Tahirin bana arkadaşım demesi canımı çok yakıyodu ama katlanmak zorundaydım. Asiye abla bana tahirin odasının yanında ki boş odayı verdi. Ben akşam yemeğine inip tahiri görmek istemiyodum. Odamda geceliklerimi giyinip oturdum.
Odamda oturup telefonla oynarken tahir odama girdi. Ama girdiği an beni böyle görünce arkasını döndü." kusura bakma ya. Yemeğe inmedin bende merak ettim." Dedi. Canımı çok yakıyodu ama yine de seviyodum.
" sorun değil. Ben aç degildim o yüzden inmedim." Dedim.
" zaten çok zayıfsın nefes bir şeyler ye." Dedi. Sonra beni kolumdan tutup aşağıya indirirken onu durdurdum.
" tahir saçmalama herkesin içine böyle geceliklerle giremem." Dedim.
" onlar uyudular merak etme. Rahat ol. Benden utanıyosanda.. utanmana gerek yok." Dedi.
Ben kafamı sallayıp onay verdikten sonra merdivenlerden indik ve mutfağa girdik. Tahir bana atıştırmalık bir şeyler hazırladı.
" istersen bahçede oturalım orda yersin." Dedi. Güzel fikirdi.
" olur." Dedim şirin bi şekilde.
Bahçeye çıktık. Bi salıncak vardı ve biz ona oturduk.
" sen hep böyle mi giyinirdin?" Diye sordu.
" evet." Dedim çünkü hep böyle giyinirdim.
" fazla kısa değil mi?" Diye sordu. Hep soru soruyodu ama çok tatlıydı.
" yoo bence değil sence?" Dedim. Bu sefer ben ona soru sormuştum.
" bence kısa nefes sen başka bi erkeğin yanında hiç böyle giyindin mi?" Diye sordu.
" neden bunu sordun ki şimdi." Dedim. Gerçekten de neden sormuştu.
" hiç öylesine... sen cevap vericek misin?" Dedi. Tatlıydı. Sanki biraz kızarmıştı.
" hayır giyinmedim. Yani tek başıma olduğum için hep yanlız kalıyodum. Bi kardeşim ya da sevgilim yoktu. Aslında senin yanında da giyinmezdim ama pat diye daldın odaya." Dedim. Bayaa uzun bi cümle kurmuştum.
" olsun başkasının yanında giyinme de benim yanımdayken sorun olmaz." Dedi.
" bakarız.' Dedim.
" nefes sana buraları gezdiriyim mi yarın?" Diye sordu. Güzel fikirdi zaten bi pazarı bide civrayı görmüştüm.
" olur ama mercan kızarsa." Dedim.
" mercan bi şey olmaz ya boşver onu sen evet de gezeriz." Dedi. Sevgilisini değilde beni düşünüyomuş gibiydi.
" tamam olur o zaman." Dedim. Yemeğimide yemiştim. Tam kalkıp odama gidicekken tahir kolumdan tutup beni yanına çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)
Novela Juvenilkaradeniz gibi olmaya çalışan bi kadın ve tam bir karadeniz adamı. aşkları ne kadar büyük olabilir ki? yeni hikaye yeni macera. bu hikayeyi umarım beğenirsiniz.