39. Bölüm..
Aylar sonra..
Fazlasıyla sıcak geçeceği belli olan bir yaz mevsiminin habercisi gibi sıcacık bir bahar havası bahçedeki ağaçlardan, rengarenk açmış çiçeklerden aldığı kokularla karışıp açık pencerelerden usulca evin odalarına dolarken, kapının ardında dünyanın bunca kirini çamurunu bırakıp bir çatı altında sevgi dolu bir aile olabilmenin mutluluğunu yaşıyordu tertemiz kalpler..
Yeri hiç dolmayacak eksikleriyle...Ama her şeye rağmen birbirlerine duydukları koşulsuz sevgiyle..
Zaman zaman Zehra'yla Yusuf'un evinde toplansalar da çoğunlukla kalabalık oldukları için Meryem'le Osman'ın çatısı altında toplanıyorlardı..Hele bir de dünyalar tatlısı torunlar peş peşe hayatlarına girmeye, gelinler, damatlar evlat olup ailelerine katılmaya başlamışken, yeri geliyor üç göz oda evde nefes alacak yer dahi kalmıyor, ama yine de kırk saray yavrusuna bedel bir yuvaya sahip olduklarını düşünüyorlardı her biri..
Bugünde yine öyle bir gündü işte..Eyşan koluna taktığı kocası ve kısa zamanda toparlanıp tostoparlak olan dünyalar tatlısı çocuklarıyla akşam yemeği için ailesinin evine gelmiş, her bir bebek bir büyüğün kucağına adeta ciyaklayarak zıplamıştı..Genç kadında fırsattan istifade mutfağa kızların yanına geçmiş, üç koldan sultanlara layık bir sofra bir güzel hazırlanmıştı..Şimdilerde hamileliğinin altıncı ayında olan Feride kendini belli eden karnıyla, dolgunlaşıp pespembe olan yanaklarıyla öylesine güzel bir kadına dönüşmüştü ki, Mehmet bir insanın her yeni gün karısına yeniden aşık olabileceğine çoktan inanmıştı..
Kızlar olabildiğince ona iş yaptırmaktan kaçınsalar da Feride hamilelikle birlikte daha da tez canlı bir yapıya bürünmüş, iki dakika yerinde boş otursa huysuzluktan kime saracağını şaşırır hale gelmişti..Onun böyle daha çok kendini yıprattığını farkeden hanımlar da genç anneyi kendi haline bırakmışlar, yine de yanında oldukları her an bir gözlerini hep genç kadının üzerinde tutmuşlardı..
Bugün de cumartesi olmasının rahatlığıyla genç kadın kocasını işe yolladıktan sonra soluğu burada almış, akşama kadar anneleriyle ve Asya'yla keyifli vakit geçirmişti..Şu ara bir gündemleri Feride ile Mehmet'in aylar sonra hayatlarına doğacak olan güneşleriyken, diğer gündemleri de Asya'nın çeyiz telaşıydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
El Gibi
RomanceBir kahramanını kaybettiği an da diğerini bulan yaralı bir kuştu Feride..İlk acıyı çok erken tadan çocuk kalbi hep eksik hep burukken bir tek gülümsemesi eksik kalmazdı gözlerinde..Kalbinde akıttığı tüm gözyaşlarını gözlerindeki gülüşe saklarken kim...