osobe, ktorá ma o to poprosila a ja som jej chcela urobiť radosť^^ takže celá kniha je venova...