24= gitme vaktim geldi

705 40 6
                                    

Uyandığımda bir hastane odasındaydım ve kolumada serum bağlıydı.

En son bayıldığımı hatırlıyordum ama yanımda tahirde vardı peki nerdeydi şimdi.

" tahirr." Diye hafif bir şekilde bağırdım.

" nefesim." Diyerek odaya girdi.

" ohh çok şükür burdasın." Dedim ona sarılarak.

" iyi misin?" Diye sordu bana.

" iyiyim ama neden burdayız." Diye sordum.

" doktorunla konuştum eğer 2 gün daha ameliyata girmezsen.." ne diyeceğini anladığım için onu susturdum.

Hayır ben ölmeyecektim.

" tamam giricem ameliyata." Dedim kabullenerek.

" ohh be nefesim bu gece girer misin yoksa yarın mı? Ne zaman istersin?  Ne olur beni bırakma nefesim." Dedi ağlamaklı gözlerle.

Nasıl kıyılır ki şimdi bu adama...

" bırakmam bu gece girerim ameliyata." Dedim gülümseyerek.

" seviyorum be seni." Dedi yeniden bana sarılarak.

" bende." Dedim hafiften bir tebessümle.

" ben yengemlere haber veriyim de gelsinler." Dedi cebinden telefonu çıkararak.

" ya yorma şimdi onları boşuboşuna." Dedim.

" bu boşverilecek bir konu değil nefes. Sen şimdi dinlen." Dedi ve telefondan asiye ablanın numarasını aradı.

" yenge nefes bu gece ameliyata giricek. Sizde gelin." Dedi.

" tamam bekliyoruz biz." Dedi ve telefonu kapattı.

" hemen geliyorlar şimdi. Yengen sana birkaç parça giysi getiricek." Dedi yanımda ki tekli koltuğa otururken.

" teşekkür ederim yanımda olduğunuz için." Dedim ellerimle oynarken.

" sevdiğim kadının yanında olamıyorsam niye yaşıyım ki ben." Dediğinde aklıma birden tahire doğru tutulmuş silahlar geldi.

Benim yüzümden vurulucaktı nerdeyse.

" benim yüzümden yaşayamiycaktın zaten." Dedim yüzümü asarak.

" ama senin sayende yaşıyorum nefes. Sen olmazsan ben bir hiçim. İyi ki o gün uçakta kucağıma düşmüşsün ve iyi ki karadenize gelmişsin." Dedi.

Tanıştığımız ilk günleri hatırladım. Hem güzeldi hemde kötüydü aslında. Yani ne biliyim mercanla sevgiliyken beni öpmelerini hatırladım.

Sonra beni düşünük kolladığını hatırladım.

Üzdüğünü...

Güldürdüğünü...

Sinanın hayatıma girmeden önceki günlerimizi hatırladım da ne kadar da mutluyduk. Zor da olsa mutlu olmaya başarabilmiştik ama sinan yüzünden her şey yine mahvolmuştu.

" şey kapatsak mı bu konuyu ya yoksa ben daha çok suçliycam kendimi." Dedim. Tahirin yüzüne bakmaya cesaretim yoktu. Nasıl olabilirdi ki...

" olur kapatalım sen sadece bizi düşün, Seni çok sevdiğimi düşün, aşkımızı düşün..." dedi yanağıma bir buse kondurarak.

" bunları düşünmem beni hayata döndürmeye yeticek mi? Bence yeter de artar bile. Çünkü bizim aşkımız çok büyük." Dedim bende onun yanağına küçük bir buse kondurarak.

" ben gidip doktora ameliyatın saat kaçta olucağını sorucam. Sen dinlen lütfen." Dedi ve odadan çıktı.

************************

( tahir'in ağzından )

" saat kaçta ameliyata alırsınız?" Diye sordum doktora.

" bugün saat 7 de alabiliriz." Dedi ve gitti.

Saat şuan 4 olduğuna göre ameliyata 3 saat vardı. Nefesimin iyileşmesine ve bana geri dönmesine son 3 saat vardı.

" tahirr." Yengemin sesini duymamla beraber arkamı döndüm.

" nefes nerde?" Diye sordu hemen.

" odada hadi gelin gidelim." Dedim ve yürümeye başladık

*************************

( nefes'in ağzından )

Odanın kapısı açıldığında asiye abka birden içeriye girdi ve hemen bana sarıldı.

" kuzum iyi misin?" Dedi kıpkırmızı olan gözleriyle.

" iyiyim asiye ablam çok iyiyim." Dedim gülümseyerek.

" ameliyat 3 saat sonra olucakmış." Dedi tahir yanıma oturarak.

" nefes bizi düşün olur mu kızım. Bize geri dönmeyi başarabilirsin." Dedi saniye annem.

" geri dönücem anne." Dedim. Ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.

" istersen o saate kadar uyu çünkü bir şeyler yemen yasak." Dedi tahir. Sürekli beni düşünüyordu beni önemsiyordu.

" yok uyumak istemiyorum." Dedim başımı omzuna koyarken.

" tamam canım." Dedi ve saçlarıma bir öpücük kondurdu.

************************
3 saat dolmuştu. Birkaç tane hemşire yanıma geldi ve beni alıp götürdüler. Önce beni ameliyat için hazırladılar ve kaldığım odaya geri getirdiler.

" nefes dediklerimizi unutma tamam mı?" Dedi tahirim.

" unutmam." Dedim.

" gitme vaktim geldi.".................

Bakalım nefesin ameliyatı nasıl geçicek. Artık bir sonra ki bölümde görücez.

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.💛💛💛

Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin