35. Bölüm..
Günümüz..
Ortamda yayılan kahkaha seslerine inat genç adam çatılı kaşlarıyla keyiflenmekten çok uzak bir halde öylece takılı kaldığı manzarayı izlerken, Feride beklenmedik ve fazlasıyla yersiz bir şekilde yaşanan bu yüzleşmeden son derece rahatsızdı..Yavuz'da Asya'da Mehmet'in kendilerine takılı bakışlarından bi'haber bir rahatlıkla anı yaşamaya devam ederlerken, Feride kocasının gitgide solan rengiyle daha fazla tepkisiz kalamayıp "Mehmet?" diye kulağına fısıldayarak dizine bıraktı elini..
Genç adam sevdiğinden gelen dokunuşla irkilip bakışlarını karısına çevirdiğinde orada gördüğü huzursuz ifadeyle daha da gerildiğini hissedip yeniden karşısına dönerken "Mehmet..Lütfen bakma şöyle, babamlar farkedecekler" diye yalvarırcasına fısıldayan karısıyla yutkunarak derin bir soluk alıp, ürkek bakan elalara çevirdi hayret dolu bakışlarını..
Feride, biliyordu..
Sıkılı dişleriyle önüne dönüp derin bir nefes daha aldığı sıra Eyşan'lar ayaklanıp "Geç oldu, biz artık kalkalım" dediklerinde ablasının çoktan uyuklamaya başladığını farkeden Mehmet yanlarına doğru adımlayıp genç kadına şefkatle sarılırken, eniştesiyle de vedalaşıp onları kapı eşiğine kadar karısıyla birlikte geçirerek evlerine uğurladılar.
Kapıyı kapattıkları anda karısına dönüp ağzını açacak olan Mehmet diğerlerinin de ayaklanıp kapı önüne gelmeleriyle sessiz kalıp herkesle tek tek vedalaşarak evlerine uğurlarken, kendisine gülümseyerek elini uzatan dostuyla bir an için afallayan genç adam ne yapacağını bilemedi.Yavuz'sa havada asılı kalan eliyle karşısındaki kara gözlere döndüğünde Mehmet'in bakışlarındaki garipliğe ne olduğunu anlayamadığından kaşlarını çatarak tepki verirken, genç adam en sonunda kendisine uzatılan eli sertçe sıkıp "Görüşürüz, kardeşim" diye kimselerin anlayamadığı bir imayla karşılık verdiğinde Yavuz sıkılmaktan beyazlayan eliyle kaşlarını daha da çatsa da, huzursuzca "Eyvallah" diye mırıldanıp diğerleriyle de vedalaşarak evden ayrıldı.
Diğerlerinin de vedalaşıp evden ayrılmalarıyla genç adam sıkıntıyla saçlarını karıştırıp adeta yeri döven adımlarıyla salona geçerken, Feride'de kapıyı ardından kapatarak derin bir nefes alıp huzursuz adımlarla içeri geçti.Bir süre kapı eşiğinde sağa sola volta atan adamı seyretmeye devam etse de, en sonunda dayanamayıp durduğu yerde bakışlarını kendisine çeviren kocasının sorduğu soruyla çaresizce derin bir nefes aldı.
"Ne var onların arasında?"
Anlamamazlıktan gelmek şu an için yapılacak en kolay şey gibi görünse de bunun kocasını sinir etmekten başka hiçbir işe yaramayacağını bilen Feride usulca yanına adımlayıp sevdiği adamın elinden tutarak onu koltuğa doğru çekiştirirken, Mehmet yaşadığı bu kaos halinde bile sevdiğinin dokunuşuyla gevşeyip sadık bir kedi gibi peşinde adımladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
El Gibi
RomanceBir kahramanını kaybettiği an da diğerini bulan yaralı bir kuştu Feride..İlk acıyı çok erken tadan çocuk kalbi hep eksik hep burukken bir tek gülümsemesi eksik kalmazdı gözlerinde..Kalbinde akıttığı tüm gözyaşlarını gözlerindeki gülüşe saklarken kim...