Bölüm 26: Acıtırmış Gerçekler...

24.2K 2.3K 925
                                    

26

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

26. Bölüm..

Günümüz..

Bir yanda hala keskinliğini aldığı nefeste hissettiği kadınsı parfüm kokusu, diğer yanda birbiri ardına zihnine balyoz darbeleri misali çakılan gerçekler, sanki çözülmesi imkansız bir yapbozun parçaları gibi beklenmedik bir anda birbirlerini tamamlarken, genç kadın çakılıp kaldığı sandalyeden usulca doğrulup, kapı eşiğinde kendisine dehşete yakın bir panikle bakakalan adama doğru bir adım yaklaştı..Sonra bir adım daha..

"Sedat.." dedi afallamış bir halde, sanki düşündüğü şeylerin gerçek olması halen mümkün olamazmış gibi.."Bana anlatmak istediğin bir şey var mı?" diye devam ettiğinde genç adam kalakaldığı kapı eşiğinde huzursuzca kıpırdanıp "Benim mi? Yoo, ne olacak ki zaten..Ama ne iyi oldu seni gördüğüm, arayı çok açtık değil mi son zamanlarda? Nasılsın, her şey yolunda mı? Emel'de seni soruyordu kaç zamandır görüşemiyoruz diye..Bir ara yine toplansak mı.." diye lafı dolandırıp hızlı hızlı konuşmaya devam ettiği sıra Eyşan hızlı iki adımla genç adamın arkasındaki kapıyı kapatıp öfkeli bakışlarını karşısındaki tedirgin bakışlara yöneltirken "Benden ne saklıyor? Benden ne saklıyorsunuz?" diye tıslarcasına bağırdığında genç adam tuttuğu nefesle irkilirken, huzursuzca yerinde kıpırdandı.

"Eyşan, dedim ya bir şey sakla.."

"Kes şunu Sedat!..Bu zamana kadar böylesine aptal yerine konduğumu nasıl anlamadım bilmiyorum ama sen şimdi burada bana her şeyi anlatacaksın! Fransa mevzusu nereden çıktı? Ozan neden istifa etti? Bu bahsettiğin ameliyat ne?..Bu..Bu beni bir salak gibi inandırdığınız Seda olayı ne?" diye hırçınlıkla söylenen genç kadınla Sedat sıkıntılı bir nefes alırken, bakışlarını mahcubiyetle karşısında kendisine hesap soran kadına çevirdi.

Bu beni bir salak gibi inandırdığınız Seda olayı ne?" diye hırçınlıkla söylenen genç kadınla Sedat sıkıntılı bir nefes alırken, bakışlarını mahcubiyetle karşısında kendisine hesap soran kadına çevirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eyşan öfkeliydi..Yaralı bir ceylan misali acısını kendine hırs bilip bunca zaman kocası olacak adama soramadığı hesabı şimdi karşısındaki adama sorarken, her ne kadar onun kendisini geçiştirmeye çalıştığını görse de sorduğu her sorunun cevabının onda olduğunu da hissediyordu..Tam o saniye karşısındaki adam tedirgin bakışlarla ne söyleyeceğini düşünürcesine kendisine bakarken, bu ihanet saçmalığına aldanıp bunu daha önce nasıl aklına getiremediğini düşündü genç kadın..Karşısındaki bu adam kocasının kardeş kadar yakını olan en yakın hatta tek dostuydu ve Ozan'ın kendisinden sakladığı şey her neyse ondan saklamadığını içten içe hissediyordu Eyşan..

El GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin