17= romantik bir gün

1K 42 1
                                    

Tahir arabasına gitmeyi bıraktı ve benim yanıma geldi.

" ne dedin sen?" Diye sordu. Sanki anlamadı ya..

" şaka yaptım ya ben sana kıyar mıyım hiç." Dedim ve yanağından öptüm onu.

" off çok seviyorum be kızım." Dedi ve sonra bana sarıldı.

" bende çok seviyorum." Dedim ve daha sıkı sarıldık.

" nefes yarın alışverişe gidiceksiniz ya hani... dışardayken de yeni bir tane romantik film al. Beraber izleriz sevgilim." Dedi. Tabi bunu söylerken bana sarılmayı bırakmıştı.

" olur alırım." Dedim.

Biz birbirimize güldükten sonra asiye abla yanımıza geldi.

" nefes ben şimdi eve gidiyorum yarın gelirim tamam mı?" Dedi.

" gelmene gerek yok ablam. Benim arabam varya ben seni almaya gelirim." Dedim.

" tamam canım." Dedi ve tam giderken tahir durdurdu.

" yenge dur bende geliyorum zaten beraber gidelim." Dedi tahir.

" tamam paşam." Dedi asiye abla ve tahirin arabasına doğru yürümeye başladı.

" yarın akşam gelirim." Dedi tahir ve yanağımdan öptükten sonra o da arabaya doğru gitmeye başladı.

Bende peşlerinden gittim. İkisi de arabaya binip uzaklaştıktan sonra ben içeriye girdim. Üzerimi değiştirmek için odama çıktım. Rahat bir şeyler giyindim ve aşağıya geri inip çikolata alıp televizyonun karşısına geçtim.

 Rahat bir şeyler giyindim ve aşağıya geri inip çikolata alıp televizyonun karşısına geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eski bi dizinin tekrarı oynuyodu. Eskiden çok severdim bu yüzden yine izliycektim. Hangi dizi miydi? Tabi ki de aşk yeniden.

Geceye kadar aşk yenideni izledim ve çikolata yedim. Saat 01.00 olunca da uykum geldiği için odama yatmaya gittim.

Yarın alışveriş yapıcaktık ve bu yüzden çok yorulucaktık. Hiç hayal falan kurmadan uyudum.

***********************

Sabah kalktım ve hemen lavaboya gidip dişlerimi fırçaladıktan sonra üzerimi giyinip mutfaha indim. Kahvaltımı yapıp asiye ablayı almaya gidicektim. Tabi önce kahvaltıyı hazırlamam gerekiyodu.

Rahat bir şeyler giyindim ki rahat hareket edebiliyim diye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rahat bir şeyler giyindim ki rahat hareket edebiliyim diye.

********************

Kahvaltımı yaptıktan sonra arabama binip konağa gittim. Kapıyı çaldığımda murat açtı.

" aa yenge sen burdaysan arabayı biz alalım mı?" Dedi. Canım ya seviyodum bu yangazı.

" asiye ablayı almaya geldim alışveriş yapıcaz o yüzden araba bana lazım ama yarın siz alabilirsiniz." Diyince sevindi.

Asiye abla da hazırlanıp yanıma gelmişti murata el sallayıp arabaya bindik ve mağazaların bulunduğu caddeye geldik.

***********************

Saatlerce alışveriş yapmıştık. Tabi kuyumcuları da unutmadık onlardan da bir şeyler aldık. Tahirin iatediği gibi yeni bir romantik film de almıştım. Çok yorulmuştuk ama değmişti.

" nefes hadi kalkalım geç olmadan." Dedi asiye abla.

Yorulduğumuz için alışveriş torbalarını arabaya bırakıp bir parkta dinlenmeye başlamıştık.

" tamam ablam gidelim." Dedim ve oturduğum yerden kalktım.

Arabay bindik ve konağa geldik. Asiye ablayla beraber onun aldıklarını içeriye taşıdıktan sonra herkese meraha diyip dışarıya geri çıktım. Eve gidicektim ki tahir de peşimden gelmişti.

" nefes kızım beklesene beni ya hani film izliycektik." Dedi. Doğru ya ben onu unutmuşum.

" tamam ya izleriz hadi gidelim." Dedim. Arabaya binicektik ki o sırada yangazlar dışardan gelmişti.

" yangazlar araba sizse kalsın zaten size sözüm vardı." Dedim ve anahtarı onlara verdim.

Bizde tahirin arbasına binip benim evime geldik. Tahir üzerinde ki eşofmanlarla geldiği için rahattı ama ben değildim.

" tahir sen filmi aç bende üstümü değiştirip gelicem." Dedim.

" tamam." Dedi. Bende hemen odama gidio giyindim ve onun yanına geri döndüm.

 Bende hemen odama gidio giyindim ve onun yanına geri döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salona inip tahirin yanına oturdum. Tam tahir filmi başlatıcaktı ki ben izin vermedim.

" ya ben çikolata olmadan izleyemiyorum. Gidip çikolata alıp gelicem." Dedim ve mutfağa koşup.4 paker favori çikolatamdan alıp tahirin yanına geri oturdum.

" başlatıyım mı artık." Dedi gülerek. Ben ise ona başımı sallayarak cevap verdim.

************************

Birbirimize sarılıp romantik bir film izlemiştik. Film bittikten sonra benim uykum gelmişti tabi çok yorgun olduğum için bu normaldi. Tahir ise evine gidicekti ki yine ben onh durdurdum. Zaten saat 12:00 olmuştu.

" tahir burda kalsana." Dedim. Saat geç olmuştu zaten ne yapıyım.

" emin misin nefes?" Diye sordu.

" ya evet zaten saat de geç oldu. E odalar da hazır yat işte birinde." Dedim şirince gülümseyerek.

" iyi tamam kalıyım o zaman." Dedi. Aşkım ya beni de hiç kıramıyo merhametini sevdiğim adam.

" tamam o zaman sen git yat bende burayı topladıktan sonra yatıcam." Dedim. Tabi ki de dediğimi yapmadı.

" ya zaten sen yorgunsun. Yardım ediyim sonra yukarıya beraber çıkarız. Hem daha fazla görmüş olurum seni." Dedi. Ve bana yardım etmeye başladı.

Dağıttığımız salonu topladıktan sonra odalarımızım bulunduğu kata geldik ve odalarımızın kapısının önünde durduk. Zaten karşı karşıyaydı.

" iyi geceler tahirim." Dedim gülümseyerek.

" iyi geceler nefesim." Dedi o da gülümseyerek.

Sonra odalarımıza girip kapıyı da kapatık uyuduk. Yarın için aklımda hiçbir plan yoktu ama bugün çok romantik geçmişti...............

Sorunların olmadığı ve tahirle nefesin mutlu olduğu bir bölüm oldu.

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.💕💕💕

Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin