Aklımdan çıkaramadığım, ismini bile bilmediğim adam şuan karşımdaydı. Yüzünü daha dikkatli inceledim. Çok güzeldi sanki onda bir şey vardı beni buraya çeken bir şey.
" sen beni mi takip ediyosun?" Diye sordu. Ukala ya ben niye seni takip ediyim ki. Şuan çok sinirlenmiştim.
" ben niye seni takip ediyim ya." Dedim. Sinirli bi yüz ifadesiyle.
" önce uçakta kucağıma düştün. Şimdi de burdasın." Dedi.
" 1. Si ben isteyerek kucağına düşmedim. 2. Si de buraya sadece gezmek için geldim." Dedim. Nedense çok fazla sinirli kalamamıştım.
" tamam ya neyse olay fazla büyüdü zaten." Dedi. Haklıydı. Hâla adını bilmediğim bu adamla konuşuyodum.
" ee nedir bu civranın hikayesi. Herkes buraya gelmemi söylediler." Dedim. Arkadaş olmaya çalışıyodum.
" sence de büyüleyici değil mi?" Diye sordu.
" evet öyle ama neden o kayasa 'ulrem' yazıyo?" Diye sordum.
" iki aşık diyelim." Dedi. İki aşık ne kadar güzel...
" ee daha adını bile bilmiyorum. Adın ne?" Diye sordu. Şükür ya bende buraya gelmek istiyodum.
" nefes." Dedim.
" güzel isim. Bende tahir." Dedi. Sonunda adını öğrendim.
" memnun oldum." Dedim. Hemde çok memnun oldum.
" ee nedir buraya gelmenin sebebi?" Diye sordu. Ne çok soru soruyo ya .
" sadece karadeniz gibi olmak istiyorum beni kendine çekiyo." Dedim.
" öyledir." Dedi. Ne kadar da yakışıklıydı ya..
" şeyy ben gitsem iyi olucak." Dedim ve ayağa kalktım. Benle beraber o da kalktı.
" araban var mı? Neyle gidiceksin." Diye sordu.
" var ama daha gelmedi. İstanbulda. Taksiyle gidicem." Dedim.
" tamam görüşürüz o zaman." Dedi. İnsan bi ben bırakıyım der ya.
" görüşürüz." Dedim ve taksiyi binip eve geldim. Tam eve giricekken bi kız durdurdu beni.
" meraba ben mercan sen kimsin?" Dedi.
" ben de nefes.' Dedim.
" yeni mi geldun?" Diye sordu.
" evet." Dedim.
" istersen arkadaş olabiliruz." Dedi. Galiba burda ki en yakın arkadaşım olucaktı.
" neden olmasın ki ya çok güzel olur. Hatta sen bana gelsene takılırız. Dedim. Kanım ısınmıştı ona.
" olur." Dedi ve içeriye girdik.
5 saat beraber takıldıktan sonra mercan gitti. Onla çok yakın arkadaş olmuştuk. Ben sabah saat 04:00 a kadar oturdum. Hem televizyon izledim hemde telefonla oynadım. Bi süre sonra koltukta uyuya kalmışım.
Sabah 11:00 da kapı ziliyle kalktım. Gelen mercandı.
" nefes bugün sevdiğum adam bana çıkma teklifi edecek sanırım sende gelsene." Dedi. İnanmıyorum ya acaba kim?
" tamam bekle giyiniyim geliyim ama kahvaltıda yapmam lazım." Dedim
" sorun yok zaten orda kahvaltı yapıcaz." Dedi. Hmm güzel fikirdi.
Üzerimi giyindim ve evden çıktık.
Bi kafeye gelmiştik. O adamın kim olduğunu merak ediyodum aynı zamanda bi de bugün tahiri görebilicek miyim diye düşünüyodum.
Ona aşık olmuştum.....
Bir bölümün daha sonuna geldik umarım sevmişsinizdir. Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmatın.❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)
Genç Kurgukaradeniz gibi olmaya çalışan bi kadın ve tam bir karadeniz adamı. aşkları ne kadar büyük olabilir ki? yeni hikaye yeni macera. bu hikayeyi umarım beğenirsiniz.