Het is nu half acht. We gaan nu met zijn allen ontbijten en daarna gaan we door naar de camping in Kroatië. Als we in de auto zitten stel ik de televisie weer in en ga ik samen met Ian een film kijken. Het is een echte jongensfilm, maar ik vond hem wel super leuk. Daarna ben ik nog gaan slapen, de reis is erg vermoeiend. Als we na een paar stops de camping in het zicht krijgen beginnen we al te zingen. ' We zijn er bijna, we zijn er bijna'. Eindelijk kunnen we gaan genieten van de vakantie. Ik pak mijn telefoon en verbind het met de WiFi van de camping. Daarna app ik Max dat we zijn aangekomen en dat het heerlijk weer is. Ik stuur nog snel een selfie, ruim dan mijn telefoon op en stap weer in de auto. We gaan naar onze tent. Als we bij onze tent aankomen zien we dat we naast het zwembad staan. Heerlijk. Soms zie ik mensen naar me kijken. Ik draag natuurlijk een pet en ze zien dat ik geen haar heb. Dat is natuurlijk ook heel vreemd. Maar Ian en ik hebben gezegd dat deze pet mij geluk gaat brengen. Max heeft me deze pet gegeven, maar ik heb hem eigenlijk van alle jongens gehad. Ze hebben een logo ontworpen en deze op mijn pet laten bedrukken. Dat vind ik zo lief van ze. Ik besluit samen met de tweeling en Ian te gaan zwemmen. We nemen de onderwatercamera mee zodat we foto's kunnen maken. Als we wat gezwommen hebben voel ik me niet zo lekker en ga ik op de kant zitten. Dan besluit ik de foto's van de camera te bekijken. Ze zijn super leuk geworden. Als iedereen uitgezwommen is ga ik samen met Lotte en Kiya douchen. Want ik heb gelezen dat er snel een rij staat. We namen onze kleding mee die we aan wilde trekken die avond. We hadden alle drie een beetje hetzelfde. Alleen hadden we allemaal een andere kleur. Toen we klaar waren liepen we weer naar de tent en vlocht ik het haar van de tweeling. Even belde ik met Max die me al een paar berichtjes had gestuurd. Ik vertelde wat we gedaan hadden en dat ik nu nog even wilde slapen voor de avond. We hingen op en al snel viel ik in slaap.
Ik werd wakker gemaakt omdat we gingen eten. Florian en Ian hadden broodjes gehaald en wat beleg zodat we konden eten.
Na het eten gingen we een rondje lopen over het strand. Het was super gezellig met z'n allen en we hebben al wat leuke foto's gemaakt. Toen we weer terug bij de tent waren dronken we nog even wat, daarna ging ik naar bed. De eerste vakantiedag was zeker geslaagd.De dagen vlogen voorbij. We deden veel leuke dingen,we gingen naar stadjes waar we over de boulevard liepen en over marktjes liepen, we gingen avondjes uiteten. Maar er staan ook nog wat dingen op de planning. Op nummer 1 staat bij Ian en bij mij 'karten' dus dat gaan we vanavond doen. Als ik eraan denk wordt ik al een beetje zenuwachtig, maar vind het wel heel erg leuk. Van het ziekenhuis moet ik een boekje bijhouden met de super goede dagen maar ook wanneer het gewoon slecht gaat. We zijn er nu een week, maar gelukkig gaat het de hele vakantie al redelijk goed. Doordat we veel dingen doen ben ik snel moe, maar slaap ik smiddags even een uurtje.
Als we in de auto zitten op weg naar de kartbaan wordt ik toch een beetje nerveus. Maar als de kaartjes eenmaal gekocht zijn en we een helm uit mogen kiezen krijg ik er enorm veel zin in. Ik vind het zo bijzonder dat ik dit allemaal mee mag maken. Als ik nog wat zit te dromen word het hek open gemaakt en lopen Ian en ik naar een kart. De motoren worden gestart en ondertussen wordt er nog even uitgelegd wat remmen en wat gas geven is. En toen begonnen we te racen. 10 minuten lang rondjes rijden op de kartbaan in Kroatië. Net een droom. Het was super leuk. Toen Anne zei dat we nog een ronde mochten namen Ian en ik allebei een zusje mee. Kiya zat bij Ian en Lotte zat bij mij. Omdat er 2 sturen in de kast zaten kon Lotte ook wat meesturen. Dat vond ze natuurlijk helemaal geweldig. Toen we met deze ronde klaar waren gingen we kijken bij de foto's er waren veel leuke foto's gemaakt maar we mochten er 1 uitkiezen. We besloten er allebei 1 te nemen met de tweeling. Als laatst werd er nog een foto gemaakt door Anne. Toen zijn we weer naar de camping gereden waar we na een uur rijden weer aankwamen. Daar ben ik al gauw in slaap gevallen.Vandaag helaas een mindere dag. Ik werd erg misselijk wakker en had veel pijn. Dus besloot ik vandaag zo veel mogelijk uit te rusten. Gelukkig ging het in de loop van de dag steeds beter en ben ik nog heel even met Anne gaan zwemmen. Florian en Ian gingen boodschappen doen en daarna lekker koken. Toen ik samen met Anne terugliep naar de tent was de tafel al helemaal gedekt, en was het eten ook bijna klaar.
Na het eten ben ik een boek gaan lezen en heb ik een rustige avond gehouden.Vandaag is helaas al onze laatste dag. Morgen gaan we weer optijd terugrijden. Ik heb echt een onwijs leuke vakantie gehad met mijn familie. Even niet aan die stomme ziekte denken, lekker genieten van alles. Omdat we het meeste vanavond al in de auto zullen gaan zetten, gaan we aan het eind van de middag nog even naar een plekje om te winkelen. Ik wilde heel graag iets voor Max en Cassandra meenemen. Ook wil ik iets voor Florian en Anne meenemen. Als bedankje. Ze hebben de afgelopen maanden zoveel voor me gedaan. Maar vooral nadat ik ziek geworden ben. Maar eerst gaan we nog even lekker zwemmen met zijn allen. Super gezellig want we gaan van alle glijbanen af die er bij het zwembad zijn en we maken ook heel veel foto's. Na het zwemmen zijn we nog snel wat gaan eten, het bleek al half twee te zijn en we zouden om twee uur gaan rijden naar het stadje. Dus na het eten zijn we allemaal snel om gaan kleden en zaten we iets later dan gepland in de auto. Omdat we een uurtje moesten rijden zetten we een spotifylijst aan met liedjes die iedereen leuk vindt. Na iets langer dan een uurtje gereden te hebben, hadden we een parkeerplaats gevonden waar we konden parkeren. Daarna liepen we met zijn allen naar de winkelstraat. Toen we zagen dat er markt was besloten we eerst over de markt te lopen. Als ik samen met Lotte naar naar een kraampje loop zie ik verschillende leuke dingen. Lotte en ik besluiten een bordje te kopen met een mooie Engelse tekst. Als bedankje voor Anne en Florian. Dan komen we ook nog bij een ander kraampje waar ik iets leuks zie voor Max. Het is een kraampje waar je een ketting kan laten maken en iets in kan laten graveren. Ik doe natuurlijk onze namen en de datum. Max ♡ Melissa 18-06-2017 schreef ik op een blaadje bij de vrouw van het kraampje. Toen ze klaar was bekeek ik hem goed. Hij zag er zo mooi uit. Op dat moment kwam de rest ook weer aangelopen en liet hem zien. Ook zij vonden hem super mooi. Toen bedacht Ian dat hij dit ook voor Cassandra wilde doen. Ook hij schreef alles op een blaadje. Ian ♡ Cassandra 16-06-2017. Ook die van hem was super mooi geworden. Ze deed hem voor ons allebei in een bakje zodat we hem niet kwijt konden raken. Toen het donker begon te worden gingen we nog even wat met zijn allen eten. Daarna liepen we nog door de winkelstraat en moesten daarna alweer naar de auto. In de winkelstraat heb ik ook nog wat dingen gekocht. Alle kinderen hebben hetzelfde shirt gekocht. Toen ik zag dat je bij die man zelf een shirt kon laten bedrukken vroeg ik aan Anne of ik dit voor de jongens mocht doen. Ze zei dat ze met Ian naar een ander winkeltje zou gaan. Ik vroeg aan die man of hij het logo van mijn pet na kon tekenen en daarna op 4 shirts wilde bedrukken. Dat wilde hij wel doen. Ik zocht shirts uit. Het worden zwarte shirts met het witte logo. Toen ze klaar waren stond ik er verstelt van hoe ze eruit zagen. Ik betaalde de man en liep toen weer verder. Na een uurtje kwamen we weer op de camping aan waar we de auto in begonnen te pakken. We hebben de wekker op 6 uur staan zodat we rustig de tijd kunnen nemen om alles te doen.
Om 7 uur vertrokken we van de camping en begonnen we aan onze lange terugreis. Toen we midden in Duitsland reden besloot Florian toch om een overnachting te doen. We hadden veel in de file gestaan waardoor Florian de overnachting toch fijner vindt. Iedereen appte dat het toch een dagje later werd dat we thuis zouden komen.De volgende dag begonnen we rustig aan het ontbijt. We reden rond 10 uur weg bij het hotel. Het was nog ongeveer 7 uur rijden. We waren rond 7 uur bij de Mac in Amsterdam. Als verrassing waren daar Max en Cassandra en allebei de opa's en oma's. Wat een verrassing zeg. Ik liep naar Max toe en gaf hem een kus en een knuffel. Ian deed precies hetzelfde bij Cassandra. Ook gaven ze de tweeling een knuffel. We bestelde met zijn allen wat te eten en gingen dit samen eten. We besloten dat iedereen met ons mee ging naar huis en dat we morgen wel zouden kijken hoe en wat. Toen we thuis aan kwamen was ik zo moe dat ik in bed ben gaan liggen, dat Max naast mij is komen liggen en dat ik kort daarna in slaap gevallen ben.
JE LEEST
Er Is Nog Hoop
FanfictionAls de ouders van Melissa een ernstig auto-ongeluk krijgen en hierbij overlijden wordt ze naar een weeshuis gebracht. Er is een geschikt gezinshuis voor haar gevonden maar hiervoor moet ze verhuizen naar een andere stad. Ook moet ze naar een andere...