Tahir beni kendine çekti ve hiç beklemediğim bi anda dudaklarıma yapıştı. Ben sadece şaşkındım.. karşılık verememiştim daha doğrusu veremiyodum. Tahir beni çok sıkı tuttuğu için kurtulamıyodum. Kısa bi süre beni öptükten sonra dudaklarını dudaklarımdan ayırdı.
Onun beni öpmesi beni heyecanlandırsa da tahirin bi sevgilisi vardı. Beni yanlış anlamasın diye tahire canını çol acıtmiycak bi şekilde tokat attım.
" yavaş." Diye inledikten sonra konuşmaya devam etti. " ne yapıyosun ya neden vurdun?" Diye sorular sorduktan sonra sustu.
" neden mi vurdum... tahir sen beni öptün.. hemde sevgilin varken." Diye bağırmaya başladım.
" sorun mercan mı? Ayrılırım nefes." Dedi. Sakin konuşmaya çalışıyodu.
" bunu yapamazsın canı çok yanar." Dedim. Çünkü kendimden biliyodum. Sevdiğin adamı en yakın arkadaşına kaptırmak oldukça kötü bi durumdu.
" nerden biliyosun belki canı yanmiycak. Belki o da başasını seviyo." Dedi.
" kendimdem biliyorum tahir. En yakın armadaşım sevdiğim adamla beraberdi. Canımı çok yaktı... hani sen bana soruyodun ya ' canını kim yaktı ' diye... işte benim canımı yakan sensin tahir sen.." dedim. Sakin sakin söylerken sonlara doğru bağırmaya başlamıştı.
" sen beni seviyodun öyle mi?" Diye soru sordu... ahh kahretsin ya yanlışlıkla ağzımdan kaçırmışım.
" hayır." Dedim. Belki inkar edersem inanırdı.
" nefes kendin söyledin." Dedi. Haklıydı.. bi kaçışım yoktu.
" tamam seviyodum.. aşıktım.. oldu mu?" Diye bağırdım tahire.
O ise gayey sakin bi tavırla " oldu.. oldu.. çokta güzel oldu.." dedi.
Daha sonra arkamızdan mercam tahirs seslendi.. barış ise bana.
" tahir."
" nefes."
İkisininds sesini duyduğumuzda. Tahirle aramızda olan yakın mesafeyi bozduk.
" nefes sen iyi misin? Bana gelicektin." Dedi barış. Sanırım hâla planı gerçekleştirmeye çalışıyodu. Ama ben vazgeçmiştim ve bunu ona söyliycektim ki o sırada mercan "aşkım." Diye sarıldı tahire. Canım yina yanınca. Oyunu sürdürmeye devam etmek istedim.
Ben barışa cevabımı veremeden tahir benden önce davrandı.
" sana geliceğini nerden çıkardın. Ben varken biz varken neden sana gelsin. İşte cevabını aldın ve şimdi git burdan.. hem burdan git hem de nefesin yanından.." dedi. Yanında sevgilisi vardı ve hâla beni kıskanıyodu.
" ben nefese tek bir şey daha söylemeliyim. Sonra eğer isterse giderim." Dedi barış.. evet oyuna başlıyoduk.
" nefes seni seviyorum. İlk gördüğüm andan beri aklımda hep sen varsın... nefes benimle çıkar mısın?" Dedi. Aslında ben bunu söyliyceğini biliyodum ama şaşırmış gibi yaptım ki tahir anlamasım diye.
" çıkamaz senle hadi git." Diye bağıdı tahir.
" canım sen karışma sen yanıma gel." Dedi mercan ve tahiri yanına çekti.
Bende bunu fırsat bilip hemen cevabımı yapıştırdım.
" evet." Dedim. Kısa ama netti.
Tahir sinirli gözlerle bana bakarken ben barışa yalandan, yapmacık bi şekilde sarıldım.
" hadi gel gidelim sevgilim." Dedi barış. Sevgil demesi tahiri daha da çok delirtmişti.
" tamam gidelim canım." Dedim. Ve biz tam gidicekken tahir bizi durdudu. Benim kolumu tuttu.
" nefes gidemezsin. Sana söylediklerimi unuttun mu? Bunu bana yapma." Dedi sessizce kulağıma.
" sen bana yaptın ama tahir. Canımı yaktın. Hem belki yakında bende barışı severim." Dedim sessizce tahirin kulağına.
Sonra geri çekildim. Ve barışla beraber ordan ayrıldık. Barış beni konağa bıraktı çünkü hâla eşyalarım ordaydı.
Ben eşyalarımı toplarken araba sesk duydum. Tahirds mercanı evine bırakıp gelmişti. Konağa girdi. Ben kendi odasına gider sanıyodum ki o benim odama geldi. Korkuyla yerimden sıçradım. Ona doğru döndüğümde sinirli bi şekilde yanıma gelip aramızda kısa bi mesafe bıraktı.
Nefesini dudaklarımda hissediyodum. Bi süre bana öylece baktı. Hiç konuşmadan. Daha sonra kendine gelince konuşmaya başladı.
" nefes hemen yarın ondan ayrılıyosun." Dedi gayet sakin bi tavırla.
" ayrılmıyorum ve ayrıca burdan da gidiyorum." Dediğimde odanın kapısını kilitledi ve anahtarı camdan dışarıya attı.
" ne yapıyosun ya." Diye bağırdıktan sonra beni kucağına aldı.
Ben inmek için çırpınıyodum ama başaramıyodum. Odamda ki ikili koltuğa oturdu ve benide yanına oturttu. Daha sonra nefesini boynumda hissettim. Boynuma küçük bi öpücük bıraktıktan sonra kulağıma fısıldadı..
" seni asla bırakmam.".....
Bayram nedeniyle biraz geciken bi bölüm oldu. Gerçekten çok özür dilerim. Sizi beklettim. Ama sonunda geldi. Umarım sevmişsinizdir. Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)
Ficção Adolescentekaradeniz gibi olmaya çalışan bi kadın ve tam bir karadeniz adamı. aşkları ne kadar büyük olabilir ki? yeni hikaye yeni macera. bu hikayeyi umarım beğenirsiniz.