25= gitmeyi seçti

685 45 9
                                    

( tahir'in ağzından )

Nefes ameliyata gireli daha 15 dakika olmuştu ama bizim için sanki bir ömür geçmiş gibiydi.

Korku tüm bedenimi sarmıştı... sırada bir korku değildi bu..

Kaybetme korkusuydu.

Canım hiç yanmadığı kadar çok yanıyordu. İnsan sevdiğini nasıl riskli bir tehlikeye atabilirdi ki..

Umut...

Sadece umudum kalmıştı artık. Hiç ummadığım bir şekilde mucizelere inanmaya başladım. Nefes iyileşicekti ve bu bir mucize sayesinde olucaktı.

Bizim aşkımızın mucizesi.

"Niye bir şey söylemiyorlar." Diyerek etrafta dönüyordum.

"Tahir paşam sakin ol. Nefes iyi olucak." Yengem beni teselli etmeye çalışsada biliyordum. O da en az benim korktuğum kadar çok korkuyordu.

"İnşallah yengem inşallah."

"Yengem hadi otur biraz."

"Yok yengem iyiyim ben böyle."

"Asiyem rahat bırak gel yanıma sen. Karışma çocuğa zaten endişeli."

"Ne ediyim mustafa bende endişeliyim."

"Şimdi hiç sırası değil." Dedim onları durdurmak için. Yoksa bu atışmaları yengemin uzun süreli triplerine dönücekti.

"Haklısın paşam." Gülümseyerek yerine oturduğunda bende gülümsedim yengeme.

*********************

( doktor'un ağzından )

"Hasta çok fazla kan kaybediyor hemen kan bankasına bakın." Diyerek bir kaç kişiyi gönderdim.

Hastanın durumu gittikçe kötüye gidiyordu. Bedeni bu kadar acıyı kaldırmak için zayıftı.

Heran bir terslik olabilir ve hastayı kaybedebilirdik. Bundan sonrası sadece mucize olabilirdi.

"Kan bankasında hastaya uygun kan bulunamadı."

"O zaman bir yerlerden bulun. Hadi hadi acil. Hasta daha fazla kan kaybetmemeli."

Kahretsin böyle olamaz böyle bitemez. O kadar kişi onu bekliyorken onları bırakıp gidemez.

Ameliyat bitmişti.. tek gereken kandı.

Ama her şey ters gitmeye başladı. Kan bulunmuyor ve hastanın nabzı yavaşlıyordu.

"____♡____"

"Hadi başarabilirsin gidemezsin. Böyle gidemezsin."

Ne kadar çabalasamda geri dönmüyordu. O gitmeyi seçmişti... her şeyi arkasında bırakıp gitmeyi istemişti.

Sevdiğini, ailesini, dostlarını...

Her şeyini bırakıp gitti.

Malesef...

( tahir'in ağzından )

"Neler oluyor." Diye bağırmaya başladım etrafta koşup duran hemşirelere.

"Doktor size gerekli bilgiyi vericektir. Lütfen sakin olun." Nasil sakin olabilirdim ki..

"Akın beyi çağırın acilll."

Neler olduğunu hâla anlamış değildim. Akın bey kimdi? Nefesim iyi miydi?

Kahretsin ters giden bir şeyler var kesin. Hayır, hayır nefes. Gidemezsin...

"Nefeeesss." Kapalı olan ameliyat kapısının ardından ne kadar bağırsamda fayda etmedi. Kimse dışarıya çıkıp bilgi bile vermedi.

"Bir şey söyleyin." Artık istemsizce umudumu kaybetmiştim. Gözyaşlarım kendini serbest bırakmış bir şekilde akmaya başlamıştı.

"Oğlum." Annem dolan gözleriyle yanıma geldiğinde sıkıca sarıldım. Masum, ufak bir çocuk gibi...

"Nefesime bir şey oldu anne nefesime bir şey oldu."

"O iyi." Dedi sonra biraz duraksadı. "Umarım." Diye fısıldadı.

"Hissediyorum nefesime bir şey oldu. Beni bırakıyor."

"Yengem o bizi bırakmaz lütfen sakin ol."

Olmuyor işte sakin falan olamıyorum. 1 saat oldu ve hâla kimse bir şey demedi. Üstelik doktorların endişeli tavırlarıda daha çok endişelenmeme sebep olmuştu.

"Biri bir şey söylesin lütfen." Diyerek diz çöktüm ameliyathanenin kapısının önünde.

Başımı yere doğru eğmişken artık herkes ayakta endişeli bir şekilde dolaşmaya başlamıştı.

Ameliyathanenin kapısı açılınca diz çöktüğüm yerden hemen kalktım ve gelen doktorun iyi sözlerini duyabilmek için dua etmeye başladım.

"İyi mi?" Zorlanarak sorduğum soruya karşı doktorun cevabı sessizlikti.

Konuşmadı... bir şey söylemedi...

"Size soruyorum o iyi mi?" Diyerek sorumu yeniden sordum.

Yine sustu...

"Bir şey söyleyin."

"Sakin olun lütfen."

"İyi mi?"

"Nefes hanım.."

Kalbimin durduğunu hissetmem normal miydi? Neden nefes alamıyordum? Ne oluyordu?

"Nefes hanım malesef."

Hayır duymak istemiyorum. Kötü bir şey duymak istemiyorum. Maleseften sonrasını duymak istemiyorum. Nefesimi kaybetmek istemiyorum. Ben onsuz yaşayamam...

"Gitmeyi seçti."...............

Hmm ani bir final bölümümü gelicek acaba?

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Sizce nefesin duran kalbi yeniden atmaya başlayacak mı?

Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin