13= sen nerden buldun beni

1.2K 59 1
                                    

Evet artık biliyolardı. Bizi.. neftahı... aşkımızı...

" oyy ben biliyodum zaten." Dedi asiye abla. İçine doğmuş mübarek.

" vayy abim be hayırli olsun. Hee yenge diyorum ki biz arada senin arabanı alsak gezsek falan." Dedi yangaz fatih. Yenge demesi çok güzeldi.

" olur yangaz alın. Hatta şimdi de alabilirsiniz. Anahtar masanın üstünde." Dedim ve göz kırptım.

" sağol yengelerin en güzeli... pardon yengelerin en güzelleri." Dedi murat. Şaşkın ya...

" bi kaleli gelini olmak zordur gelin hanım." Dedi saniye hanım. Ahh kaleli gelini olmak...

" ee abi sen ne diyosun?" Diye sordu tahir.

Mustafa abi bir şey demedi sadece tebrik eder gibi hem tahire hemde bana sarıldı ve sonra işe gitti.

" nefes kız konuşsana." Dedi asiye abla. Ayy galiba benim mutluluktan dilim tutuldu. Ya da çok utanmışta olabilirim.

" nefes.." dedi saniye hanım.

" kızım hâla mı utanıyosun ya. Hem nefes düğünümüz yarın." Dedi tahir. Şok olmuştum tabi bu şok beni konuşturmayı başarmıştı.

" ne? Nasıl ya?" Dedim.  Yüzümde endişeli bi ifade vardı. Bu kadar erken mi?

" sakin ol ya şaka yaptım konuş diye." Dedi. Ohh be rahatladım ya.

" düğün demişken... ne zaman bakalım." Dedi asiye abla.

" daha erken değil mi asiye ablam." Dedim. Galiba o da şaka yapmıştı. Gülmekten ölücekti nerdeyse.

" şaka ettim şaka. Keyfinize bakın." Dedi. Hahah çok komik ya çok güldüm. İki dakika da kalpten gidiyodum ya.

" off sizin bugün eğlenceniz yerinizde he." Dedim ve koltuklardan birine oturdum. Tahir de yanıma oturdu. Asiye abla ve saniye hanım da karşımıza oturdular.

" ee siz ne zaman tanışmıştınız. Nerde tanıştınız?" Dedi saniye hanım.

" sorma anne sorma. Uçaktayken kucağıma uçtu." Dedi tahir. Ne uçması ya düşmüştüm ben bi kere.

" uçmadım tahir. Uçak sallanınca düştüm." Diye düzelttim.

" bu kadar mı?" Dedi asiye abla.

" evet." Dedim.

" yoo bu kadar değil. Sonra biz başladık kavgaya. Uçaktan indikten sonra da çivrada karşılaştık. Orda da arkadaş olduk zaten." Dedi tahir. Doğru ya ilk aşık olduğum yerde vardı... ÇİVRA.

" hee nefes orda ki ulrem yazısını gördün mü?" Diye sordu asiye abla.

" gördüm." Dedim. Bence çok güzeldi ya.

" dur sana hikayelerini anlatıyım." Dedi.

" gerek yok tahir anlattı bana." Dedim. Anlatmıştı da zaten.

" hmm tamam kuzum." Dedi.

Benim aklıma yine evim gelmişti. Eşyalarımı toplayıp gitmem gerekiyodu.

" ben eşyalarımi topliyim sonra da eve geçerim." Dedim ve ayağa kalktım.

" dur ben sana yardım ediyim. Hee nefes sen buraya toplam kaç bavul getirdin?" Dedi asiye abla.

" 9 valiz getirdim." Dedim. Baya fazlaymış ya.

" ohaa daha var mı peki." Diye sordu.

" evet ya daha var bi ara gider alırım artık." Dedim. Modaya düşkündüm bu yüzden fazla eşyam vardı.

" sen kaç mağaza satın aldın ya." Dedi asiye ablam. Şaka amaçlı demişti. Beraber güldükten sonra odaya çıktık.

****************************

Eşyalarımı topladıktan sonra salona geri indik.

" ben gidiyim artık." Dedim. Zaten 4 valiz vardı şuan yanımda.

" bekle ben bırakıcam seni. Yangazlar arabanı aldı ya." Dedi tahir. Doğru arabamı onlar almıştı. Olsun hem tahir valizleri taşımama yardım eder.

" olur." Dedim.

Sonra tahir valizlerimi arabasına yerleştirdi. Bende asiye abla ve saniye hanıma sarıldıktan sonra arabaya bindim ve yola çıktık.

***********************

Evimin önünde durduğumuzda arabadan indik ve valizleri içeriye taşıdık.

" ariycam yarın seni. Çivraya gideriz." Dedi tahir. Orayı özlemiştim.

" tamam olur." Dedim.

Tahir tam gidicekken durdu ve bana döndü.

" yangazlar arabanı getirdikleri zaman sana geri getiririm." Dedi.

" gerek yok. Yarın birlilte size gideriz ben ordan alırım." Dedim.

" tamam o da olur." Dedi ve bana öpücük attıktan sonra gitti.

Bende valizleri odama taşıdıktan sonra ılık bi duş almak istedim ve duşa girdim.

Çıktıktan sonra üzerime rahat bir şeyler giyindim ve bir şeyler atıştırmak için mutfağa indim.

Çıktıktan sonra üzerime rahat bir şeyler giyindim ve bir şeyler atıştırmak için mutfağa indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslında bahsettiğim atıştırmalıklar tabi ki de abur cuburdu. Dolaptan bi paket damak fıstıklı çikolata aldım ve salona gidip televizyondan bi film açtım.

Çikolatamı yedikten sonra susamıştım ama suyu yanıma almayı unuttuğum için mutfağa geri gittim. Önce su içtim sonra da ufak şişelerden birini salona getirdim.

Tam oturucaktım ki kapı zilinin çalmasıyla oturmadan kapıya yöneldim.

Bu saatte kim gelir ki? Diye düşünüyodum. Sonra aklıma tahir geldi. Tabi ya kesin beni özledi.

Hemen açmak istemedim. Biraz beklesin ya ne olucak.

Ben onu biraz bekletirken telefonuma bi mesaj geldi.

" nasılsın." Yazmıştı tahir.

Ne yani o kapıda değil miydi şimdi. O zaman kapıda ki kim.

Korkmuştum bu yüzdem evde duran boş vazoyu elime aldım ve kapıyı açtım.

" nefes." Dedi...

O kişiyi görmemle birlikte afallamıştım. Şaşırmıştım. Zar zor konuştum.

" sen nerden buldun ya beni.".........

Evet sizce bu gelen kim?

Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.💖💖💖

Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin